• http://www.ze.nl/auteur/Jet/zebeauty/Echte-schoonheid-173.html
    Lees dit is en durf dan nog is te zeggen dat je jezelf lelijk vind.


    Life is hard and then we die

    Ik ben blij met mijzelf. :Y)

    Goedzo, want dat moet je ook zijn =]


    Life is hard and then we die

    dat filmpje.....
    maar ik ben blij met mezelf!^^

    Kijk, ik weet dat ik niet perfect ben. Dat zal ik ook nooit worden, maar ik heb mijzelf leren accepteren. Ik wil niet zoals andere zijn, die allemaal graatmager zijn. Kijk naar de ouders, die zijn meestal ook keidun. Mijn ouders waren stevig gebouwt, ik dus ook. Ze mogen alles over mij zeggen, maar ik ben blij met mijzelf.

    Dat eerste stukje, zo'n situatie had ik dus. Ik ging donderdag shoppen en toen weigerde ik een shirtje met maat 38 te kopen.
    En dat filmpje bij die site heb ik echt heel vaak bekeken. Stiekem vind ik haar mooier zonder die make-up en uitgerekte nek.
    Maar we worden gewoon gepusht om mooi te zijn, maar ooi gezien wat mensen mooi noemen? Ik zeg niet dat die modellen lelijk zijn, maar ik zou niet graag op ze willen lijken.

    Ik ben blij met mijzelf.
    Wie bepaald wat mooi is en perfect?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan damn proud zeggen dat ik tot die 2% behoor die zichzelf wél mooi vind.
    Fok schoonhedsideaal en fok al die fakeheid, if the big Lord up there wanted everyone to be the same, he would have done it a long time ago.


    BAM!

    @RandomRhythm, ik ook, en daar ben ik fucking trots op ^^


    Life is hard and then we die

    Ik vind mezelf over het algemeen wel mooi, :'] Heb best wel een ego. Ik hoor volgens mij wel gewoon nogsteeds bij de vrouwen met zelfbeeld, ookal vind ik mezelf mooi, ik verwacht van mensen dat ze me lelijk vinden. Best vreemdig. =/


    Mew <3

    Goed dat je het hier neergezet hebt. Ik kijk anders tegen mezelf aan. Fok die kleine borsten en hou van mijn dikke kont^^


    Music is the new sex

    Kleine borsten, zie cup B, zijn tegenwoordig weer in hoor :P


    Life is hard and then we die

    dat filmpje.....
    maar ik ben blij met mezelf!^^

    Uhu dat filmpje vind ik eigenlijk geweldig om zoiets aan te tonen.
    Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf.
    Ik heb wel eens van die dagen waarop ik denk 'hoe zie ik er nu weer uit' maar dat heeft volgens mij iedereen wel eens een keertje.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Uhu dat filmpje vind ik eigenlijk geweldig om zoiets aan te tonen.
    Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf.
    Ik heb wel eens van die dagen waarop ik denk 'hoe zie ik er nu weer uit' maar dat heeft volgens mij iedereen wel eens een keertje.
    Inderdaad, dat is gewoon normaal, dat hoort bij het puber zijn :)


    Life is hard and then we die

    (...)Inderdaad, dat is gewoon normaal, dat hoort bij het puber zijn :)

    Voila zie^^
    'k ben het gewoon ook beu om te piekeren over mijn te kleine borsten en mijn neus waarover mijn tweelingzus wel eens een opmerking over maakt.
    Het is gewoon de moeite niet om er mee in te zitten.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Voila zie^^
    'k ben het gewoon ook beu om te piekeren over mijn te kleine borsten en mijn neus waarover mijn tweelingzus wel eens een opmerking over maakt.
    Het is gewoon de moeite niet om er mee in te zitten.^^
    Waarom zijn kleine borsten slecht dan? Ik bedoel, dat is ons gewoon in het hoofd gestampt, dat kleine borsten niet goed zijn. Raad is door wie? Door de jongens, juist ja! En dat terwijl de meeste jongens niet eens op enorme borsten vallen! Het is echt grote onzin dus dat je lelijker bent met kleine borsten.


    Life is hard and then we die