• Ik voel me verraden ,en ik ga er egt kapot aan.
    Ik weet het niet seker ,, want ik durf het niet goed te vragen ,maar wel voor 99%.
    Ik wil liever niet seggen wat er gebeurt is ,,maar het is egt zo'n kutgevoel..
    Mijn moeder is de laatste tijd ookal vaak chagerijnig en met mijn zusje kan ik ECHT NIET opschieten ,,nooit gekunt ook. En nu 1 van mijn vriendinnen me waarschijnlijk verraden heeft ,, zit ik er egt heel erg mee.. Ik ben al zon soort iemand die zich heel snel dingen aantrekt ,,bijv als iemand zegt dat ik lelijk fseu ben dan zit ik daar weken mee in me hoofd,, en met dit dus ook . En ik heb vroeger ook mezelf gesneden een paar keer door iets thuis ,en ik durf het niet echt iemand te vertellen fseu ,en op sgool doe ik net of alles goed is enso maar ik gaa er egt kapot aan.. En ik wl egt niet weer gaan snijden,,Want dat is egt te dom om te doen,je doet gewoon jezelf meer pijn omdat iemand anders jou pijn heeft gedaan en dat is echt dom ,,en ik weet ook niet waarom ik het deed fseu ,,en dit is geen aand8trekkerij fseu maar ik weet niet goed wat ik moet doen :$



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Een paar grove spellingsfouten verandert. )


    Crack a bottle

    Oei ...

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    (...)

    dude... de enige x dat ik echt myn verdriet heb geuit is toen mijn vorige BF met een ander meisje watk kende mijn dagboek probeerde te gaan lesen. toen benk egt ontploft. ik heb gehuild,gescholden en ben uren boos geweest... ik heb zelfs nog even aan snijden gedacht maar ik had genoeg aan mijn dagboek om erin te schrijven over hoek me voelde..


    jaa ,, een andere vriendin vn mij heeft ook een keer mijn dagboek gelesen,, Ik voelde me egt zwaar veraden ,, nu duss weer..
    Ik sgrijf nu geen dagboeken meer ,, bang voor als iemand weer mijn gevoelens leest,, En ik vind ook dat niemand anders dan ik hoeft te weten hoe ik me voel ,maar nu gaa ik er duss egt kapot aan..


    Crack a bottle

    (...)

    jaa ,, een andere vriendin vn mij heeft ook een keer mijn dagboek gelesen,, Ik voelde me egt zwaar veraden ,, nu duss weer..
    Ik sgrijf nu geen dagboeken meer ,, bang voor als iemand weer mijn gevoelens leest,, En ik vind ook dat niemand anders dan ik hoeft te weten hoe ik me voel ,maar nu gaa ik er duss egt kapot aan..


    Neej, gelukkig komt er niemand bij mijn dagboek..Ik vind het knap als ze dat kunnen vinden, maar ik schrijf er ook bijna nooit meer inn,. Ik weet wat je voelt..maar toch denk ik dat schrijven helpt, bij mij tenminste wel..alleen dan in verhaalvorm ofzoo, niemand die het ooit doorheeft..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik weet al over wat dit gaat. :'( Mijn pc liep fokking vast :S:S
    Maar, wie liegt er tegen je? :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    jaa ,, een andere vriendin vn mij heeft ook een keer mijn dagboek gelesen,, Ik voelde me egt zwaar veraden ,, nu duss weer..
    Ik sgrijf nu geen dagboeken meer ,, bang voor als iemand weer mijn gevoelens leest,, En ik vind ook dat niemand anders dan ik hoeft te weten hoe ik me voel ,maar nu gaa ik er duss egt kapot aan..


    Schat mensen die je dagboek lesen sijn duivels ;l ik haat dat soort mensen...
    ik sgryf ook haast nooit meeri n myn dagboek maar dat alleen omdatk hem kwijt ben o_o.. en datr betekend dat iedereen in myn huis myn gevoelens kan vinden en se lesen... en ik wil dat dus niet hebben.. wie wil nou weten dat zijn eigen kind aan zelfmoord denkt... nou alsk moeder was wouk da dus egt nie wete...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Schat mensen die je dagboek lesen sijn duivels ;l ik haat dat soort mensen...
    ik sgryf ook haast nooit meeri n myn dagboek maar dat alleen omdatk hem kwijt ben o_o.. en datr betekend dat iedereen in myn huis myn gevoelens kan vinden en se lesen... en ik wil dat dus niet hebben.. wie wil nou weten dat zijn eigen kind aan zelfmoord denkt... nou alsk moeder was wouk da dus egt nie wete...


    ik snap het ,,Ik hoop voor je dat se hem niet vinden sgat (K)


    Crack a bottle

    Ik weet al over wat dit gaat. :'( Mijn pc liep fokking vast :S:S
    Maar, wie liegt er tegen je? :S



    Ooh ,,Maakt neit uit en ik wil er liever neit te veel over kwijt en hoe bedoel je dat je weet waar dt over gaat (K)<3


    Crack a bottle

    (...)


    Ooh ,,Maakt neit uit en ik wil er liever neit te veel over kwijt en hoe bedoel je dat je weet waar dt over gaat (K)<3

    M....l? Wacht, ik kom wel even online..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    ik snap het ,,Ik hoop voor je dat se hem niet vinden sgat (K)

    da hoopk ook..
    ik ben nog steeds opsoek nr dat vervloekte rotdding :l maar goed..ik wil naar jouw toe chan :'( ik ga weglopen vn huis en dan komk nr je toe .. [/hebk het lef niet voor wnt alsk dan thuis kom wordk halfdood geslagen denk ik..]


    We can only learn to love by loving.

    http://www.youtube.com/watch?v=3qFMldeDojU

    Voor jou, ik sta voor je klaar lief! ;) Dat liedje is niet bijzonder mooi ofso, maar ik heb er een mooie herinnering aan... En ook met jou: Onvergeetbare Tijden!
    Als je iets kwijt wil ofzo, dan mag je het altijd zeggen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    da hoopk ook..
    ik ben nog steeds opsoek nr dat vervloekte rotdding :l maar goed..ik wil naar jouw toe chan :'( ik ga weglopen vn huis en dan komk nr je toe .. [/hebk het lef niet voor wnt alsk dan thuis kom wordk halfdood geslagen denk ik..]



    MEISJE! ik wil ook naar jou toe (huil)


    Crack a bottle

    (...)


    MEISJE! ik wil ook naar jou toe (huil)


    :'( :'(

    mr schatz ik moet gaan myn ouders dreigen met het afpakken vn myn leven : computer :'(

    omdak nog HW moet make

    xx bYee


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    :'( :'(

    mr schatz ik moet gaan myn ouders dreigen met het afpakken vn myn leven : computer :'(

    omdak nog HW moet make

    xx bYee


    Doeii lieford<333333
    SPreek je (K)

    Hou vn je (H)


    Crack a bottle

    Ik wil even seggen dat ik heel erg van jullie hou en respect hb voor dat jullie er voor mijj willen sijn ookal kennen jullie me niet egt goed..
    Jullie sijn het beste wat me ooit is overkomen(K)


    Crack a bottle

    Ik voel me veraden ,en ik gaa er egt kapot aan.
    Ik weet het niet seker ,, wnt ik durf het neit goed te vragen ,maar wel vor 99%.
    Ik wil liever neit seggen wat er gebeurt is ,,maar het is egt son kutgevoel..
    Mijn moeder is de laatste tijd ookal vaak chagerijnig en met mijn susje kan ik EGT NIET opsgieten ,,nooit gekunt ook. En nu 1 van mijn vriendinnen me waarschijnlijk veraden heeft ,, sit ik er egt heel erg mee.. Ik ben al son soort iemand die sig heel snel dingen aantrekt ,,bijv als iemand segt dat ik lelijk fseu bn dan sit ik daar weken mee in me hoofd,, en met dit duss ook . EN ik hb vroeger ook meself gesneden een paar keer door iets thuis ,en ik durf het niet egt iemand te vertellen fseu ,en op sgool doe iik net of alles goed is enso maar ik gaa er egt kapot aan.. En ik wl egt niet weer gaan snijden,,WNt dat is egt te dom om te doen,je doet gewoon jeself meer pijn omdat iemand anders jou pijn heeft gedaan en dat is egt dom ,,en ik weet ook niet waarom ik het deed fseu ,,en dit is geen aand8trekkerij fseu maar ik weet neit goed wat ik moet doen :$

    Misschien moet je het zeggen tegen je moeder? En serieus, je moet erover praten! Hoe langer je het opkropt, hoe zwaarder alles word!
    Het is goed dat jij jezelf niet meer wilt snijden, dat is echt k*t, maar heel goed van je(Y) Je kan altijd naar ons PB-en ;)

    Little Stranger