• Gebaseerd op: Cheaper by the dozen & The Cimorelli family.


    Dit verhaal gaat over een gezin met twaalf kinderen. Een echte verhaallijn heb ik nog niet, maar daar zal het in principe overgaan. Er is niet één hoofdpersoon, want het gaat over alle kinderen. De ouders worden zijn Noah en Maddison Montgomery.

    Rollen.
    Zoon. 26 jaar.
    Finn Montgomery - Leite.
    Dochters. Tweeling - 24 jaar.
    Lucille en Ferlicia Montgomery - Brutus
    Dochter. 22 jaar.
    Dallas Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 20 Jaar.
    Jeffrey Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 19 Jaar.
    Dochter. 17 Jaar.
    Zoons. Tweeling - 15 jaar.
    Connor en Carlo Montgomery - Harries
    Dochter. 14 Jaar.
    Sam Montgomery - Leite.
    Zoon. 13 Jaar.
    Dochter. 11 Jaar.
    Avery Montgomery - Everdeen.
    Dochter. 9 Jaar.

    Informatie.
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Hier mag je heel vrij in zijn, maar maak alsjeblieft niet iedereen perfect. De een is aardiger dan de ander.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving mag maar hoeft niet. Pak geen 20 jarige voor het uiterlijk van een dertienjarige ajb.
    Hobby's:
    Extra: Alles wat nog belangrijk is over jouw personage. Bijvoorbeeld: vrienden, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Meerdere rollen per persoon is toegestaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harries schreef:
    Uiterlijk:


    Finn Harries.
    [/i][/face][/12]


    Knew you would take him, :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Knew you would take him, :9~


    Haha, hun zijn zo leuk. Omfg. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Leuk idee!
    Welke heb je nog nodig, ik wil ook wel iets invullen. :]


    Tell me about it, stud.

    Ik wil de zoon van 19 invullen! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voornaam: Felice
    Volledige naam: Felicia Amina Nicole Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Felice is 24 jaar en verjaart op 13 Maart samen met haar tweelingzus.
    Karakter: Felice is een meisje met een eigen mening en komt daar ook voor uit. Ze heeft een duidelijk mening over mensen en dingen. Af en toe heeft ze vooroordelen over mensen. Felice is brutaal en een beetje rebels. Haar ouders dachten dat het door de pubertijd kwam, maar daar is ze onderhand al een tijdje uit en nog steeds is ze hetzelfde. Felice is erg slordig en houdt er niet van om haar handen uit te steken. Anderen helpen vindt ze maar irritant en daar heeft ze het geduld ook niet voor. Felice is een nors persoon. Ze werd en wordt altijd vergeleken met haar tweelingzus, die alles altijd net iets beter deed. Felice is best onzeker over zichzelf, dit komt onder andere door de concurentie met haar tweelingzus. Felice doet zich stoer voor en heeft een grote mond, maar af en toe kan ze ook lief zijn. Felice heeft ook een paar betere eigenschappen. Zo kan ze met de kleinste dingen heel gelukkig worden. Als je Felice een complimentje geeft, kan haar dag niet meer stuk. Felice is zelf een leergierig iemand. Ze studeert momenteel en wilt een goede toekomst hebben.
    Uiterlijk:

    Barbara Palvin
    Felice is een knap meisje. Het jammere is dat ze er altijd precies hetzelfde uitzag als haar tweelingzus. Daarom heeft Felice een paar jaren geleden haar haren geverfd. Ze heeft nu donkerbruin haar, wat heel mooi staat bij haar lichtgrijzige/blauwe ogen. Felice draagt best veel make-up, maar het staat haar erg mooi. Felice is ongeveer 1,70 m waar ze tevreden mee is. Ze heeft een mooi lichaam, maar daar is ze erg onzeker over. Ze is momenteel bezig met afvallen wat eigenlijk helemaal niet nodig is. Ze houdt ervan om zich te kleden naar haar eigen smaak. Ze draagt vaker shirts of topjes met een tekst erop, die ze dan matched met een strakke skinny, waarin haar lange dunne benen mooi in uitkomen.
    Hobby's: Felice houdt ervan om te tekenen. Ze wilde altijd kunstenaar worden, maar in dit vak ben je nooit zeker of je wel geld binnen krijgt. Daarom is Felice gaan studeren aan de Universiteit. Ze is bezig met de master voor economie. Ze wilt later econoom worden, vooral voor het geld maar ook omdat ze erg slim is en graag wilt leren. Ook houdt Felice ervan om uit te gaan. Af en toe gaat ze naar een club, maar ze gaat meestal naar haar stamcafé of ergens anders naar optredens kijken van bands. Felice houdt er ook van om gewoon op de bank te hangen en een filmpje te kijken. Het liefst doet ze dit met haar familie. Felice is een veelzijdig meisje met meerdere talenten. Zo kan ze ook goed zwemmen.
    Extra: Felice heeft een vriend. Jack -Alex Gaskarth- Hij is zanger in een bandje. Felice heeft verder niet veel 'goede' vrienden. Het meeste doet ze dus met haar vriendje. Ze zijn al 3 jaar een koppeltje.
    Mag ik je waarschuwen? YESH, please.

    -

    Voornaam: Lucy
    Volledige naam: Lucille Mary Johanna Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Lucy is 24 jaar en verjaart net als haar tweelingzus^ op 13 maart.
    Karakter: Lucy heeft al vanaf haar geboorte de drang om alles perfect te moeten doen. Ze is dus een enorme perfectionist. Lucy is qua karakter het tegenovergestelde van haar tweelingzus. Ze is vrij zelfverzekerd. Sommige mensen vinden zelfs dat ze arrogant overkomt. Ook is ze erg netjes. Vroeger deelden Felice en Lucy een kamer, waardoor de ene helft netjes en de andere helft een enorme puinzooi was. Lucy houdt ervan om met mensen om te gaan. Ze is een erg sociaal persoon. Lucy kan nogal bazig overkomen, maar dat komt omdat ze alles goed wilt doen. Ook kan ze nogal een betweter zijn, terwijl Lucy niet zo héel slim is. Lucy is erg sportief en kan niet stilzitten. Ze hielp vroeger haar moeder heel erg met het schoonhouden van het huis en het verzorgen van alle kinderen. Lucy kan soms heel snel boos worden. Meestal niet op anderen maar op zichzelf. Ze is een doordrammer en ze kan heel goed zeuren.
    Uiterlijk:

    Barbara Palvin
    Net als haar zus is Lucy een prachtig meisje. Ze heeft lichtbruin/donkerblonde haren en lichtgrijze/blauwe ogen. Lucy is van ongeveer dezelfde lengte als haar tweelingzus. Lucy heeft een iets vrouwelijker figuur dan haar zus. Lucy is tevreden met haar uiterlijk en gebruikt ook nauwelijks make-up. Ze wilt zo naturel mogelijk overkomen. Lucy is iemand die van vintage mode houd. Ook kleed ze zich graag net, waardoor sommige mensen haar kakkerig vinden. Lucy is iets gespierder dan haar zus door het vele sporten.
    Hobby's: Lucy houdt ervan om te lezen. Ze kan uren in het park op een bankje zitten en genieten van een boek. Lucy houdt ervan om te sporten. Ze doet vooral aan hardlopen en voetbal. Ze is dan ook vaak te vinden in de sportschool, in het park of op het voetbalveld. Haar voetbaltalent heeft ze waarschijnlijk van haar broer Finn. Men verwacht niet dat een 'kakker' aan voetbal doet, maar tijdens het voetballen is Lucy er niet bang voor om vies te worden. Zolang ze daarna maar kan douchen! Ook houdt ze van winkelen met vriendinnen.
    Extra: Lucy heeft net een moeilijke relatie achter de rug. Ze is nu vrijgezel en ze staat open voor een nieuwe relatie. Lucy heeft veel vriendinnen. Ze spreekt vaak met hen af in de stad om te winkelen of ze gaan samen naar Starbucks om even bij te kletsen. Ook gaan ze meestal zaterdagavond samen uit. Lucy heeft een beste vrienden, Audrey, waar ze al vanaf groep 3 onafscheidelijk van is.
    Lucy is net klaar met haar studie en werkt bij een grote bank.
    Mag ik je waarschuwen? Joaaa.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt =]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:52 ]


    Me so good.

    Ik wil de dochter van 17 invullen! :]
    Als die nog niet bezet is.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:51 ]


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Ik wil de dochter van 17 invullen! :]
    Als die nog niet bezet is.


    Sure. (:
    En @Brutus heel erg bedankt _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    (...)

    Sure. (:
    En @Brutus heel erg bedankt _O_


    Meeeeh, heb ik nog kans op dochter - tweeling of dochter - 17 jaar in te vullen? Als ik klaar ben met de boys dan.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam:Brandon [Bam]
    Volledige naam:Brandon Kilian Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum:Bam is 19 Jaar en is geboren op 3 Maart 1993
    Karakter:Bam is iemand die zich absoluut niet kan gedrachen naar zijn leeftijd. Hij is zo onvolwassen als maar kan en ziet het leven als een grote speeltuin. Bam is een echte klier die met niets of niemand rekening houd en enkel doet waar hij zin in heeft. Het enige wat hij doet op een dag is met zijn vrienden hangen, dingen slopen en skateboarden. Bam is iemand die altijd precies zecht wat hij denkt en het kan hem niks schelen of hij daar andere mee zal kwetsen of niet. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft moet het gebeuren en daar kan niemand hem in stoppen. Bam is iemand die altijd grappen met alles en iedereen moet maken en dat heeft meestal grote gevolgen. Alleen hij kan het niet waarderen als er een grap met hem uitgehaald word en dan kan je maar better rennen. Nee Bam is geen lievertje en je kan hem better met je hebben dan tegen je. Maar al bij al heeft Bam maar een klein hartje. Hij bedoelt het allemaal heel goed en het enige wat hij wil is mensen aan het lachen maken, maar vooral zichzelf vermaken. Het komt er alleen niet allemaal even goed uit.
    Uiterlijk:]


    Bam Margera
    Bam is een lange jongen en redelijk gespiert hij heeft bruin krullend haar en een klein baartje die hij alitjd laat staan. opvallent is de moedervlek rechts van zijn neus en zijn taloze tatoages. Hij gebruikt zijn lichaam haast als schilderdoek en alle rare gebeurtenissen staan niet veel later op zijn lichaam.
    Hobby's:Skateboarden en grappen uihalen.
    Extra:Bam is iemand die totaal gen relatie in stand kan houden. de enige die heel veel voor hem beteken zijn zijn beste vrienden en zijn familie.
    Mag ik je waarschuwen?Graag zelfs


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha bam! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat heb je nog nodig?


    Every human being has equal worth.

    INB schreef:
    Wat heb je nog nodig?


    De zoon van dertien. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En hoe zit het dan met wat wel of niet is door gestreept aangezien ik de tweelingzusjes van 24 jaar wilde doen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    En hoe zit het dan met wat wel of niet is door gestreept aangezien ik de tweelingzusjes van 24 jaar wilde doen?


    Die zijn bezet. Sorry daarvoor, maar ik vond die rollen heel goed en ben alvast een beetje bezig met het verhaal. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Zarah
    Volledige naam: Zarah Emma Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Zarah is geboren op 11 januari 1995.
    Karakter: Zarah is een echte puber. Ze zit midden in haar puberteit. Op zich was Zarah pas laat aan het puberen, ze was al zo'n 15 toen het pas begon.
    Het ene moment kan Zarah heel erg vrolijk zijn, maar dan krijgt ze weer een domper en dan slaat het weer helemaal om. Er zijn eigenlijk twee Zarahs. De ene heeft een grote mond, houdt van feesten en geeft nergens iets om. Soms dan heeft ze ineens zin om uit te gaan of heeft ze ineens een bijdehante opmerking.
    De andere kant van Zarah is de braverik. De braverik maakt altijd braaf haar huiswerk, gehoorzaamt iedereen, is lief voor haar ouders, broers & zussen en verzorgt anderen goed. Die Zarah is meer geliefd bij anderen.
    Ook al laat ze het niet echt zien, Zarah is wel degelijk onzeker. Ze wil heel graag leuk gevonden worden en dan wilt ze vooral dat jongens haar leuk vinden. Doordat ze al een paar is afgewezen, is haar ego daar wel een beetje door ingezakt. Zarah vindt het dan ook heerlijk om een complimentje te krijgen. Dat kan echt haar dag maken.
    Zarah is best een dramaqueen en neemt alle opmerkingen die gemaakt worden letterlijk. Ze is het type meisje dat niet zal luisteren als iemand haar mooi noemt, maar meteen down zal zijn als iemand haar lelijk noemt. Dat trekt ze zich heel erg aan. Zarah snapt sarcasme niet. Dit zorgt nog wel eens voor ongemakkelijke situatie's.
    Uiterlijk:


    Jane Aldridge
    Zarah is heel erg wit en heeft rood haar. Ze is dus een ginger. Zarah is er niet zo blij mee dat ze zo'n lichte huid heeft, maar aan de andere kant is haar huid wel heel erg glad. Ze heeft nooit last van puistjes. Zarah draagt veel make-up, ook al heeft ze dat niet nodig. Ze draagt sowieso altijd foundation, mascara en een leuke kleur lipstick. En als ze genoeg tijd heeft, nog meer.
    Qua kleding is Zarah zoals bijna elk ander tienermeisje. In de winter draagt ze het liefst skinny jeans met een warm vest erop en uggs eronder. In de zomer draagt ze het liefst shortjes met topjes erop, die een leuk printje hebben. Zarah draagt vaak hakken, omdat ze met haar lengte van 163 cm niet de langste is. Zarah weegt daarbij zo'n 58 kilo, dus ze is niet de lichtste. Maar dat is niet echt te zien.
    Hobby's: Zarah heeft niet echt uitmuntende hobby's. Ze zit haar meeste tijd aan haar huiswerk. En als ze niet bezig is met haar huiswerk, dan zit ze achter haar laptop. Zarah is een fanatiek twitteraar, facebooker, hearter en is ook druk op tumblr. Ze is ook best populair op deze sites en post dagelijks foto's en andere updates.
    Verder sleurt Zarah zichzelf twee keer per week naar de sportschool. Dit gaat eigenlijk met tegenzin. Zarah haat elke vorm van sport namelijk, maar ze doet het toch omdat ze slank wil blijven.
    Extra: Zarah heeft nog nooit een serieus vriendje gehad. Ze zoent of feestjes wel met wat jongen, maar meestal wordt dit niet meer dan dat. Een keer heeft Zarah een vriendje gehad, maar eigenlijk was dat meer vriendschap. Stiekem heeft Zarah een crush op Jamal, die een klas hoger zit dan Zarah.
    Zarah heeft veel vrienden, maar maar 2 beste vrienden. Dit zijn Fiona, haar partyvriendin. Fiona is al 18 jaar en kan Zarah naar de beste feestjes sleuren. De andere vriend van Zarah is Quint. Hij zit bij Zarah in de klas en met hem overleeft ze haar school.
    Titel? Ik heb geen idee. Daar ben ik echt té slecht in haha.
    Mag ik je waarschuwen? Ja!


    Tell me about it, stud.