• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "En ik wel ofzo? Ik heb geen idee waarmee ik bezig ben." Hij zorgt ervoor dat ik langzaam een rondje draai. Ik grinnik even.
    "Nou, dan kunnen we het allebei in ieder geval niet en valt het niet zo op." zeg ik lachend. Ik kan niet geloven dat zo'n rotdag, eigenlijk nog best goed eindigt. Rey zorgt ervoor dat ik het immers goed naar mijn zin heb en hij mag er heus wel wezen qua uiterlijk. Ik voel de blos op mijn wangen terugkomen en vervloek mezelf ervoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou, dan kunnen we het allebei in ieder geval niet en valt het niet zo op."
    Ik grinnik en knik.
    "Precies. Slimme meid."
    Ik zie dat ze weer rood wordt.
    "Heb je het weer warm?" vraag ik plagerig.
    "Je ziet weer rood."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Precies. Slimme meid." Ik grinnik.
    "Heb je het weer warm? Je ziet weer rood." Ik hoor aan de ondertoon dat hij me plaagt en gefrustreerd bijt ik op mijn onderlip, maar lach dan even.
    "Merkte het zelf ook al, maar bedankt dat je me er aan helpt herinneren." zeg ik dan en hoor een ander liedje afspelen, onbekend voor mijn doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Merkte het zelf ook al, maar bedankt dat je me er aan helpt herinneren."
    Ik grinnik.
    "Ach, het staat je wel. Je ziet er zo schattig uit."
    Ik knijp even lachend in haar wangen en kijk naar de tv, waar een ander clipje nu speelt.
    "Ken jij het?" vraag ik, aangezien het mij volledig onbekend is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, het staat je wel. Je ziet er zo schattig uit." Ik frons mijn wenkbrauwen even bij het woord schattig, maar haal dan mijn schouders op. Vervolgens knijpt hij me in mijn wangen en grinnik ik even, de blos wordt daardoor alleen nog maar erger, maar veel maakt het me niet uit.
    "Ken jij het?" Het duurt even voordat ik doorheb dat hij het over het liedje heeft. Ik kijk even langs hem heen naar het beeldscherm en pruim mijn lippen samen, bijt daarna op mijn onderlip en schudt dan uiteindelijk mijn hoofd.
    "Nee," geef ik toe. Ik keek zelden naar programma's zoals dit, enkel als ik echt niets te doen had. "Niet echt mijn smaak." zeg ik dan vluchtig.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:43 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee. Niet echt mijn smaak."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "De mijne ook niet. Van welke muziek hou je dan wel?"
    Hoewel ik het echt een slecht liedje vind, laat ik haar nog eens ronddraaien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "De mijne ook niet. Van welke muziek hou je dan wel?" Ik denk even na en wanneer hij mij een rondje laat draaien moet ik even lachen.
    "Geen idee, maar dit sowieso niet. Niet al te veel autotune en gewoon een beetje gitaar en piano er doorheen, dan vind ik het meestal wel goed." besluit ik te zeggen en zoek mijn evenwicht terug na de kleine pirouette.
    "Zoals Ed Sheeran, soms kan Beyoncé er ook wel mee door, Taylor Swift." Noem ik een paar namen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geen idee, maar dit sowieso niet. Niet al te veel autotune en gewoon een beetje gitaar en piano er doorheen, dan vind ik het meestal wel goed. Zoals Ed Sheeran, soms kan Beyoncé er ook wel mee door, Taylor Swift."
    Ik laat haar even los en fronsend kijk ik haar aan.
    "Stalk jij mij ofzo? Het kan toch niet dat we zoveel gemeen hebben? Nu niet meteen die specifieke namen, maar die stijl spreekt me wel aan."
    Ik draai haar nog een keer rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Stalk jij mij ofzo? Het kan toch niet dat we zoveel gemeen hebben? Nu niet meteen die specifieke namen, maar die stijl spreekt me wel aan." Ik steek mijn handen in mijn zij en frons mijn wenkbrauwen op dezelfde manier. Ik grinnik even en schud mijn hoofd wanneer hij mijn handen weer beetpakt en een rondje laat draaien.
    "Oh ja absoluut, al heel mijn zestien jaren lang doe ik niets liever dan faunielen stalken en aanhoren naar wat voor muziek ze luisteren. Nee, kan dat beter aan jou vragen meneertje," Ik tik hem op zijn neus en kijk hem dan grijnzend aan. Is dit hetgeen wat ze het lot noemden?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh ja absoluut, al heel mijn zestien jaren lang doe ik niets liever dan faunielen stalken en aanhoren naar wat voor muziek ze luisteren. Nee, kan dat beter aan jou vragen meneertje."
    Ik staar haar even aan, want ik ken mezelf en weet dat ik bij elk ander meisje waarmee ik dit zou hebben, haar gewoon naar me toe zou trekken en kussen. Maar ik kan het gewoon niet doen.
    "Ik wist het!" zeg ik dan maar.
    "Ik dacht al dat er telkens iemand naar me keek wanneer ik mijn liedjes in de douche zong."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik wist het! Ik dacht al dat er telkens iemand naar me keek wanneer ik mijn liedjes in de douche zong." Ik kijk hem even niet begrijpend aan en schud niets vermoedend mijn totdat ik hem doorheb.
    "Oh, iel, nee. Die privacy gun ik je van harte. Dus ik zou je dan nu echt diep gaan afvragen wie dat dan wel was, want ik kan je vertellen, dat was ik niet." Ik kijk hem lachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh, iel, nee. Die privacy gun ik je van harte. Dus ik zou je dan nu echt diep gaan afvragen wie dat dan wel was, want ik kan je vertellen, dat was ik niet."
    Ik grinnik.
    "Ieuwl? Serieus? Het is maar een douche hoor."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En het was maar een grapje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ieuwl? Serieus? Het is maar een douche hoor. En het was maar een grapje." Ik grinnik even.
    "Maar goed, de liedjes die je zong, waren goed hoor. Hoorde je dat applaus nooit?" Ik kijk hem plagend aan en laat mezelf dan een rondje draaien. Weer een ander liedje, dit keer Best Thing I Never Had van Beyoncé. Het doet me denken aan het pianospel van Fedea en mij vanmiddag nog.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maar goed, de liedjes die je zong, waren goed hoor. Hoorde je dat applaus nooit?"
    Ik dans een beetje trager met haar en grinnik.
    "Op wat voor jongens val je eigenlijk?" vraag ik.
    "Dan kunnen we morgen eventueel naar een bar ofzo, kan ik je helpen iemand aan de haak te slaan."
    Oke, dat is gelogen, want dat wil ik niet doen. Maar ik wil niet te eng overkomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.