• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Nee, alleen als ik wakker ben. Zoals ik al zei toen ik bezig was met mijn biografie; Ik praat in mijn slaap en blijkbaar geef ik antwoord als je vragen stelt of gewoon tegen me praat, weet ik veel. Er zijn zat mensen die het hebben uitgeprobeerd, mijn broer maakte er vaak gebruik van. Hij heeft het ooit eens opgenomen als bewijs, niet doen, echt. Bespaar me die schaamte."
    Ik grinnik.
    "Hmm, dat wil ik wel eens proberen. Ik weet al iets dat ik ga vragen."
    Snel neem ik een slok van mijn pintje. Dat laatste was eruit voor ik het goed en wel besefte dat ik het zei. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, dat wil ik wel eens proberen. Ik weet al iets dat ik ga vragen." Voor dat ik het weet wordt ik knalrood. Vooral omdat ik nooit lieg in mijn slaap en altijd puur de waarheid óf onzin uitkraam.
    "Stel nu maar dan, ik geef eerlijk antwoord." zeg ik daarom uitdagend. Veel liever dit dan in mijn slaap, niet wetend wat ik ga zeggen. Ik gaap even en verstop mijn gezicht in mijn handen. Daarna tik ik mezelf een paar keer op mijn wangen.
    "Goed, vraag maar. Ik ben er klaar voor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Stel nu maar dan, ik geef eerlijk antwoord. Goed, vraag maar. Ik ben er klaar voor."
    Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip.
    "Het was maar een grapje."
    Ik neem nog een slok drinken en ik zet het lege flesje op tafel. Ik vind dit meisje leuk, en ik zou haar zeker mee uitvragen als ik geen fauniel was, maar dan nog. Ik ken haar amper. Ik zucht en wend mijn blik af.
    "En ik ben het toch vergeten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het was maar een grapje en ik ben het toch vergeten." Mijn ogen staan gericht op zijn lippen en kijk even op.
    "Geloof ik geen barst van, jij gaat dus sowieso vanavond als ik slaap mij die vraag stellen. Ik had het ook niet moeten zeggen, owé als jij dat antwoord wat ik zeg aan iedereen door gaat vertellen. Houd het dan op z'n minst voor jezelf en vertel me wat ik geantwoord heb. Aan mijn gezicht zie je dan wel of het waarheid is of ik gewoon wat doms gezegd heb." Ik gaap en strek mijn lichaam. Ik geef mezelf nog vijf minuten voordat ik vertrokken ben.
    "Zeg nou maar gewoon goed, nu wil ik het weten ook." zeg ik stug en sla mijn armen over elkaar." Ik kom waarschijnlijk over als een klein kind die niet slapen wilt en in feite is dat ook zo. Ik vermaak me prima.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geloof ik geen barst van, jij gaat dus sowieso vanavond als ik slaap mij die vraag stellen. Ik had het ook niet moeten zeggen, owé als jij dat antwoord wat ik zeg aan iedereen door gaat vertellen. Houd het dan op z'n minst voor jezelf en vertel me wat ik geantwoord heb. Aan mijn gezicht zie je dan wel of het waarheid is of ik gewoon wat doms gezegd heb. Zeg nou maar gewoon goed, nu wil ik het weten ook."
    Ik sta op om de afgelopen film op te ruimen.
    "Ik wilde alleen maar vragen ofjeeenkeermetmeuitwil."
    Dat laatste komt er vrij snel uit, maar ik weet dat ze het gehoord heeft. En ik was me niet onbewust van haar blik op mijn lippen. Ik stop de dvd in de kast, maar durf haar nog steeds niet aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik wilde alleen maar vragen ofjeeenkeermetmeuitwil." De laatste paar woorden komen nauwelijks over, maar uiteindelijk lijk ik er toch wat uit te ontcijferen en volg ik met mijn ogen hoe hij de keuken in loopt. Ik raap van de tafel het flesje op en achtervolg hem.
    "Nou, was dat dan zo moeilijk?" zeg ik grijnzend en leg het flesje op het aanrecht neer.
    "Volgende keer mag het wel wat duidelijker, vooral als ik moe ben vind ik het moeilijk om dingen te ontcijferen, maar mijn antwoord?" Ik haal mijn schouders op en grinnik dan.
    "Morgen, goed?" Hierna druk ik mijn lippen op zijn wangen.
    "Welterusten en bedankt dat ik hier mag overnachten, ik ga slapen." zeg ik zachtjes en wandel terug naar de bank waar ik mezelf wikkel in de dekens en het kussen opklop.

    [Ik ga nu ook slapen, hihi. Welterusten alvast. (: ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou, was dat dan zo moeilijk? Volgende keer mag het wel wat duidelijker, vooral als ik moe ben vind ik het moeilijk om dingen te ontcijferen, maar mijn antwoord? Morgen, goed?"
    Ik knik en kan het nog altijd niet geloven. Mijn wangen branden na van haar kussen.
    "Welterusten en bedankt dat ik hier mag overnachten, ik ga slapen."
    Ik knik zachtjes en kijk haar even na. Dan ga ik ook naar mijn kamer, en laat de deur openstaan.
    "Slaapwel," zeg ik nog en leg me nog aangekleed op bed. Ik trek mijn broek en shirt uit, en kruip de lakens onder.


    [Slaapwel ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach als ze dat zegt. 'Gelukkig gaan we al trouwen anders had ik je hier tenhuwelijk moeten vragen en dat lijkt me niet zo romantisch.' Ik ga met mijn vinger over de ring die ze draagt. Ik glimlach. 'Je hebt geen idee hoe blij je me maakt. ' mompel ik zacht. Een van de zusters kijkt vertederd naar ons en komt dan melden dat we naar Camargue haar kamer mogen.

    Faye
    Wanneer ik mijn kussen opgeklopt heb en nog even in mijn ogen wrijf, opnieuw een vlecht in doe zodat het morgen een niet al te groten klittenbende is schrik ik op van Rey.
    "Slaapwel," hoor ik hem zeggen. Ik glimlach lichtjes en laat me dan neervallen. Er is zo enorm veel gebeurd vandaag, dat ik het nauwelijks allemaal kan bevatten. Toch lukt het me niet om alles op een rijtje te zetten en ben ik vertrokken voordat ik het ook maar echt doorheb.

    [Gutenmorgen, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Rey = dood :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    [Rey = dood :')]


    [Faye ook nuuu, hihi.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    [Faye ook nuuu, hihi.]


    [Ja, jij wou gaan slapen he (joehoe)]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe-? Wanneer was je er eigenlijk achtergekomen dat ik weg was?" vraagt ze plots.
    Ik denk stil even na, hoewel er pas enkele dagen gepasseerd zijn, lijkt het wel een eeuwigheid geleden. Er is ook zoveel gebeurd de afgelopen dagen.
    "Ik zou je toch komen oppikken aan school?" zeg ik zachtjes. "Ik vond het raar dat je niet kwam opdagen en na even rond gevraagd te hebben bleek niemand je na dat ene lesuur nog gezien te hebben." Ik pauzeer even, fijne herinneringen zijn het niet. "Toen ben ik kwaad geworden," geef ik voorzichtig toe. "En ik ben naar het appartement gegaan om te vragen waar je was, ik dacht dat zij er voor iets tussen zaten. Toen heeft Eleanor me opgevangen en zijn we samen naar je school gegaan. Blijkbaar had iemand je naar directie geroepen, maar bleek die er vervolgens niks van te weten. Dus toen begon het muntje al te vallen en toen Eleanor me ook nog een doekje toonde dat nogal naar chloroform rook, hadden we wel een idee."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Gelukkig gaan we al trouwen anders had ik je hier ten huwelijk moeten vragen en dat lijkt me niet zo romantisch. Je hebt geen idee hoe blij je me maakt."
    Mijn hart, mijn arme hart smelt helemaal voor die jongen.
    "Eerlijk gezegd had het me niet uit gemaakt waar je het vroeg, ik had hoe dan ook wel ja gezegd," fluister ik liefdevol.
    Eindelijk komt er schot in de zaak. Ik word op een ander bed gehesen dat erna naar één van de slaapkamer gerold wordt. Naast me ligt een oudere dame, maar dat deert me niet. Pas nu valt het me op dat ik Liam's hand nog steeds niet los gelaten heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik zou je toch komen oppikken aan school? Ik vond het raar dat je niet kwam opdagen en na even rond gevraagd te hebben bleek niemand je na dat ene lesuur nog gezien te hebben. Toen ben ik kwaad geworden. En ik ben naar het appartement gegaan om te vragen waar je was, ik dacht dat zij er voor iets tussen zaten. Toen heeft Eleanor me opgevangen en zijn we samen naar je school gegaan. Blijkbaar had iemand je naar directie geroepen, maar bleek die er vervolgens niks van te weten. Dus toen begon het muntje al te vallen en toen Eleanor me ook nog een doekje toonde dat nogal naar chloroform rook, hadden we wel een idee."
    Ik bijt op mijn lip.
    "Oh, God. Ik ben echt een dramakind. Wat denken al die faunielen nu wel niet van me? Eerst sta ik een hele avond over mijn nek te gaan, in de bar, en dan bestorm jij hen woedend omdat ik verdwenen ben."
    Ik druk zacht een kus op zijn wang.
    "Het spijt me," zeg ik stil.
    "Als ik er ook maar even had bij stilgestaan dat Faye helemaal niet op school werkte, dan was dit niet gebeurd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.