• Ik voel me verraden ,en ik ga er egt kapot aan.
    Ik weet het niet seker ,, want ik durf het niet goed te vragen ,maar wel voor 99%.
    Ik wil liever niet seggen wat er gebeurt is ,,maar het is egt zo'n kutgevoel..
    Mijn moeder is de laatste tijd ookal vaak chagerijnig en met mijn zusje kan ik ECHT NIET opschieten ,,nooit gekunt ook. En nu 1 van mijn vriendinnen me waarschijnlijk verraden heeft ,, zit ik er egt heel erg mee.. Ik ben al zon soort iemand die zich heel snel dingen aantrekt ,,bijv als iemand zegt dat ik lelijk fseu ben dan zit ik daar weken mee in me hoofd,, en met dit dus ook . En ik heb vroeger ook mezelf gesneden een paar keer door iets thuis ,en ik durf het niet echt iemand te vertellen fseu ,en op sgool doe ik net of alles goed is enso maar ik gaa er egt kapot aan.. En ik wl egt niet weer gaan snijden,,Want dat is egt te dom om te doen,je doet gewoon jezelf meer pijn omdat iemand anders jou pijn heeft gedaan en dat is echt dom ,,en ik weet ook niet waarom ik het deed fseu ,,en dit is geen aand8trekkerij fseu maar ik weet niet goed wat ik moet doen :$



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Een paar grove spellingsfouten verandert. )


    Crack a bottle

    (...)
    Misschien moet je het zeggen tegen je moeder? En serieus, je moet erover praten! Hoe langer je het opkropt, hoe zwaarder alles word!
    Het is goed dat jij jezelf niet meer wilt snijden, dat is echt k*t, maar heel goed van je(Y) Je kan altijd naar ons PB-en ;)

    Little Stranger


    No way dat ik me moeder het ga segen! die sleept me gelijk mee naar son psygiater mens! dat wil ik egt niet! en i kinda hate her ..O_o


    Crack a bottle

    ah jah ,
    ik ken mensen die da oowk hebben.
    Als je iets zegt dat ze dat meteen letterlijk nemen. Maar kind trek je het niet aan.
    Elk mens maakt fouten ;)

    (...)

    No way dat ik me moeder het ga segen! die sleept me gelijk mee naar son psygiater mens! dat wil ik egt niet! en i kinda hate her ..O_o

    Misschien is het wel beter? Dat je met een profesional gaat praten? Je weet nooit hoe ze zijn ;) Eigenlijk zijn ze heel erg aardig ;)

    Little Stranger

    Zoek een afleiding, telkens als je je *** voelt, ga dan iets leuks doen, schrijven, tekenen,w at dan ook.
    Maar niet emer gaan snijden, dat is alleen maar slecht -_-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hee meid,
    Echt ik leef met je mee.
    Maar ik denkt toch dat het beste is als je aan je vriendin vraagt op een suptiele manier of ze tegen je gelogen heeft en vertel haar ook dat je er enorm mee zit. Ze is je Bf toch? Misschien doet ze het om je te beschermen of bang is om je te kwetsen.
    Maar daar kon je alleen maar achter als je het haar vraagt.Maar alsjebliefd doe je zelf geen pijn daar schiet je niets mee op.
    XxX,,


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?