• Iemand die ik ken, onlangs 14 geworden, had 2 maanden geleden een "vriendje" en heeft zojuist iemand anders aan de haak geslagen..

    Wat vinden jullie, is dit wel normaal voor een meisje van 14 ?

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:48 ]

    Bij ons op de basisschool had je ook van die kinderen die bij 11 of 12 jaar al 'Verkering' hadden, maarja.. Als zij dat willen kun je er weinig aandoen


    Don't be like the rest of them, darling

    Lol. Tegenwoordig wel ja, maar dikke boeie. :')


    -

    Snor schreef:
    Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.


    26 - 02 - '16

    Valt wel mee..
    Ik ken een meisje van 13 die letterlijk iedere week een nieuw vriendje heeft..

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)

    Waarom zal dit niet normaal zijn?

    Wat vind jij hier dan niet normaal aan?

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:32 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Het ligt er maar net aan wat je zelf normaal vindt.
    Ik zelf vindt dat niet normaal.


    The odds are néver in our favor.

    Kind uit mijn klas is net zestien, heeft en vriend en gaat ondertussen vreemd met vier anderen. Ze lijkt er nog trots op ook en zegt dat ze die vriend alleen houd voor tripjes naar Disney land, vakantie's en omdat hij haar vaak cadeau's geeft. Dus nee, ik vind dit niet zo erg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind 't niet normaal. Op mijn 14e was ik sowieso met hele andere dingen bezig dan de 14 jarige van nu doen ..


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat niet heel raar, neen.
    Ja, sommigen beginnen eerder aan relaties dan anderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind twee maanden verschil ertussen nog wel kunnen. Als je nou al na éen dag een ander hebt, dat vind ik nou níet normaal.


    Me so good.

    Cloelia schreef:
    Assassin schreef:
    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.

    + ze weten nauwelijks wat verliefd zijn of een relatie inhoud, voor hun is het meer een soort bevestiging van vriendschap dan een echte relatie.

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat valt reuze mee met een heleboel andere mensen van die leeftijd. Ik begrijp het alleen ook nog steeds niet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    Ja. Meestal hebben die kids geen vaste vriendjes, zoals je hier beschrijft.

    Trouwens als zij er gelukkig van word, wie zijn wij om over het liefdes leven van een ander te oordelen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Trouwens als zij er gelukkig van word, wie zijn wij om over het liefdes leven van een ander te oordelen?

    This :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.