• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Mooi. Ik vind namelijk niets aantrekkelijker dan slimme mensen. Al is er op dit moment maar één slim, aantrekkelijk mensje dat me interesseert.'
    De tweede zin voegde hij later toe, zachter. Het was duidelijk dat het lastiger voor hem was dan zijn normale praatjes. Maar hij probeerde het en het ging hem goed af. Vergeleken met de oude Sasha van de eerste dag op het kamp... Ik kon niet gelukkiger zijn dan met de jongen die nu met zijn hoofd in mijn schoot lag.
    Zijn ogen keken nog steeds in de mijnen, duizenden fonkelingen in hun dieptes. Ik wist bijna zeker dat die van mij gewoon domweg liefdesdronken leken.
    'Dat is erg fijn om te horen,' zeg ik met een zacht lachje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat is erg fijn om te horen," antwoordt Patje met een zacht lachje en een vreemde blik in zijn ogen. Ik lach en breng mijn hand omhoog om even op zijn borstkas te slaan.
    "Even die tikker op gang brengen," grinnik ik. "Of moet ik je als een prinsje behandelen en je wakker kussen? Je zit gewoon weg te dromen terwijl ik hier zo knap lig te wezen," plaag ik hem.
    Ik durf wedden dat ik er op dit moment alles behalve knap uit zie. Sporen van een blauw oog, een flinke snee in mijn wang, misschien nog een klein barstje in mijn lip. Ohja, voor een bajesklant zou ik er heel aantrekkelijk uit zien. Ik grijp zijn t-shirt vast en trek hem naar beneden zodat ik hem nog een keer kan kussen.

    [I'm off to bed ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Iemand wilde even een gesprek met me, daarom reageer ik nu pas…]
    Aislyn Valentina
    Blozend neemt ze de lingerie en kleding aan van me en mompelde een bedankje, ik grinnik alleen en knik even, waarna ik weer op het bed ga zitten met mijn benen over elkaar. Wachtend totdat Cassia klaar zou zijn.
    Toen ze uit de badkamer kwam, keek ik op en snel stond ik weer op mijn voeten. ‘Oehlala, dame,’ grinnikte ik met een hand voor mijn mond, terwijl ik mijn moeite niet deed en verborg om te laten zien dat ik haar duidelijk bekeek. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heupen/ middel, terwijl ik haar wat dichterbij trok. ‘Zit het lekker?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    ' Even die tikker op gang brengen,' grinnikte Sasha met een lichte tik op mijn borstkas. 'Of moet ik je als een prinsje behandelen en je wakker kussen? Je zit gewoon weg te dromen terwijl ik hier zo knap lig te wezen.' Ondanks zijn vele verwondingen was dat wel waar; en tegen die kus zei ik ook zeker geen nee.
    Sasha heeft ondertussen mijn tshirt al vast en trekt me naar beneden, zodat ik hem nogmaals zachtjes en minder onzeker dan de eerste keer op zijn zachte lippen kan kussen. Het is zeer moeilijk om de glimlach van mijn lippen te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Oehlala dame.' Haar blik gleed over mijn lichaam en onbewust trok ik het te korte rokje ietsverder naar beneden, waaroodr een streepje huid van mijn buik bloot kwam te liggen. Het was iets dat ikzelf zou dragen, alleen zou het rokje wat langer zijn.
    'Zit het lekker?' Ik knik snel.
    'J-Ja hoor,' antwoord ik zachtjes. Haar armen glijden rond mijn middel en dankbaar sla ik mijn eigen armen rond haar heel. Ze is nig steeds half aangekled.
    'u-Uh, heb jehulp nodig bij het verbinden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Een streepje huid van haar buik kwam bloot te liggen en ik grinnikte. ‘J-Ja hoor,’ Mijn armen liggen om haar middel, maar ik voel haar blote huid tegen die van mij, omdat er een stukje te zien was. Ik kan haar alleen maar aankijken met een halve grijns op mijn gezicht als ze haar armen rond mijn nek slaat. ‘U-Uh, heb je hulp nodig bij het verbinden?’
    Ze vraagt er gewoon soms om, om geplaagd te worden, maar omdat ik het niet te ver wil schoppen knik ik alleen alsof ik in gedachte ben en kijk haar dan weer met een normale blik aan. ‘Ja, graag.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Terwijl we kussen, lopen er rillingen over mijn hele lichaam. De haartjes in mijn nek gaan overeind staan en mijn hart gaat weer iets sneller. Dat ding maakt tegenwoordig overuren. Ik hou met mijn ene hand zijn t-shirt nog steeds stevig vast en leg mijn andere hand in zijn nek. Ik draai een plukje haar, voor zover dat mogelijk is om mijn vinger. Zijn zachte, warme lippen lijken aan die van mij te blijven kleven. Ik begrijp nu waar al die verschrikkelijk zoetsappig en kleffe romannetjes vandaan komen. Ik zou ook een heel boek kunnen schrijven over hoe ik me nu voel, mocht ik er de woorden voor kennen.
    Ik open mijn mond een klein stukje en laat voorzichtig mijn tong over zijn lippen gaan. Ik moet moeite doen om een uitdagend lachje tegen te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    ' Ja, graag,' antwoord ze, deplagerige grijns weg. Dit is allemaal zo nieuw, ik weet de helft van de tijd gewoon niet hoe ik me moet gedragen. We lopen weer richting de bedden en ik haal de EHBO doos tevoorschijn. Patrick had hem laten staan toen hij weg ging, eerder vandaag. Hij had nog met geen woord gerept over dit alles, maar ik was behoorlijk zeker dat hij al mijn straf aan het plannen was met moeder en vader. Mijn wangen trokken wit weg bij de gedachten. In stilte begon ik Aislyn's rug te verbinden. De wonden waren rood en opgezwollen en schuldgevoelens gingen weer door me heen.

    Patrick Hathway
    Zijn vinger draaide een korte lok van mijn haar rond, waardoor er kleine rillingen over mijn ruggengraat liepen. 'Het waren geen koude rillingen, integendeel, het was plots heel warm hier. Zijn tong streelde plots langs mijn lippen, zoet en warm, waardoor ik mijn eigen mond automatisch een beetje opende.
    Een warm, bijna electrisch gevoel verspreide zich in mijn onderbuikt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Als we richting de bedden lopen, kijk ik nog even uit mijn ooghoeken naar haar en merk hoe zij de EHBO doos tevoorschijn haalt. Ik ging weer op mijn buik liggen om het haar makkelijker te maken, maar toen haar wangen wit wegtrokken, keek ik bezorgd naar haar op. Ze was in stilte mijn rug aan het verbinden, maar ik vroeg me af wat er in haar gedachten was waar ze zo bleek van werd.
    ‘Cassia, je ziet een beetje bleek… Gaat het wel?’ Probeerde ik, zo voorzichtig mogelijk te brengen, terwijl ik een hand op haar knie -alweer- legde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Cassia, je zie een beetje bleek... Gaat het wel? Ik geef geen direct antwoord. Voorzichtig verbind ik iedere zweepslag op haar rug met een dik verband. De pijn zou er nog zijn, maar minder. Haar hand werd weer op mijn knie gelegd, het voelde warm en vertrouwd.
    'Wat nu?' Het was de vraag die me al bezig hield sinds we wakker werden. 'Zodra we deze slaapzaal uitlopen zullen moeder en vader ons weer uit elkaar trekken... j-jou straffen.. erger dan dit... W-Wat doen we nu?' Mijn ogen stonden onzeker. Onbewust had ik de 'we' gebruikt, maar ik wist helemaal niet zeker hoe lang ze van plan was bij me te blijven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    ‘Wat nu?’ Ze was daarvoor even stil geweest, alsof ze niet precies wist hoe ze het moest zeggen… of ze wilde het niet zeggen. ‘Zodra we deze slaapzaal uitlopen zullen moeder en vader ons weer uit elkaar trekken... j-jou straffen.. erger dan dit... W-Wat doen we nu?’
    Ik keek even stil naar beneden, maar mijn hand liet ik nog niet verdwijnen van haar knie. Het voelde prettig en warm, haar huid. ‘Ja… we kunnen doen alsof we niet meer om elkaar geven, maar als ze ontdekken dat het wel zo is, dan zijn we echt toast…’ Ik zuchtte diep voordat ik haar weer aankeek. ‘En ik wil mijn liefde voor jou niet geheimhouden. Waar denk jij aan?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Als ook Patje zijn mond een stukje opent, daagt mijn tong de zijne uit om een klein kat-en-muis-spelletje te spelen. Het kleine mannetje in mijn buik begint een swingende rumba te dansen.
    Hoewel het vandaag iets frisser is, krijg ik het onnoemelijk heet. Liefst van al zou ik mijn kleren uit doen en vervolgens Patrick de zijne van het lijf scheuren, maar het lijkt me nogal een risico. In feite is het zelfs niet veilig om hem hier gewoon te kussen, maar het voelt zo fijn.
    Voor de eerste keer in mijn leven wint de rede het van mijn lust en zachtjes maak ik mijn lippen los van de zijne. Ik open mijn ogen, waarvan ik me niet eens herinner dat ik ze gesloten had, en kijk hem glimlachend aan. Opnieuw laat ik mijn tong over mijn lippen gaan. Zijn t-shirt hou ik nog even vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Marethyu word Nemhain *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry, moest werken *Gaat postjes maken*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Ja… we kunnen doen alsof we niet meer om elkaar geven, maar als ze ontdekken dat het wel zo is, dan zijn we echt toast… En ik wil mijn liefde voor jou niet geheimhouden. Waar denk jij aan?’
    ik haal een beetje hulpeloos mijn schouders op. Ik leg het laatste verband aan en stop de EHBO doos weg.
    'Ik weet het niet,' zeg ik ztilletjes. Ik wist gewoon niet meer wat ik kon of moest doen, was compleet radeloos.
    'I-Ik wil dit ook niet geheim houden.. W-want ik geef echt om je.. Maar.. Vader en Moeder..'

    Patrick Hathaway
    Toen Sasha zijn lippen weer van de mijnen losmaakten voelde ik me weer lichtjes buiten adem en warm van binnen. Langzaam opende ik mijn ogen. Die van hem twinkelen nog steeds. mijn gehel lichaam tintelt van de kus.
    'Ik kan niet wachten tot dit voorbij is en we dat kunnen doen zonder de stiekemheid,' mompel ik. Het rond sluipen maakt me nerveus.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.