• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    DreamerN schreef:
    Waarschijnlijk dat het bericht eerst gecontroleerd word voordat het ook daadwerkelijk gepost word. (of zoiets...)

    Oh, oké c:
    Bedankt want dat vroeg ik me eigenlijk al een tijdje af.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk dat het bericht eerst gecontroleerd word voordat het ook daadwerkelijk gepost word. (of zoiets...)


    Ja, best wel dom, want soms doen ze het wel en soms niet. Ik dacht eerst dat t met scheldwoorden te maken had (als je 'damn' ofzo in je bericht zet bijv. komt die melding ook), maar soms dan wilde ik een bericht posten waarin niks raars stond ofzo x'D. Beetje vreemd.

    Ik ben trouwens MarauderWizard3079 op Pottermore. Hadden jullie je afdeling verwacht?

    McConaughey schreef:
    Ik ben trouwens MarauderWizard3079 op Pottermore. Hadden jullie je afdeling verwacht?


    ik wel (; ik zit in Gryffindor en dat is ook waar ik heen wil.
    Mijn naam is EchoGlow22009


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    McConaughey schreef:
    Ik ben trouwens MarauderWizard3079 op Pottermore. Hadden jullie je afdeling verwacht?


    Eigenlijk niet, ik had eerder Gryffindor verwacht, maar ik ben ook superblij met Ravenclaw, want als ik naar Hogwarts zou gaan, zou ik het liefst in Ravenclaw of Gryffindor willen zitten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik had Slytherin verwacht, qua karaktereigenschappen past die het beste bij me vind ik zelf maar Ravenclaw is altijd mijn favoriete afdeling geweest en daarom ben ik ook superblij dat ik dan toch bij Ravenclaw gesorteerd ben.

    Bij elke sorteertest die ik ook maar doe komt altijd Gryffindor uit... dus ergens had ik het ook al wel verwacht ;]

    voor mensen die mij nog toe willen voegen: ik ben SparksMidnight13351


    Credendo Vides

    McConaughey schreef:
    Ik ben trouwens MarauderWizard3079 op Pottermore. Hadden jullie je afdeling verwacht?


    Nee absoluut niet! Eigenlijk verwachtte ik Huffelpuf xD maar ik zit in Zwadderich :Y)

    Ik ben trouwens IceDream3878


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Vind het wel jammer dat mijn username eindigt met 'wizard' zo klinkt het net alsof het een jongen is. Why not witch?

    McConaughey schreef:
    Vind het wel jammer dat mijn username eindigt met 'wizard' zo klinkt het net alsof het een jongen is. Why not witch?

    ik vind het sowieso wel jammer dat je niet gewoon een eigen username kunt verzinnen/gebruiken...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 13:14 ]


    Credendo Vides

    Ik ook, maar opzich is het ook wel weer leuk, want je ziet er de meest creatieve namen, haha. En daarbij is het ook veilig voor de wat jongere gebruikers. Persoonlijke info weggeven gaat dan niet lukken.

    Ik hoopte op Gryffindor en gelukkig was dat ook zo!

    Ik hoopte dat ik een username zou krijgen met 'mermaid' of 'unicorn' erin maar die zat er helaas niet tussen :\
    Gelukkig ben ik wel in de afdeling gekomen die ik wou. Ik voel me echt thuis in de common room.

    Haha indd! Ik heb MidnightDragon en dan nog een paar cijfers erachter. Dat was iig de leukste die er tussen stond, maar het komt zo mannelijk over ofzo x'D dat is dan weer wat minder(a)
    In welke zit je dan?

    Jessiiicaa schreef:
    Haha indd! Ik heb MidnightDragon en dan nog een paar cijfers erachter. Dat was iig de leukste die er tussen stond, maar het komt zo mannelijk over ofzo x'D dat is dan weer wat minder(a)
    In welke zit je dan?

    Ik zit bij Ravenclaw, als je dat bedoelt (:

    SkullJinx29079
    Mijn pottermore account


    That is a perfect copy of reality.