• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Ja, eigenlijk is dat best wel slim om Potions te kunnen kopen én verkopen.

    Ik wil dat het 2e boek open gaat. (cat)

    Ik ook.. ik ben ben benieuwd wanneer die wordt geopend want het duurt wel erg lang.

    Jessiiicaa schreef:
    Ik ook.. ik ben ben benieuwd wanneer die wordt geopend want het duurt wel erg lang.

    Ja. Ik ben benieuwd wanneer het allerlaatste boek geactiveerd word. Dat kan echt eeuwen duren.

    Ja, omg.. ik hoop dat ze na de release van boek 2 even wat vlotter doorgaan met het releasen, want Boek 1 had ik zomaar uit. Binnen een dag. Als ze zo doorgaan wordt het laatste boek pas na 10 jaar geactiveerd -.-'

    Jessiiicaa schreef:
    Ja, omg.. ik hoop dat ze na de release van boek 2 even wat vlotter doorgaan met het releasen, want Boek 1 had ik zomaar uit. Binnen een dag. Als ze zo doorgaan wordt het laatste boek pas na 10 jaar geactiveerd -.-'

    Ja. Boek 1 had ik uit in 1 uur. En ik meen het serieus hoor. Als ze zo lang doen over boek 2, wanneer moet dan wel niet het laatste boek uitkomen? Natuurlijk snap ik dat het even tijd kost om al die dingen te installeren en te bouwen op die site maar in zo'n tempo gaat het echt lang duren.

    Klopt. En verliezen ze ook nog eens leden.. niet dat het heel erg is ofzo, aangezien er duizenden members zijn x'D. Maar echt, ze mogen wél opschieten!!

    Velen denken/ dachten dus ook dat die tussen eind Maart en eind April uit zou komen.. inmiddels zijn we nog weer een aantal weken verder...


    Credendo Vides

    Ja en Pottermore Insider of hun twitter account zeggen niks over de release ofzo..

    DreamerN schreef:
    Velen denken/ dachten dus ook dat die tussen eind Maart en eind April uit zou komen.. inmiddels zijn we nog weer een aantal weken verder...

    Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt.

    Het lijkt me 1 september, als nieuw schooljaar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Het lijkt me 1 september, als nieuw schooljaar.

    Oh ja, dat zou wel kunnen.

    Dus dat betekend dat we elk jaar steeds meer dan een halfjaar moeten wachten tot er een nieuw boek is ? :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dus dat betekend dat we elk jaar steeds meer dan een halfjaar moeten wachten tot er een nieuw boek is ? :X

    Kan je nagaan wanneer dan het laatste boek online komt...

    yeah!!
    kan haast niet wachten op de volgende boek


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.