• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Ze legt het laatste verband aan en stopt de EHBO doos weg, maar daarvoor haalde ze een beetje hulpeloos haar schouders op. Wat had dat te betekenen? Wist ze het echt niet?
    ‘Ik weet het niet,’ zegt ze stilletjes. Well, there is your answer. Ik zuchtte diep, maar liet haar uitpraten. ‘I-Ik wil dit ook niet geheim houden… W-want ik geef echt om je… Maar… Vader en Moeder…’
    Ik ging rechtop zitten en gleed toen van het bed af om mijn shirt te pakken, maar die lag bovenop het stapelbed nog, dus kroop ik erop met een pijnlijk gezicht en deed deze aan, waarna ik weer naast Cassia ging zitten en haar zachtjes tegen me aantrok.
    ‘Lieve Cassia, jij bent heel anders dan je familie en ik verwacht ook niet dat je alles voor mij opgeeft, maar als we hier samen doorheen komen, komt echt alles op een gegeven moment goed. Wat wil je anders doen? Wil je terug naar klokje zwaaien en zeggen dat het een “ziekte” is, en –” Ik houd mijn mond onmiddellijk bij de gedachten die ik krijg, ze zou me vergeten… ze zou me alleen herinneren als een patiënte die een ‘ziekte’ heeft… zou haar moeder nog iets hebben om haar te hypnotiseren? Je weet maar nooit toch… met die familie? Ik was stil gevallen en mijn gezicht werd steeds bleker en bleker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay, even een vraagje, ik wil ook een RPG aanmaken, maar kan dat gewoon of moet je eerst toestemming vragen aan en mod en aan wie dan?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [Okay, even een vraagje, ik wil ook een RPG aanmaken, maar kan dat gewoon of moet je eerst toestemming vragen aan en mod en aan wie dan?]

    [Je kan dat gewoon doen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Talisman schreef:
    [Okay, even een vraagje, ik wil ook een RPG aanmaken, maar kan dat gewoon of moet je eerst toestemming vragen aan en mod en aan wie dan?]


    Nee schat, open gewoon een rollentopic in het RPg subforum. Je hebt geen toestemming nodig ^^ ik schrijf trouwens zo een post


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Wil je terug naar klokje zwaaien en zeggen dat het een “ziekte” is, en –'
    Aislyn trekt bleek weg. Snel schud ik mijn hoofd en pak haar hand vast.
    'N-Nee! Ik wil dat neit meer, maar...' Mijn stem is maar een paniekerige fluistering.
    'Ik wil bij je zijn, maar eerst moeten we dit kamp overleven. mijn ouders, ze gaan dit niet toelaten, zullen niet rusten tot... Tot ik weer ben zoals- zoals jij net zei. Maar ik wil het niet meer.'
    Mijn ogen wateren. Ik ben gewoon bang van mijn eigen ouders, bang van wat ze mij en Aislyn kunnen aan doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Ze pakt mijn hand vast, vlak nadat ik was stil gevallen, waardoor ik weer wakker uit mijn gedachten schiet. Echter ligt er nog steeds een verdrietige blik in mijn ogen die niet weggaat.
    ‘N-Nee! Ik wil dat niet meer, maar… Ik wil bij je zijn, maar eerst moeten we dit kamp overleven. Mijn ouders, ze gaan dit niet toelaten, zullen niet rusten tot... Tot ik weer ben zoals- zoals jij net zei. Maar ik wil het niet meer.’
    Eigenlijk had ik haar moeten kalmeren in plaats van me zo verdrietig te voelen, ik had haar moeten troosten en zeggen dat alles goed komt… Ik had íets moeten doen, behalve zelf in huilen uitbarsten – wat nu dus gebeurde, aangezien er tranen in mijn ogen prikte en toen een weg naar beneden vonden over mijn wangen.
    Zie je wel, haar ouders willen het nog steeds… Zeker haar moeder zal er een manier op vinden om haar te hypnotiseren naar haar ‘oude ik’, ze zal me weer walgelijk gaan vinden… Ik haalde mijn hand van haar knie en sloeg allebei mijn handen voor mijn gezicht.

    [Ik wil er één aanmaken, maar er zijn al heel veel over muziekscholen en zo...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Maak anders eerst een topic waarin je vraagt of het een goed idee is? ^^
    Ik schrijf over 10 minuutjes een psot hoor, even aarbeien eten :9~]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Maak anders eerst een topic waarin je vraagt of het een goed idee is? ^^
    Ik schrijf over 10 minuutjes een psot hoor, even aarbeien eten :9~]

    Hmm, ja, dat is waar! Goed idee! ^^ Aardbeien?! D: I love strawberries! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quinn
    Na een tijdje liet ik Catherine maar gewoon onder de douche staan, na nog 'Blijf nog maar even staan, is lekker warm,' in haar oor gefluisterd te hebben. Ik knipoogde, en liep de douche uit. Daar sloeg ik een handdoek om me heen en keek in de spiegel. Spook van de opera. Ik moest ook eerst dat verdomde oogpodlood van mijn gezicht van mijn gezicht boenen voor ik ging douchen. Met een zucht schudde ik mijn hoofd, en begon in mijn toilettas te rommelen, haalde er remover uit. Ik was een van de weinige jongens die dit deed, en ik verwachte dat Catherine me wel raar aan zou kijken, maar ze had het toch moeten hebben gezien.
    Toen ik daarmee klaar was begon ik aan mijn haar. Die föhn had ik handig genoeg nog steeds. Ik had geen idee van wie hij was, en ergens voelde ik me er schuldig over dat ik hem niet terug kon geven, maar op dit moment had ik wel andere zaken aan mijn hoofd.
    Heat protecting spray erin, föhnen, stijlen, touperen, haarspray, pet, klaar. Nam bij elkaar ongeveer een half uur in beslag [Cath zal ondertussen wel iets anders aan het doen zijn x)].


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Talisman schreef:
    (...)
    Hmm, ja, dat is waar! Goed idee! ^^ Aardbeien?! D: I love strawberries! <3

    [Of je sleept ons er gewoon allemaal in. XD]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:33 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hm, ik dacht er ook nog aan om iets met die film Burlesque te doen, weten jullie wel? Maar.. Ik weet niet, dan moet er wel een goed plot in zitten.
    I dunno. 8D Wat vinden jullie leuk om over te schrijven?]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Ik kan niet wachten tot dit voorbij is en we dat kunnen doen zonder de stiekemheid," mompelt Patje.
    Ik knik, ik kan het alleen maar beamen. Ik besef ondertussen maar al te goed wat die woorden betekenen. Hij ziet een toekomst. Vroeger zou dit me geheid nog sneller uit bed gejaagd hebben, nu sterf ik van nieuwsgierigheid om te weten wat er te gebeuren staat.
    Ik laat zijn t-shirt los en laat mijn hand gewoon op zijn borstkas rusten. Ik haal diep adem en zucht even. Kunnen we hier gewoon blijven liggen zonder betrapt te worden, alsjeblieft?
    "Klinkt heerlijk," antwoord ik nog op wat hij net zei. "Kunnen doen wat we willen, wanneer we willen, waar we willen,..."
    Er loopt een kleine rilling over mijn rug terwijl ik een paar beelden die twee zweterige lichamen inhouden uit mijn gedachten dwing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [as long as i can make my characters gay or bi I'm happy. :'D
    Burlesque heb ik neit gezien. ^^

    *Gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Elise, kunnen CJ en Mignon iets samen of is ze nog in gesprek?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lizzzzz, ben jij eigenlijk zelf Lesbian of bi? Ikzelf het tweede ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.