• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG]Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "Tuurlijk, we zijn hier tenslotte gekomen om te dansen" Glimlacht ze, terwijl ze opstaat. "Oké, maar waar?" Vraag ik dan, nadat ik ook op ben gestaan en even naar mijn natte broek waar allemaal zand aan vast geplakt zit kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    Even heb ik de behoefte om me volledig in zijn armen te storten, maar ik verman me en trek me zuchtend terug uit zijn omhelzing. 'Ik wil gewoon,' Ik veeg ondertussen de tranen van mijn gezicht. 'Dat je eerlijk tegen me bent. Of Zach gelijk heeft of niet. Dat je me zegt of je écht van me houdt, of me alleen af wil leiden voor de competitie. Want ik denk niet dat ik nu tegen nog meer leugens kan.' Mijn stem breekt bij mijn laatste zin, en ik moet moeite doen om tranen tegen te houden.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason
    Ik grinnik. 'Je ziet er prachtig uit hoor,' zeg ik. 'En die pyjama is alleen omdat ik vanochtend honger had en geen zin had om kleding uit te zoeken, het is er alleen niet van gekomen om me om te kleden.'


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Oké maar waar?' vraagt Sven als hij ook is opgestaan. Ik lach zachtjes als ik zie dat er allemaal zand aan zijn broek kleeft. 'Eh, we kunnen gewoon hier dansen toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Die had ik niet zien aankomen. En wie is Zach ?! Een brok ontstaat in mijn keel waardoor ik mijn best moet doen om de tranen in te houden, "Dus jij denkt echt dat ik dat zou doen ?" vroeg ik. Mijn stem brak en de eerste traan rolde uit mijn ooghoek. Ik schudde mijn hoofd een keek voor me uit. "Ik had van iedereen verwacht om zoiets te denken, maar ik dacht echt dat jij anders was" zei ik, "Anders dan de andere alsins". Ik veegde de tranen weg en keek haar kant weer op. "Of je me nu geloof of niet, ik hou écht van je, meer dan ik ooit van iemand zou kunnen houden, meer dan iemand ooit zal denken, en als mensen nu zeggen dat ik je niet meer mag zien, dan zou ik vechten om je weer te zien, dus als je me nu gelooft of niet, denk dan teminste aan wat ik nu zei".

    Marylinn

    Ik lachte. ''Ik ken het, maar al te goed'' mompelde ik, en grinnikte even. Hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat ik de hele dag in mijn pyjama zat, of maar wat willekeurige kleding aantrok wat absolúút niet bij elkaar paste? Het maakte me eigenlijk helemaal niks uit, ik deed kleding aan waar ik me comfortabel in voelde; en dat deed ik niet in deze kleding.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik lach. 'Fijn,' zeg ik. 'Want als je er altijd helemaal stylish uitziet betekend dat over het algemeen dat je totaal geen inhoud te bieden heeft.'
    Ik draai me een klein beetje meer naar haar toe en plaats een kus op haar wang.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Ze lacht zachtjes, als ze mijn blik naar mijn broek volgt. "Eh, we kunnen gewoon hier dansen toch?" Zegt ze dan. Ik knik even. "Ik vind alles goed" Zeg ik en glimlach even. Ik denk even terug aan de choreografie die ik thuis nog heb bedacht voordat we hierheen gingen. Wanneer ik hem in mijn hoofd heb, dans ik een stukje. "Heb ik jullie die al eens laten zien?" Vraag ik dan aan Ash. Ik weet namelijk niet zeker of ik die ooit heb laten zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik glimlachte. ''I agree,'' zei ik, en drukte een kusje op zijn lippen. ''Ik ben blij dat ik jou heb ontmoet, Jason'' zei ik zachtjes, en keek hem even aan.

    [Ik ga snel douchen, brb :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Siënna

    Hij huilt. Ik heb nog nooit een man zien huilen. Ik dacht dat ze daar te sterk voor waren. 'Wauw.' Fluister ik. Ik moet opnieuw mijn best doen een traan tegen te houden, maar dit keer niet uit verdriet. Vertederd pak ik zijn handen beet. 'Ik geloof je...' Prevel ik zachtjes. 'Ben, ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik weet niet hoe jongens in elkaar zitten, ik snap niet hoe relaties werken, ik dacht gewoon omdat Zach... Het was stom van me hem te geloven. Maar hij zei dat hij me wilde beschermen tegen jou en hij was al zolang mijn vriend en crewlid dat...' Stamel ik. Ik kan niet meer uit mijn woorden komen en zucht. Er zit een brok in mijn keel. 'Wow. 3 liefdesverklaringen op 1 avond.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason
    'En ik ben ontzettend blij dat ik jou heb ontmoet lief,' zeg ik terwijl mijn lippen nog branden. Haar donkerbruine ogen kijken me aan en ik staar verlegen terug.


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Ik vind alles goed,' glimlacht hij waarna hij even danst. 'Heb ik jullie die al eens laten zien?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar het zag er erg goed uit,' complimenteer ik hem. 'Kan je het me leren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [3 ? Heeft Ben al zoveel gezegd dan ? Geheugenverlies ...]

    Benjamin

    Ik ademde in en blies het weer uit. De tranen veegde ik weg. Wat kon mij het schelen dat ze me zag huilen ? Mannen hebben heus wel gevoelens hoor, hun harten zijn niet van steen ! Bij de meeste dan toch. Mannen proberen gewoon stoer te zijn voor de vrouwen, maar soms, helpt dat gewoon niet. Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn gezicht in haar nek. Ik snapte wel dat ze Zach wilde geloven, maar ja ... Ik wist wel wat ze bedoelde.

    [Nee hoor. Maar Siënna heeft het nu 2x gedaan. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sven.

    "Nee, maar het zag er erg goed uit" Complimenteert ze mij. "Kan je het me leren?" Vraagt ze dan. Ik knik even. "Is goed" Antwoord ik en denk even na hoe we het best kunnen beginnen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'