• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    @Hobbit

    Dat had ik ook nu hoorde ik dus dat je pas naar het volgende jaar kunt in DECEMBER ):

    Chaim schreef:
    @Hobbit

    Dat had ik ook nu hoorde ik dus dat je pas naar het volgende jaar kunt in DECEMBER ):

    Serieus? -.- FML. We hebben al lang genoeg gewacht!

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:05 ]


    Alis volat propriis.

    Ja en dat SUCKT echt zó hard. :(

    Jessiiicaa schreef:
    Ja en dat SUCKT echt zó hard. :(

    Behoorlijk ja t.t
    Anyways, kan iemand misschien even heel kort uitleggen wat je nog meer kan doen en waarmee je house points verdient? Of staat dat al ergens? Want ik vind Pottermore tot nu toe best een wazige site x'D


    Alis volat propriis.

    Ik hoop dat het boek eerder open gaat. Het is een beetje verwarrend. Ik vond het meest eind 2012/rond december. Nu kom ik ook op een site waar staat dat ie over een maand of 2 a 3 over gaat.
    Ik zal nog ff verder rondsneupen.

    Oké.
    Hier is wat ik denk wat ik weet.

    Pottermore heeft nog geen releasedatum uitgegeven voor Book 2. Ze willen ons in spanning laten of durven het tweede book nog niet vrij te geven.
    Er wordt veel gespeculeerd over de release. Door een lukrake theorie die ik online gevonden heb (klik) zijn er roddels over het internet verspreid dat Book 2 rond april vrijgegeven zou worden. We lopen inmiddels tegen eind april aan en we hebben nog geen Book 2 gezien. Het Pottermore twitter account heeft deze Theorie ook gepost.
    Wij worden in de waan gelaten.
    Best lullig voor ons, maar vermakelijk voor hén natuurlijk. Waar de roddel van eind 2012/rond november/december vandaan komt, weet ik nog niet.

    Dit was mijn nog onafgemaakte onderzoek(a) ik zal ff kijken of ik er achter kan komen waar de Decemberroddel vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:25 ]

    Ik heb ook pottermore Snidgetpatronus15724 (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben wombatquaffle25049 en zit in gryffindor


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Jeeej! CookieEater, je bent mn Housemate!

    Jessiiicaa schreef:
    Jeeej! CookieEater, je bent mn Housemate!


    En de mijne :Y)

    Hoeveel toverdrankboeken zijn er eigenlijk? Ik heb er maar ééntje en heb al die drankjes al zo'n 3 keer gemaakt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yeah! Gryffindor House mates!
    Weet ik niet. Ik durf geen toverdranken meer te maken aangezien ik ze steeds verpest :p

    Ik kan terug op Pottermore (: hoe kan je andere spreuken krijgen? Want ik verlies heel de tijd bij duelleren omdat ik er maar 3 kan

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Proud Gryffindor(dance)

    Edit; ik ben StarSnitch12428

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:09 ]

    Potions is inderdaad niet echt het meest handige, maar voor de rest is het wel leuk om te doen...
    Wel jammer dat er momenteel niets meer te doen is dan Boek 1 nog een keer door te gaan, te duelleren en potions te maken... Hoop dat boek 2 snel komt !!

    Nog meer mede Griffoendors ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Potions is inderdaad niet echt het meest handige, maar voor de rest is het wel leuk om te doen...
    Wel jammer dat er momenteel niets meer te doen is dan Boek 1 nog een keer door te gaan, te duelleren en potions te maken... Hoop dat boek 2 snel komt !!

    Nog meer mede Griffoendors ?


    Ik zit ook in Gryffindor ^^ we kunnen echt bijna the housecup winnen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien