• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Nerveus wacht ik af tot ze iets zegt - iets, wat dan ook. in plaats daar van zie ik haar ogen wateren en barst ze in tranen uit. Verstomd zit ik daar. Mijn armen sla ik snel om haar heen terwijl ik haar voorzichtig tegen me aantrek. Het is bijna een instinct om haar te proberen troosten.
    ik zei verder niets, liet haar eerst kalmeren. Wat als ze het gedoe met mijn ouders zat was? Iemand anders ging zoeken?
    Aislyn was de enige persoon tot wie ik me ooit aangetrokken had gevoeld. de enige persoon met wie ik een connectie wist te vormen. Misschien was dat waarom ik jongens nooit interesant vond? Omdat ik eerst een emotionele band meot hebben met een persoon voordat ik verliefd kon worden?
    hoe heete dat ook alweer? Moeder had het me geleerd tijdens mijn thuisschool uren. Demisexueel? stilletjes leunde ik mijn hoofd tegen aislyn's.

    Patrick Hathaway
    'Klinkt heerlijk. Kunnen doen wat we willen, wanneer we willen, waar we willen,...' Zijn hand ligt op mijn borstkas, ik voel mijn hart er ritmisch en snel tegen aan slaan.
    'Dat was ik wel van plan,' antwoord ik met een glimlach. Mijn vrije hand streeld weer door zijn haar, het werkt rustgevend. Zou ik echt een kans hebben op een toekomst met Sasha? Ik was bijna bang om er naar te vragen. Eerst dit kamp maar overleven. Wat er in de herfst gaat gebeuren weet ik niet, maar ik zal in ieder geval niet alleen zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, ik ben echt zwaar inspiratieloos, ik lees gewoon mee en zo, maar echt een post maken doe ik waarschijnlijk niet, tenzij iemand Amyra nodig heeft :W

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:57 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Dat was ik wel van plan," glimlacht Patje.
    Ik sluit mijn ogen even terwijl hij zijn hand weer door mijn haar haalt. Ik zou in slaap kunnen vallen terwijl hij dit doet, dus doe ik snel maar weer mijn ogen open. Een schuin glimlachje kruipt op mijn lippen. Dat is iets van oude Sasha dat ik heb meegenomen, onbewust.
    "Echt waar?" vraag ik uitdagend. "Wil je me over die plannen vertellen?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ik denk niet dat we er de eerste weken moeten op hopen dat we er de kans toe krijgen, maar ik weet gewoon graag wat er in ieders gedachten om gaat. Controle, ook die eigenschap heb ik niet kunnen achterlaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is onze hoogeigenste PAUS BENEDICTUS de eerste nog steeds in zijn cel?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Benedict is de paus, my god, no wonder I'm atheïstic. (Spelled that wrong.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HAPPP schreef:
    [Is onze hoogeigenste PAUS BENEDICTUS de eerste nog steeds in zijn cel?]

    [Hij is daar nog, als het goed is. ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Valentina
    Ze probeerde me te troosten, maar eigenlijk zou ik dat bij haar moeten doen. Zij had míj nodig en ik zit hier gewoon stom zitten te janken. Dit slaat nergens op! Ik voel haar armen om mij heen en merk dat ik het gevoel heb nóg harder te huilen, maar ik houd me in. Ik doe het niet en wil het niet. We waren beide stil, maar ergens had ik de behoefte gehad om gewoon abrupt te stoppen met huilen en te roepen ‘grapje! Je hoeft je geen zorgen te maken, hoor!’ En dat alles gewoon –pats boem– weer goed kwam, maar ik had zo’n idee dat het niet zo was. Of het was gewoon het idee dat ik weer hyperactief in mijn gedachtes bezig was met mezelf te kleineren en negatief te denken. Wat ik op dit moment juist niet moest doen.
    Ik zuchtte diep en liet haar armen toen van me afglijden, alsof ik bang was dat ze opeens op zou staan en weg zou lopen. Fijn, Aislyn, je hebt je negatieve gedachten weer terug. Ben je daar blij mee? Gebroken keek ik haar aan en kreeg ik eindelijk de vraag over mijn lippen die ik al die tijd had willen stellen. ‘Wat nou als je moeder je echt weer hypnotiseert? W-wat dan? Ik bedoel, dan herinner je mij niet meer, dan ben ik weer gebroken en leef jij weer in… in… dat andere wereldje van je.’ Eigenlijk had ik wat anders willen zeggen, maar dat kreeg ik niet over mijn lippen.
    Gebroken en verslagen keek ik naar de grond en begon ik aan mijn navelpiercing te frunniken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay]
    Benedict Sterling
    Woedend sloeg ik met mijn vuisten op de celwanden. Ik moest hier gódverdomme uit! Waar bleven mijn ouders? Die hadden me allang moeten komen redden. Stelletje onbeschofte, niks om me gevende, krengen van ouders! Mijn shirt lag hier nog, en ik begon het aan stukken te scheuren. Eerst gewoon met mijn vingers, toen ook met mijn tanden, terwijl ik tegen de deur aan bleef rennen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:28 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    'Echt waar? Wil je me over die plannen vertellen?' vraagt hij met wiebelende wenkbrauwen. Met een kleine grijns druk ik een kusje op zijn voorhoofd.
    'Dat neemt de spanning er een beetje af, vind je niet?' vraag ik plagend. Mijn meeste plannen waren dingen die ik in geen jaren had kunnen dromen. Maar voor ik tot die zweterige dingen kon bekennen, verstoorde iets ons. Klappen tegen de wanden van de cel achter ons. Benedict was wakker.

    Cassia Sterling
    'Wat nou als je moeder je echt weer hypnotiseert? W-wat dan? Ik bedoel, dan herinner je mij niet meer, dan ben ik weer gebroken en leef jij weer in… in… dat andere wereldje van je.'
    Ik schud vermoed mijn hoofd, tranen in mijn ogen. Ik haat het om haar zo te zien.
    'D-Dat laten we niet gebeuren,' fluister ik. ik hou haar wat steviger vast, ik ben bang om haar los te laten.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat neemt de spanning er een beetje af, vind je niet?" plaagt Patje. Ik schud lachend mijn hoofd. Eerlijk gezegd zou ik wel met wat minder spanning kunnen leven op dit moment. Maar aan de andere kant moet ik hem wel gelijk geven. Ik hou wel van een verrassing, op dat gebied dan.
    Als ik luide klappen uit de cel hoor komen, verdwijnt mijn glimlach meteen. Heel even was het ons gegund een mooi moment te delen maar Benedict heeft blijkbaar beslist dat dat nu afgelopen is. Ik zucht en kijk Patje bezorgd aan.
    "Volgens mij wordt het tijd om meneer en mevrouw eens op te zoeken," zeg ik met tegenzin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    ‘D-Dat laten we niet gebeuren,’ fluisterde ze, waarna ze me toch wat steviger vast pakte.
    Dit keer kon ik het niet laten en drukte me dan ook helemaal tegen haar aan, terwijl de tranen weer rijkelijk over mijn wangen vielen. ‘M-maar… als het nou w-wel gebeurd! J-je moeder die je vastbindt of zo…’ Het was even stil, maar daarna begon ik weer. ‘Wat nou als het ze toch wel lukt om ons te scheiden?’ Echter was het dit keer wat stiller, fluisterend. ‘Ik wil je niet kwijt… Ik wil bij je blijven.’ Het laatste fluisterde ik zo zacht dat het bijna niet te horen was, bang dat ze negatief op me zou reageren en af zou schrikken.

    [Ik ben eindelijk klaar ^^ Ghihi, thank you all! Ik heb toch gemaakt :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Helaas wel,' zucht ik. ik geef Sasha nog een, zachtje kusje op zijn lippen, omdat ik weet dat het een lange tijd kan duren voordat ik weer de kans heb. Tijd om Alec en Amyra te gaan confronteren. Tijd om weer te doen alsof ik de oude patrick ben. Ik walgde er nu al van...
    samen stonden we op en gingen richting het cafeteria gebouw. Alec en ayra zouden wel in het kantoortje zijn.

    Cassia Sterling
    ze huilde weer, hield me stevig vast. ik wist het niet, ik had geen idee hoe ik dit moest aanpakken. nog nooit had ik me zo machteloos gevoeld. ik was doodsbang.
    'I-ik zal er tegen vechten,' beloof ik fluisterend. 'H-Hypnose werkt niet bij iedereen. Ik zal er tegen vechten.'
    Ik moest wel, of ik zou haar voor altijd kwijt zijn.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [kga even soep drinken, 20 min]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Lizz, heb jij door dat je in TT en VT door elkaar schrijft? Het is me al een paar keer opgevallen :x]

    Sasha

    "Helaas wel," zucht Patje.
    Hij geeft me nog een kusje op de mond. Ik geniet ervan, wetend dat het het laatste kan zijn voor een lange tijd. Het is niet eerlijk. Ik sta op en sla de vuil van de grond van mijn kleren af.
    Nerveus volg ik Patje naar het kantoortje bij de cafetaria.
    Ik heb er helemaal geen hoop in dat het goed zal gaan, maar we moeten het proberen. Onderweg raap ik nog de aan flarden gescheurde t-shirt van Mignon op. Bewijs. Ik heb geen idee waar ze op dit moment is, maar iets zegt me dat we haar beter niet lastig kunnen vallen.
    Ik blijf bewust een eindje bij Patrick vandaan, de Sterlings zijn niet dom. Maar gelukkig hebben we een doel waarop ik me kan concentreren. Ik zucht even en probeer alvast te bedenken wat ik zal zeggen.
    "Klaar?" zeg ik zachtjes als we voor de deur staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Uh, ja. Het spijt me >.< Ik probeer er op te letten maar ik doe vaak veel verschillende dingen tegelijk en ik maak domme fouten. Sorry. >.<]

    Patrick Hathaway
    'Klaar?' vraagt Sasha zachtjes. Ik hoor de zware, kwade stem van Alec Sterling al achter de deur.
    'Nee,' antwoord ik. Daarna klop ik toch aan.
    'Wat?' Oh, geweldig, hij is al in een slechte bui. Ik laat iedere emotie van mijn gezicht afsmelten voordat ik naar binnen stap.
    'Meneer? Uw zoon is betrokken geraakt in een voorval met één van de patienten,' val ik gelijk met de deur in huis zodra we binnen stappen. alec zit achter het bureau, amusument in zijn kille ogen. Dat had hij vaker als hij naar mij keek, nooit wist ik waarom. Nu wel.
    'En wat is er dan precies gebeurt?' vraagt hij dan in een koude, geïrriteerde stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.