• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Leela schreef:
    (...)

    Hierom dus. Als iemand mij écht in zou kunnen delen, zou hij of zij of het (in het geval van de sorteerhoed) me indelen in iets zoals Ravenclaw of Gryffindor, dat tweede lijkt me minder logisch. Niet dat ik een haat heb jegens Hufflepuffers, maar het is net alsof je Draco Malfoy in Gryffindor zet. En wat ik zo raar vind, is dat die test niet kijkt naar je antwoorden, maar je gewoon random oppakt en ergens neerplempt. Mijn vriendje - heb ik al eerder gezegd - had exact dezelfde antwoorden (puur toeval) en hij werd ingedeeld in Gryffindor... Rarara, hoe kan dat?


    ag maakt ook niet uit, ik zit in Hufflepuff en blijf daar gewoon bij, daar bij help ik mijn zus ook mee op haar acount want zij snapt het niet dus zit ik eigenlijk ook een heel klein beetje in Ravenclaw


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Leela schreef:
    (...)

    Hierom dus. Als iemand mij écht in zou kunnen delen, zou hij of zij of het (in het geval van de sorteerhoed) me indelen in iets zoals Ravenclaw of Gryffindor, dat tweede lijkt me minder logisch. Niet dat ik een haat heb jegens Hufflepuffers, maar het is net alsof je Draco Malfoy in Gryffindor zet. En wat ik zo raar vind, is dat die test niet kijkt naar je antwoorden, maar je gewoon random oppakt en ergens neerplempt. Mijn vriendje - heb ik al eerder gezegd - had exact dezelfde antwoorden (puur toeval) en hij werd ingedeeld in Gryffindor... Rarara, hoe kan dat?


    :W J.k. heeft die Quiz zelf gemaakt, het is gebaseerd op de boeken. Als zij zegt dat je er hoort, dan hoor je er. Zo moeilijk lijkt het me niet om dit te snappen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    :W J.k. heeft die Quiz zelf gemaakt, het is gebaseerd op de boeken. Als zij zegt dat je er hoort, dan hoor je er. Zo moeilijk lijkt het me niet om dit te snappen.


    Idd, het is haar wereld,niet de onze.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xDesire schreef:
    (...)

    Teh fuck? Welke dan nog meer?
    Ik heb ;
    -The Dark Forces: A Guide to Self-Protection
    by Quentin Trimble
    -The Standard Book of Spells (Grade 1)
    by Miranda Goshawk


    Curses and Counter-Curses

    Ga opnieuw door je hoofdstukken. Ik heb ook 2 keer het eerste boek moeten doorzoeken voor ik die vond (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kan niemand me een hint geven? Ik ben de hele avond al aan 't zoeken :[


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jezus, zeur niet zo verschrikkelijk over in welk huis je zit. :')
    Ik had beter in Slytherin kunnen komen, maar ik zit nu eenmaal in Gryffindor.
    Zeur. Verdomme. Niet. Zo.
    Wees blij dat je erop kan!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    - Abo op dit topic :D -

    Ik ben Zwadderich en ben zojuist diehard gaan spelen, kan ik niet verder in het tweede boek ):, die komt pas ergens dit jaar. MEEH.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Closer schreef:
    Ik ben Zwadderich en ben zojuist diehard gaan spelen, kan ik niet verder in het tweede boek ):, die komt pas ergens dit jaar. MEEH.


    Ik baalde ook toen ik dat zag D:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    x Desire schreef:
    (...)

    Ik baalde ook toen ik dat zag D:

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 13:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kan niet begrijpen wat er wordt verteld, dus dan heeft het ook weinig zin. En ik weet niet hoe alles moet enzow.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Jessiiicaa schreef:
    Yeah, dan voeg ik je toe!

    Snapt iemand íéts van die eerste potion? Ik KRIJG m maar niet goed! Hij is weer mislukt! Hij zegt steeds dat ik een foute hoeveelheid bezoar heb toegevoegd, terwijl ik er wel 4 deed! pff..

    Ik snap dat toverstaf gedeelte niet -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik ben zelf een Huffelpuff. Ik vond het welkomsbericht juist erg aanmoedigend, Huffelpuffs zijn echt niet zo slecht hoor. :W

    Inderdaad (medehufflepuff), het was erg inspirerend ook, want ik zag Hufflepuff eigenlijk altijd als de ondermootdingens


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    (...)
    Ik snap dat toverstaf gedeelte niet -.-


    Op de tafel, rechts van de ketel, ligt een stok op de tafel. Daar klik je gewoon op.

    Potions is easy. Je voegt toe was er in het boek staat, of je mixt het eerst als dat moet, verhit het tot de juiste tempratuur, en wacht af ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Op de tafel, rechts van de ketel, ligt een stok op de tafel. Daar klik je gewoon op.

    Potions is easy. Je voegt toe was er in het boek staat, of je mixt het eerst als dat moet, verhit het tot de juiste tempratuur, en wacht af ^^

    Oh, ligt die daar! Thanks (ik ga jou zo ook maar even toevoegen als vriend) :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis