• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Right, ik moet weer gaan dansen. Enfin, meevolgen want mijn knieën willen weer niet mee -_-. Ik denk dat ik nog wel online kom, ten laatste tien uur ben ik er.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [okay *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'Ga maar.' Ze glimlacht even slaperig en ik knik dankbaar naar haar terwijl ik een warme glimlach toon. Ik verdwijn de douche in met al mijn spullen en terwijl ik even een blik gun in de spiegel merk ik dat ik er nog erger uitzie dan ik dacht. Mijn ogen zijn doorlopen en vermoeid, mijn gezicht is bleek en er zit nog een kleine striem op mijn wang. Ik kijk naar beneden en ik vroeg me af wat Cassia in me ziet. Nee Ais, nu niet beginnen met je onzekerheid hé.
    Mijn kleding lagen op een gegeven moment op de vloer en ik zette de douche aan. Het verband had ik weggegooid want er zal wel schoon nieuw verband op moeten. Met een diepe zucht ging ik onder het lekkere warme water staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Als het niet anders kon had ik nog langer gewacht. Al hoop ik wel dat we niet zo lang moeten wachten voor het nog een keer kan.'
    Hij zegt de laatste zin met ene klein, lief lachje, waarna ik een klein en snel kusje op zijn lippen leg. Hoe ik ooit kon denken dat dit verkeerd was, was mij een raadsel.
    Het voelde namelijk geweldig, elke aanraking en elke fluistering.
    'Waarom zou je nog langer gewacht hebben?' vroeg ik zachtjes, nieuwschierig naar het antwoord. Zelf had ik de laatste 24 uur aan weinig anders gedacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Ik hoorde het water van de couche en opende mijn ogen weer. Mijn blik viel op een spiegel aan de muur, waar ik voorzichtig heen liep. mijn kleding was slordig en vuil, er zaten zelfs scheuren in. Mijn gezicht was bleek, gekneusd en vuil, en ik ging al helemáál niet beginnen over mijn haar.
    Dat ging een lange douche worden, dacht ik. En daarna...
    Wat er daarna zou gebeuren wist ik niet. en dat was eng. Het was eng om niet te weten wat er zou gebeuren. ik wreef even in mijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Toen ik onder het warme water stond begon mijn rug hard te prikken en ik moest hard mijn best doen om niet te gaan schreeuwen. Het beet heel pijnlijk en het voelde alsof.... Alsof... Ik kon er niet precies op komen maar het deed zó pijn. Ik haalde diep en zwaar adem en leunde tegen de muur van de douche.
    Ik waste mijn haren met shampoo en conditioner en ik waste mijn lichaam twee keer, maar mijn rug was alleen water en gebruikte ik geen douchegel. Toen ik eindelijk klaar was na ongeveer een halfuur, driekwartier douchen stapte ik eronder vandaan en droogde me zorgzaam af waarna ik de handdoek om mijn hoofd deed als een tlband en ik mijn lingerie aandeed. Ik keek om me heen en kon alleen mijn broek vinden. Fuck, het shirt had ik vast laten vallen. Achja, ik keek nog een keer om me heen als geval dat en liep toen de douche uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Na een erg lange tijd kwam Aislyn de badkamer uit. ik was net rustig, had mezelf overtuigd dat ik en Aislyn vast een oplossing konden vinden. Met een glimlach draaide ik me om.
    Wat een slecht idee was want ze was maar half aangekleed. Ze droeg geen shirt, alleen haar BH. Beschaamd draaide ik me weer om, mijn wangen bloedrood.
    Ze was al mooi met kleren aan, zonder t-shirt... Nou, laten we zeggen dat ik het heel erg warm had nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Ik boog me voorover en droogde met mijn handdoek verder mijn haar af waarna ik deze in de was gooide, terugliep en mijn shirt begon te zoeken. Mijn navelpiercing was nu ook zichtbaar en het glinsterde. Ik zuchtte omdat ik hem niet vond en liep naar Cassia maar ik boog me voorover zodat ze mijn nek en haar kon ruiken. "Liefje, ik ruik nu veel lekkerder. Wat een douche wel allemaal niet met je kan doen" grinnikte ik waarna ik naast haar ging zitten. "als je klaar bent met douchen, wil je dan zo lief zijn om me te helpen met mijn rug?" Ik keek haar aan met een speelse grijns.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Liefje, ik ruik nu veel lekkerder. Wat een douche wel allemaal niet met je kan doen, als je klaar bent met douchen, wil je dan zo lief zijn om me te helpen met mijn rug?'
    Naar haar gezicht blijven kijken, gewoon naar haar gezicht kijken Cassia, stop met blozen... Ik geef een snel knikje en probeer te glimlachen.
    'N-Natuurlijk,' antwoord ik snel, waarna ik een handdoek pak. Ze rook inderdaad heerlijk, zoet en dromerig. Er lag nog steeds een speelse grijns op haar gezicht. Snel schoot ik de badkamer in, ik kon wel wat afkoeling gebruiken, dus stapte ik onder een ijskoude douche.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'N-Natuurlijk,' antwoordde ze snel met een dieprode blos op haar wangen en ik grinnikte. Ze ziet er nog altijd heel schattig uit als ze bloost.
    Ze pakte een handdoek en vloog zowat de douche in, ik kon niets anders dan lachen om hoe ze deed. In de spiegel die er hing, maakte ik me op en deed mijn haren. Omdat ze mijn rug nog moest verzorgen deed ik nog geen shirt aan en liet mezelf weer op het bed vallen. Op mijn buik natuurlijk. Ik rook de geur van Cassia in het kussen en het dekbed en ik tintelde al gelijk helemaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Toen ik eindelijk uit de douche stapte, kalm en afgekoeld, stond ik daar tenminste een halve minuut te bedenken hoe dom ik was. Ik was gedwongen de handoek om me heen te slaan en mijn hoofd door een keir in de deur te steken.
    'Aislyn..? Uhm... ik heb hier geen schone kleding...' al mijn kleren lagen in de begeleiders slaapzaal, en de kleding die ik hier had was zweterig en modderig. Een kleine blos verscheen opnieuw dop mijn wangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik glimlach als Patje me nog een kusje geeft.
    "Waarom zou je nog langer gewacht hebben?" vraagt hij dan.
    Die vraag komt nogal onverwachts en ik voel een plotse nervositeit opkomen. Ik haal even een hand door mijn haren en schud dan mijn hoofd. Ik, nerveus. Dat is op z'n minst vreemd. In de hoop dat het me een beetje helpt ontspannen ga ik met mijn hoofd in zijn schoot liggen. Ik staar recht naar boven, in zijn prachtige ogen.
    "Je begrijpt het verkeerd," zeg ik voorzichtig. "Ik zou op jou gewacht hebben," voeg ik er aan toe. Misschien is het voor hem niet veel duidelijker, maar het nuanceverschil is er één van groot belang voor mij. Ik heb in mijn hele leven nog nooit iets gelijkaardigs voor eender welk persoon gevoeld. Dus waarom zou ik op iemand gewacht hebben, mijn absoluut uiterste best gedaan hebben om die persoon voor mij te winnen, als de volgende die net zo weinig voor me betekende gewoon in de rij stond aan te schuiven?
    Bij Patje is het anders.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn:
    'Aislyn..? Uhm... ik heb hier geen schone kleding...' hoorde ik opeens en toen ik opkeek zag ik Cassia haar hoofd door de kier van de deur steken. Ik lachte even kort en kalm en stond toen op en zocht wat door mijn kleding. "Je hebt vast wel dezelfde maat als ik toch?" glimlachte ik, maar dat veranderde snel in een speelse grijns. "Wacht, heb je dan ook lingerie nodig lieve Cassia?" Ik sprak haar naam op een bepaalde flirterige manier uit waarvan ik dacht dat ik het nooit meer zou gebruiken en liep toen -nog steeds shirtloos- naar haar toe met kleding en lingerie in mijn handen. "Hier liefje."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Sasha verschoof en egde zijn hoofd in mijn schoot. bijna automatisch begon ik zijn zwarte haar te srelen met mijn vingertoppen.
    'Je begrijpt het verkeerd. Ik zou op jou gewacht hebben.' Zijn stem is voorzichtig, maar ik zie het verschil tussen wat ik dacht en wat hij bedoelde. Zeker na alle anderen in Sasha's verleden, maakt dat een zeer groot verschil.
    'Ik begrijp het,' antwoord ik zachtjes. Zelfs voor de kus, zou ik mezelf nooit met iemand anders dan Sasha willen zien. ik kon het me niet eens voorstellen, hoewel hij dat misschien anders zag. Dat wist ik nu nog niet, maar op het moment maakte het weinig uit.

    Cassia Sterling
    'Je hebt vast wel dezelfde maat als ik toch?' Gelukkig, een niet-plagerige reactie. 'Wacht, heb je dan ook lingerie nodig lieve Cassia? Hier liefje.' Te vroeg gejuigd.
    blozend neem ik de lingerie en kleding van haar aan en mompel een bedankje. Daarna schiet ik de badkamer weer in.
    Sexy, kanten lingerie. rood, ent als mijn haar en mijn wangen. Snel trek ik het aan, waarna ik het zwarte rokje en het donkere topje aan doe. Het moest er maar mee door. Na mijn haren te hebben gefatsoeneerd, liep ik de badkamer uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Zijn vingers gaan bijna meteen door mijn haren. Het voelt zo vertrouwd aan, alsof ik hem nooit anders weten doen heb.
    "Ik begrijp het," antwoordt Patje zachtjes.
    Glimlachend staar ik hem aan. Mijn ogen gaan fonkelen alsof ze duizenden diamantjes verbergen ergens in de diepte ervan, alsof ze poelen zijn waarin de zon weerkaatst wordt.
    "Mooi," zeg ik met een ondeugend lachje. "Ik vind namelijk niets aantrekkelijker dan slimme mensen."
    Ik denk even na over wat ik gezegd heb, ergens vind het ik het teveel "oude Sasha" klinken. Ik knipper even met mijn oogleden terwijl ik naar de juiste woorden zoek. Gladde praat, geen probleem. Gevoelens? Zeer moeilijk.
    "Al is er op dit moment maar één slim, aantrekkelijk mensje dat me interesseert," voeg ik er zacht aan toe.
    Voor het eerst in mijn leven vind ik het belangrijk dat iemand mij op een goede manier ziet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.