• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Oh, God. Ik ben echt een dramakind. Wat denken al die faunielen nu wel niet van me? Eerst sta ik een hele avond over mijn nek te gaan, in de bar, en dan bestorm jij hen woedend omdat ik verdwenen ben."
    Ik moet lachen om haar woordkeuze terwijl ze me een kusje op de wang geeft. Heel damesachtig is het niet, maar ik vind het fijn dat ze zich niet geneert om te zeggen wat ze denkt.
    "Het spijt me. Als ik er ook maar even had bij stilgestaan dat Faye helemaal niet op school werkte, dan was dit niet gebeurd."
    Ik schud mijn hoofd. Ze moet wel dringend leren de schuld niet op zich te nemen als het haar fout niet is. Zachtjes aai ik over haar haren.
    "Daar kan jij niks aan doen, je hebt vertrouwen in mensen, dat is een mooie zaak. Wat voor leven heb je als je iedereen argwaant?" zeg ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dymphna schreef:
    (...)

    [Ja, jij wou gaan slapen he (joehoe)]


    [Sorryyyy, hihihi. Nu maar doelloos posts rebloggen op Tumblr en meelezen tot het de volgende ochtend is dan. (nerd)]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    De arts zegt dat ze zo terug komt met de diagnose over de verwonding. 'Je hebt me laten schrikken.' Zeg ik en schuif de stoel dichter naar haar bed toe. Ik hou niet van ziekenhuizen. Er hing altijd zo'n vreemde geur diie vies aan voelde als ik in ademde door mijn mond. 'Ik hoop dat ik je snel weer mee naar huis mag nemen.'

    Madeline

    Irial is nog steeds druk bezig met zijn kleren. Ik glip de badkamer in om mijn haar te doen en mijn make-up bij te werken. Aangezien Irial toch nog wel even bezig is trap ik mijn schoenen uit en ga op de weegschaal staan. 42,7. Ik zucht en stap eraf. Nog ongeveer 3 kilo eraf. Dat moest me toch wel lukken? Gewoon eten en het er later weer uit gooien.

    Fedea

    "Daar kan jij niks aan doen, je hebt vertrouwen in mensen, dat is een mooie zaak. Wat voor leven heb je als je iedereen argwaant?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik dacht dat het erom ging dat ik weer te laat op school was, omdat ik de auto niet uit wou."
    Grinnikend kijk ik hem aan en druk zacht een kusje op zijn lippen.
    "En volgens mij vertrouw ik mensen veel te snel. Naief, en roekeloos."
    Bij dat laatste wijs ik even naar mijn haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'll think of something :')]

    Rey

    Het lukt me maar niet om te slapen. Misschien door de adrenaline van de dag, omdat ik nog niet moe ben, of omdat Faye in mijn appartement slaapt. Ik zucht en sta zo stil mogelijk op, om in de keuken iets te gaan drinken. Ik loop bijna tegen een plant en vloek binnenmonds.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik schrik wakker van een ritselend geluid, opgevolgd door gerommeld en het bijwonen van scheldwoorden. Voorzichtig open ik mijn ogen en wrijf er even in, zodat het makkelijker gaat. Dan ga ik voorzichtig omhoog zitten en zoek verwilderd naar een lichtknopje.
    "Wat was dat?" vraag ik dan maar, als ik niets vind en mijn ogen eindelijk wennen aan het licht, zie ik Rey staan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat was dat?"
    Ik vloek even in mijn hoofd en kijk naar Faye, die ik net heb wakkergemaakt.
    "Sorry, ik kon niet slapen en wilde wat drinken."
    Dan merk ik dat ik in mijn boxer sta, en loop snel naar mijn kamer om mijn shirt weer aan te doen.
    "Ga maar weer slapen, ik ga enkel wat water halen."
    Zonder haar aan te kijken loop ik weer naar de keuken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Sorry, ik kon niet slapen en wilde wat drinken. Ga maar weer slapen, ik ga enkel wat water halen." Ik haal mijn schouders op en besluit dan weer te gaan liggen, maar bedenk me dan iets.
    "Ga anders gewoon televisie kijken als je nog niet moe bent, interesseert mij niets. Ik val toch wel in slaap en ik ben heus niet meer zo moe, dus even wakker blijven kan ik ook nog wel." Dat laatste lieg ik, omdat ik in feite nog wel een hele dag kan slapen, maar ik voel me al zeker minder moe dan eerst en ik vind het leuk om in het gezelschap van de jongen te verkeren.
    "En trouwens, ik heb ook best dorst." geef ik dan toe met een glimlach.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ga anders gewoon televisie kijken als je nog niet moe bent, interesseert mij niets. Ik val toch wel in slaap en ik ben heus niet meer zo moe, dus even wakker blijven kan ik ook nog wel. En trouwens, ik heb ook best dorst."
    Ik kom even kijken uit de keukendeur.
    "Wat wil je drinken? Water? En je mag de televisie al opzetten, hoor. Zoals ik al zei, doe of je thuis bent."
    Glimlachend wacht ik op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Je hebt me laten schrikken. Ik hoop dat ik je snel weer mee naar huis mag nemen," zegt Liam terwijl hij dichter bij mijn bed komt liggen.
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Jij bent geschrokken? Wat moet ik dan wel zeggen?" lach ik. Geloof me, een kogel door je huid voelen gaan is anders behoorlijk schrikwekkend. "Ik wil ook naar huis," voeg ik er zachtjes aan toe.
    Veel liever zou ik nu in mijn eigen bed liggen, of in dat van Liam, met hem naast me. Samen onder de warme dekens. Ik vraag me af of de hechtingen belemmeringen zullen veroorzaken in de slaapkamer en bloos bij de gedachte. Zelfs in zulke situaties zou ik Liam nog bespringen.
    "Wil je even tegen Atreyu en Fedea gaan zeggen dat alles goed is?" vraag ik liefjes.

    Irial

    Ik heb eindelijk iets kunnen kiezen waarvan ik zelf vind dat ik ermee voor de dag kan komen en trek de kleren aan. Mijn eeuwige all stars ruil ik in voor ietwat deftigere schoenen. Als ik klaar ben, loop ik naar de badkamer. Ik schraap mijn keel even als ik Maddie op de weegschaal zie staan maar ga niet kijken welk gewicht er weergegeven wordt. Ten eerste omdat ik het niet kan, wil zien en ten tweede omdat ik haar wil aanmoedigen gezonder te leven en niet dwingen.
    Ik ga nog even voor de spiegel staan en haal een kam door mijn wilde haren. Het moet er maar mee door.
    "Zal ik mijn piercings uit doen?" vraag ik aan Madeline.

    Atreyu

    "Ik dacht dat het erom ging dat ik weer te laat op school was, omdat ik de auto niet uit wou. En volgens mij vertrouw ik mensen veel te snel. Naief, en roekeloos."
    Ik haal mijn schouders even op, ze heeft wel een beetje gelijk wat dat laatste betreft, maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen.
    "Je bent nog jong, en je hebt een eeuwigheid om mensenkennis op te doen dus maak je er maar geen zorgen over, je leert het wel," stel ik haar gerust.
    Hoe vaak heb ik me al niet vergist in mensen? Je komt er niet altijd beter uit maar uiteindelijk heb je wel een les geleerd en ben je de volgende keer voorzichtiger. Een mens leert met vallen en opstaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent nog jong, en je hebt een eeuwigheid om mensenkennis op te doen dus maak je er maar geen zorgen over, je leert het wel."
    Ik grinnik.
    "Daar heb je een punt."
    Ik druk een kusje op zijn neus en geeuw nog een keer.
    "Hoe zit het met de band?" vraag ik na een tijdje.
    Sinds de audities heb ik er niet echt meer aan gedacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat wil je drinken? Water? En je mag de televisie al opzetten, hoor. Zoals ik al zei, doe of je thuis bent." Ik glimlach even als hij de keukendeur uit komt.
    "Water is goed," zeg ik en gris even naar de afstandsbediening en begin te zappen. Ik klop mijn kussen wat op en ga rechtop zitten, zodat Rey ook nog gewoon normaal kan zitten en zoek een geschikt programma op.
    "Wat wil je kijken?" vraag ik dan, gewoon omdat ik toch naar van alles kijk en het mij echt niets uitmaakt. "Zelfs al is het Turks kijk ik het nog." geef ik maar als voorbeeld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Wil je even tegen Atreyu en Fedea gaan zeggen dat alles goed is?" Vraag Camargue lief. Ik zucht en knik. 'Ja maar ik ben snel weer terug.' Ik kus haar lippen. Dan sta ik op om naar de wachtkamer te gaan. Al snel zie ik Atreyu en Fedea zitten. Ik loop naar ze toe. 'Alles komt goed met haar, ze moet vanacht blijven maar het is niets vreselijks.' Zeg ik allemaal in een adem.

    Madeline

    Ik sta vlug weer op de badkamer vloer als ik met dat Irial binnen is. "Zal ik mijn piercings uit doen?" Ik kijk naar hem. 'Waarom zou je? Ze moeten je gewoon nemen zoals je bent, moesten ze ook toen ik mijn haar rood verfde.' Glimlach ik en ga tegen hem aan staan. 'En ik vind je piercing juist heel leuk staan.' Voeg ik er aan toe.

    Rey

    "Water is goed. Wat wil je kijken? Zelfs al is het Turks kijk ik het nog."
    Ik kom terug met twee glazen water en ga lachend zitten.
    "Turks? Dat spreek ik niet bepaald," zeg ik grinnikend.
    Ik geef haar het water aan.
    "Alsjeblieft. En kies maar iets, mij is het gelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.