• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG]Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Zach blijkbaar wel, je moet bij hem wezen als je wilt weten wat er aan de hand is, want ik heb maar aan de helft van het 'gesprek' meegedeeld,' zegt Sven terwijl hij voor zich uit blijft staren. Ik zucht even. 'Dan vraag ik het zo wel aan hem,' mompel ik. Vanuit mijn ooghoeken kijk naar Sven. Volgens mij is er wel iets wat hem dwars zit maar ik heb geen zin om net als vanmiddag afgesnauwd te worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [HURRAY! Lees maar ff een paar pagina's terug, want je hebt een ruzie gemist. :'d Volgensmij begon het ergens op pagina 12...]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Moet dat echt ? Sorry, ik ben net terug van het ziekenhuis want mijn voet is weer eens gebroken, serieus, blijkbaar loop ik al een maand rond met een breuk -- Over wat ging het zoal ?]

    Jason
    'Hé,' zeg ik. 'Ik denk dat van een paar meisjes hier geldt dat ze zonder het dansen in de protestutie terecht waren gekomen, maar net als bij jou is dat niet gebeurt. Die Zach moet eens nadenken over wat hij zegt en hoe de wereld in elkaar zit. Maar hij had dit ook niet aan zien komen natuurlijk.'


    Remember to be ridiculous.

    [Oeff. Nou Zach voelde zich buitengesloten van zijn crew dus begon ruzie te zoeken met Sven, Mary en Siënna. Hij noemde Mary een slet en vertelde Siënna dat Ben waarschijnlijk niet van haar hield, maar haar alleen probeerde af te leiden. Mary zegt dit nu tegen Jason en Siënna is weggevlucht van het feestje. Ze zit nu ergens op een muurtje voor een restaurant aan de boulevard uit te huilen. Ze is nogal van streek omdat ze denkt dat dat Zach gelijk heeft.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Moet ff eten]

    Marylinn

    Ik schudde mijn hoofd. Hij wist er inderdaad niks van, maar 4 maanden geleden.. Het zit nog zo 'vers' in mijn herinneringen. ''Ik heb één van die vrienden een paar weken terug voor het laatst gezien, en die probeerde nog wat te regelen ook. Hij werd kwaad toen ik hem afwees,'' mompelde ik. ''Ik ben gewoon bang dat ik ze weer tegenkom'' zuchtte ik, en pakte de hand van Jason vast. Waarom moesten we nou zo ver uit elkaar wonen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben ook eten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik liep achter Siënna aan en zocht haar overal. Ik vond haar op een muurtje en ging naast haar zitten. Ik zag dat ze gehuild had wat een steekje door mijn hart liet gaan. Mijn armen krulden om haar heen en ik trok haar tegen me aan. "Wat is er Siënna ?" vroeg ik fluisterend in haar oor.

    Sven.

    Ze zucht even. "Dan vraag ik het zo wel aan hem," mompelt ze.
    "Sorry," Zeg ik plots, als ik aan vanmiddag moet denken, "voor vanmiddag" vervolg ik. Het was niet haar schuld. Het was totaal mijn schuld. Ik had gewoon mijn pilletjes in moeten nemen en dan was ik ook niet zo boos en hyper geweest.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik begin gewoon te trillen van woede, niet tegen Marylinn maar tegen die jongens en die Mitchell omdat zij haar dit aandeden. Ik vervloek het feit dat we zo ver uit elkaar wonen, ik kan er niet altijd bij haar zijn, voorlopig in elk geval niet. 'Als dat gebeurt dan bel je me meteen en dan kom ik persoonlijk overvliegen om die gast zijn hersenen in te slaan,' zeg ik tandenknarsend.


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Sorry,' zegt Sven ineens, 'voor vanmiddag,' voegt hij er aan terug. Ik haal mijn schouders op. 'Het is al goed,' glimlach ik. 'Ik weet dat er iets is wat je dwars zit maar je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn

    Ik glimlachte zwakjes. ''Het komt wel goed,'' zei ik uiteindelijk. De buurt waar ik woonde was nou niet bepaald veilig, maar ik kon me prima vermaken in mijn appartementje. Ik staarde naar de woeste zee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Het is al goed" Glimlacht ze. "Ik weet dat er iets is wat je dwars zit, maar je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt". Waarom heeft zíj wel door dat er iets is en Mary en Jason niet?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [LOL http://www.pinguinpablo.nl/plaatjes/992]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'