• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG]Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik keek haar nog even na en deed toen mijn shirt uit. Ik ging achterover liggen en wachtte tot Ashleigh terugkwam. De mensen in de kring keken amuserend toe wat mijn stiekem deed lachen.

    Ashleigh
    Als ik terug kom ligt Liam al klaar. Ik kijk hem nog even verontschuldigend aan waarna ik een spoor van suiker van zijn navel naar zijn hals maak. Dan pak de citroenschijf en doe die in zijn mond. Vervolgens pak ik een fles wodka en ga ik op zijn heupen zitten. Ik maak de fles op en laat de wodka over het spoor van suiker gaan en laat ook wat zijn navel ik glijden. Ik zet de fles weg. Ik buig me naar zijn navel en zuig de wodka eruit. Vervolgens volg ik mijn tong het spoor van wodka en suiker en zorg ervoor dat niks van het goedje op het zand druppelt. Als ik bij zijn mond kom druk ik mijn lippen even op die van hem en haal daarna de citroenschijf uit zijn mond.

    [volgens mij moest het zo xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik haatte Benjamin, vanaf nu. Het maakte me gek, op een goede manier dan. In die 2 jaar dat ik een meisje tegenkwam was ik nooit voor iemand gevallen, dan komt Ashleigh doodleuk mijn leven binnenwandelen en Boem, ik viel voor haar. Haar tong gleed over mijn buik waardoor ik de neiging had om te lachen aangezien het best grappig was, maar het kietelde ook. Ze drukte haar lippen op de mijne en haalde de citroenschijf uit mijn mond. Godzijdank want dat ding begon zuur te worden. Ik begon te lachen en keek haar aan. "Oke, dit vind ik echt grappig gewoon" zei ik lachend.

    Ashleigh
    Ik grinnik even en rol dan van hem af. 'Jouw reactie is in elk geval beter dan de vorige jongen waarbij ik dit moest doen. Die stak gelijk zijn tong ik mijn mond'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik fronste mijn voorhoofd. "Wooo" zei ik toen geschokt, "Die moet een grote mond hebben gehad," zei ik toen, "Hij moest dat citroenschijfje toch ergens laten ? Dus, ik gok in zijn mond, waardoor hij ook nog eens de plaats had om zijn tong in de jouw mond te kunnen steken, dus conclusie, iemand had een grote mond". Ik begon te lachen en nam een servietje om mijn buik af te vegen. Met alle respect, maar ik hield niet zo van een natte buik.

    Ashleigh
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Hij had de citroen eruit gehaald net voordat ik bij zijn mond kwam. ' Grinnik ik. 'Maar eigenlijk was het niet zo erg,' zeg ik schouderophalend. 'Die jongen i- eh, was toch mijn vriendje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik begon te lachen en viel achterover. "Ik heb net gezegd dat je vriendje een grote mond heeft" lachte ik vrolijk verder. Hmm, ja ik geef toe, ik had al meer op dan dat 1e biertje waardoor het niet doordrong of ze nu was of is had gebruikt.

    Ashleigh
    Ik kijk fronsend naar Liam. 'Hoeveel heb je al op?' Vraag ik serieus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik ging weer rechtzitten en dacht na. "Teveel voor vanavond" zei ik toen zuchtend. Ik beet op mijn lip om niet in de lach te schieten maar deed het dan toch. "Het spijt me" zei ik toen serieus.

    Ashleigh
    'Geeft niet,' zeg ik glimlachend. 'Maar je kan beter niks meer nemen denk ik,' voeg ik er aan toe waarna ik opsta. 'Kan je nog zelf overeind komen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Zo dronken ben ik nou ook weer niet" zei ik grijnsend. Ik stond op maar viel bijna omver. "Kijk, dat was gepland" zei ik serieus. Ik ging weer rechtstaan en begon te lopen. "Zie je ? Ik kan nog perfect lopen !".

    Ashleigh
    'Waggelen bedoel je,' grinnik ik. 'Geen drank meer voor jou meneertje,' zeg ik plagerig. Ik steek nog even mijn tong naar hem uit en ga weer in de cirkel zitten.

    [Ik ga slapen,]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik grijsde. "Wie ga je daarvoor meebrengen ?" vroeg ik lachend. Ik liep moeiteloos naar de bar en haalde er een shotje Wisky bij. Ze ging me echt niet stoppen, tenzij ze het nu zou afnemen. Nuuuh, zo'n slecht karakter had ze niet. Of wel.

    Ashleigh
    Ik zucht even en loop dan achter Liam aan. Als ik zie dat hij een shotje in zijn hand heeft, pak ik de uit zijn handen. 'Liam het is denk ik echt beter dat je niks meer drinkt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    'Blijkbaar hebben we vandaag allebei dezelfde belofte aan onszelf gebroken,' grinnik ik. 'Maar eigenlijk vindt ik dat dit keer helemaal niet erg.'


    Remember to be ridiculous.