• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik ben zelf een Huffelpuff. Ik vond het welkomsbericht juist erg aanmoedigend, Huffelpuffs zijn echt niet zo slecht hoor. :W


    Loldielol, ik vond het aankomstbericht meer zo van: "GA NIET WEG BLIJF HIER WANT WE ZIJN EIGENLIJK LANG NIET ZO DOM ALS WE LIJKEN".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb meer zoits van... Is mijn intelligentieniveau dan echt zó laag? Ik heb wel alles ingevuld naar waarheid, maar als ik zoiets krijg... Vind ik het een vétte teleurstelling.


    Ja ik ook, ik heb alles gewoon ingevuld, echt niet gelogen enzo. en dan hoor ik gewoon niet in Hufflepuff. Maar ja. Ik kwam er later achter dat ik ongeveer hetzelfde had ingevuld als mijn zus, maar zij zit Ravenclaw..

    En daarbij komt dat ik echt meer Slyterin/ Ravenclaw ben als iets anders :(


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb meer zoits van... Is mijn intelligentieniveau dan echt zó laag? Ik heb wel alles ingevuld naar waarheid, maar als ik zoiets krijg... Vind ik het een vétte teleurstelling.


    Een teleurstelling? Oh wauw, serieus? Je hebt alles eerlijk ingevuld dus dit is wie je bent en dit is het huis dat je krijgt. Wees daar eens blij mee...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Citizen schreef:
    (...)
    Spreukboeken ontdekken :Y)


    Waar? ik heb ze allemaal en kan ze niet vinden :S


    En die huffelpuf haat slaat nergens op.. Als Harry Potter in de films in Huffelpuf zat zouden jullie het lang zo erg niet vinden. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ja ik ook, ik heb alles gewoon ingevuld, echt niet gelogen enzo. en dan hoor ik gewoon niet in Hufflepuff. Maar ja. Ik kwam er later achter dat ik ongeveer hetzelfde had ingevuld als mijn zus, maar zij zit Ravenclaw..

    En daarbij komt dat ik echt meer Slyterin/ Ravenclaw ben als iets anders :(


    Dat lijkt me dan niet, aangezien J.K Rowling hoogstpersoonlijk zelf de sorteer test heeft gemaakt. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Leela schreef:
    (...)

    Loldielol, ik vond het aankomstbericht meer zo van: "GA NIET WEG BLIJF HIER WANT WE ZIJN EIGENLIJK LANG NIET ZO DOM ALS WE LIJKEN".


    Dus, iedereen die in Huffelpuff zit is automatisch dom? :W
    en bedankt..
    Dat vind ik een beetje vaag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xDesire schreef:
    (...)

    Waar? ik heb ze allemaal en kan ze niet vinden :S


    En die huffelpuf haat slaat nergens op.. Als Harry Potter in de films in Huffelpuf zat zouden jullie het lang zo erg niet vinden. :Y)


    Als je er drie hebt, heb je ze allemaal.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xDesire schreef:
    (...)

    Dat lijkt me dan niet, aangezien J.K Rowling hoogstpersoonlijk zelf de sorteer test heeft gemaakt. :')


    jij snapt 'em. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xDesire schreef:
    (...)

    Waar? ik heb ze allemaal en kan ze niet vinden :S


    En die huffelpuf haat slaat nergens op.. Als Harry Potter in de films in Huffelpuf zat zouden jullie het lang zo erg niet vinden. :Y)


    BEDANKT !_O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ja ik ook, ik heb alles gewoon ingevuld, echt niet gelogen enzo. en dan hoor ik gewoon niet in Hufflepuff. Maar ja. Ik kwam er later achter dat ik ongeveer hetzelfde had ingevuld als mijn zus, maar zij zit Ravenclaw..

    En daarbij komt dat ik echt meer Slyterin/ Ravenclaw ben als iets anders :(


    Ik had het erover met mijn vriendje over wat de vragen waren en - omdat we erg eensgezind zijn - we kwamen erachter dat we EXACT hetzelfde hadden ingevuld. Hij zit in Gryffindor. RARARA, HOE KAN DAT?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xDesire schreef:
    (...)

    Waar? ik heb ze allemaal en kan ze niet vinden :S


    En die huffelpuf haat slaat nergens op.. Als Harry Potter in de films in Huffelpuf zat zouden jullie het lang zo erg niet vinden. :Y)


    Hehe, dan zou ik hem alsnog een wimp vinden :')

    @ Lizz; zo werd het daar wel gebracht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xDesire schreef:
    (...)

    Waar? ik heb ze allemaal en kan ze niet vinden :S


    En die huffelpuf haat slaat nergens op.. Als Harry Potter in de films in Huffelpuf zat zouden jullie het lang zo erg niet vinden. :Y)

    hmm het is geen Hufflepuff haat. ik bedoel ben al blij dat ik op de site zit en zal ook gewoon bij Hufflepuff blijven, en ook als Harry Potter in de boeken in Hufflepuff zat was ik alsnog niet meteen blij geweest want ik hoor gewoon naar mijn mening niet bij Hufflepuff


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    *sighs deeply*
    Houd op met ruziën en geniet van de magie*O*
    -alhoewelikheteenbeetjevondtegenvallenallemaal-
    Voor degenen die me nog willen toevoegen: AccioLumos37 ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    hmm het is geen Hufflepuff haat. ik bedoel ben al blij dat ik op de site zit en zal ook gewoon bij Hufflepuff blijven, en ook als Harry Potter in de boeken in Hufflepuff zat was ik alsnog niet meteen blij geweest want ik hoor gewoon naar mijn mening niet bij Hufflepuff


    Hierom dus. Als iemand mij écht in zou kunnen delen, zou hij of zij of het (in het geval van de sorteerhoed) me indelen in iets zoals Ravenclaw of Gryffindor, dat tweede lijkt me minder logisch. Niet dat ik een haat heb jegens Hufflepuffers, maar het is net alsof je Draco Malfoy in Gryffindor zet. En wat ik zo raar vind, is dat die test niet kijkt naar je antwoorden, maar je gewoon random oppakt en ergens neerplempt. Mijn vriendje - heb ik al eerder gezegd - had exact dezelfde antwoorden (puur toeval) en hij werd ingedeeld in Gryffindor... Rarara, hoe kan dat?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eristic schreef:
    (...)

    Als je er drie hebt, heb je ze allemaal.


    Teh fuck? Welke dan nog meer?
    Ik heb ;
    -The Dark Forces: A Guide to Self-Protection
    by Quentin Trimble
    -The Standard Book of Spells (Grade 1)
    by Miranda Goshawk


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."