• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Stoor ik?"
    Ik draai mijn hoofd een beetje en zie Mignon lachen. Ik frons mijn wenkbrauwen even tot ik besef hoe ik hier lig en hoe het er moet uit zien.
    "Helemaal niet," antwoord ik.
    Het is waar, ik doe helemaal niks verkeerds of iets dat ik in mijn eentje zou moeten doen. En het kalmeert me, herinnert me aan wat ik echt wil, dus ik blijf er gewoon mee doorgaan. Ik trek wel mijn benen wat op zodat het duidelijk wordt dat ik mijn dijen aanraak en niet mijn meisje-meisje-plekje zoals vader het zo mooi noemt.
    "Lekker gedouchet?"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mingon *Kuch* :')]

    Mignon

    "Helemaal niet."
    Ik grinnik zachtjes en ga weer op mijn bed zitten terwijl zij rustig verder gaat.
    "Lekker gedouchet?"
    "Heerlijk," zeg ik zachtjes.
    "Verfrissend."
    Ik bijt op mijn lip. Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik me moet gedragen. Normaal had ik dit eigenlijk voor mezelf, niemand van het kamp bemoeide zich echt met mij. Nu moet ik het delen. Misschien klinkt het wat egoïstisch maar ergerens bevalt het me niet. Alsof iemand inbreekt in mijn huis, zo voelt het.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik snap dat je mij op die faal wijst, nadat ik jou op die faal wees, maar je faalt omdat je het verkeerd spelt :')]

    CJ

    "Heerlijk. Verfrissend."
    Ik zucht en laat mijn handen over mijn benen naar beneden glijden. De stilte die valt is even oncomfortabel. Met mijn vinger cirkel ik over mijn lippen, dat doe ik altijd als ik nerveus ben.
    "Hoeveel mensen slapen hier?" vraag ik dan maar.
    Ik neem mijn mp3 vast zodat ik van mijn lippen blijf en zet hem uit. Vervolgens rol ik de oortjes er om heen.
    Ik heb geen idee wat ik van Mignon moet denken, plots doet ze vriendelijk en zo spreekt ze amper tegen me. Wat betekent dat in godsnaam?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké laat maar. Het is te laat voor mij, Hahahaha :') Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    "Hoeveel mensen slapen hier?"
    Even denk ik na.
    "Nog twee meisjes en een jongen. Ik zie ze bijna nooit als ik opsta slapen ze nog of ze zijn er allang uit. Soms slapen ze niet eens hier. Ik had het rijk dus eigenlijk voor mezelf."
    Grinnikend ga ik op mijn rug liggen en draai ik met de ringen rond mijn vinger. Mijn rechterringvinger is nog steeds leeg. De kracht om er een ander omheen te doen heb ik nog niet gehad. Daarbij heb ik hem ook niet meer gesproken sinds de eerste kamp dag. Peinzend kijk ik naar de onderkant van het bed boven mij. Misschien moet ik niet zo zeuren. Als ik met hem ben heb ik ten minste een toekomst. Dan ben ik een soort van hetero en kan niemand meer zeuren. Daarbij houdt hij van me, dus dat moet ook geen probleem zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Valentina
    Cassia knikte alleen, maar dat was genoeg voor mij om in actie over te gaan. Toen Danny binnengekomen was, wierp ze hem snel een blik toe, maar krulde zichzelf daarna tegen mij op, alsof het haar niets kon schelen. Hey, I don’t blame her.
    ‘Is alles oké?’ Hij sloot de deur en liep richting ons, waarna hij even naar het randje van het bed keek, waarschijnlijk wilde hij zitten, maar toch bleef hij staan.
    ‘Ga maar zitten hoor, de plek die nog over is.’ Ik gebaarde naar het randje waar hij net naar had gekeken. ‘Met mijn rug…’ Ik twijfelde en keek naar Cassia. Als ik zei dat ik er last van had, dan zou ze zich weer zorgen gaan maken. ‘Met mijn rug gaat het beter, dank je voor het vragen.’ Ik liet een waterig, geforceerd, glimlachje op mijn lippen en keek hem aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Boe. Wat kan ik met Quinn en/of Benedict doen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik kan CJ wel even naar buiten sturen, kan ze kennis maken met Benedict :'). Als Mignon CJ kan missen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vind alles goed.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hey, ik heb het topic weer teruggevonden :'D
    Omg, sorry dat ik zó lang niet meer heb gereageerd..
    Iemand enig idee waar Catherine is, of moet ik gewoon op een random punt weer beginnen? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Benedict = in cel..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Catherine is in de badkamer, Quinn doet zijn haar XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Haha omg zijn ze daar nog steeds? :'D Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten :')]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HAPPP schreef:
    Quinn
    Na een tijdje liet ik Catherine maar gewoon onder de douche staan, na nog 'Blijf nog maar even staan, is lekker warm,' in haar oor gefluisterd te hebben. Ik knipoogde, en liep de douche uit. Daar sloeg ik een handdoek om me heen en keek in de spiegel. Spook van de opera. Ik moest ook eerst dat verdomde oogpodlood van mijn gezicht van mijn gezicht boenen voor ik ging douchen. Met een zucht schudde ik mijn hoofd, en begon in mijn toilettas te rommelen, haalde er remover uit. Ik was een van de weinige jongens die dit deed, en ik verwachte dat Catherine me wel raar aan zou kijken, maar ze had het toch moeten hebben gezien.
    Toen ik daarmee klaar was begon ik aan mijn haar. Die föhn had ik handig genoeg nog steeds. Ik had geen idee van wie hij was, en ergens voelde ik me er schuldig over dat ik hem niet terug kon geven, maar op dit moment had ik wel andere zaken aan mijn hoofd.
    Heat protecting spray erin, föhnen, stijlen, touperen, haarspray, véél haarspray, pet, klaar. Nam bij elkaar ongeveer een half uur in beslag [Cath zal ondertussen wel iets anders aan het doen zijn x)].

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:09 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Maakt niet uit, ik was er zelf ook een hele tijd niet.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.