• Iemand die ik ken, onlangs 14 geworden, had 2 maanden geleden een "vriendje" en heeft zojuist iemand anders aan de haak geslagen..

    Wat vinden jullie, is dit wel normaal voor een meisje van 14 ?

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:48 ]

    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat niet normaal nee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.

    + ze weten nauwelijks wat verliefd zijn of een relatie inhoud, voor hun is het meer een soort bevestiging van vriendschap dan een echte relatie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja dat is normaal. Op die leeftijd is het meestal niet echt serieus, dus dan ben je er ook snel overheen. Als ze hem leuk vind, laat haar. Ze zal er ooit wel achter komen dat een vriendje hebben zonder echt verliefd te zijn niks aan is.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Cloelia schreef:
    (...)
    + ze weten nauwelijks wat verliefd zijn of een relatie inhoud, voor hun is het meer een soort bevestiging van vriendschap dan een echte relatie.


    Inderdaad. Het zijn vaak ook maar simpele crushes en spanning, zodra het aangaat is de pret over en gaan ze snel weer uit elkaar om de volgende op te zoeken en het te herhalen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.


    Exactly.


    Til hug og blod.

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    This, + een vriendin van mij, had steeds een nieuw vriendje nadat ze het net met de andere uit had gemaakt, gelijk een dag of twee daarna had ze alweer een nieuwe ^^.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:48 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Assassin schreef:
    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.


    comfort in c h a o s

    Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben 14 en ik vind het niet normaal....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, dat vind ik vrij normaal. Niet als het binnen een dag is :')


    SLOAN.

    Snor schreef:
    Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.


    i put the fun in funeral

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dit niet heel raar ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"