• Gebaseerd op: Cheaper by the dozen & The Cimorelli family.


    Dit verhaal gaat over een gezin met twaalf kinderen. Een echte verhaallijn heb ik nog niet, maar daar zal het in principe overgaan. Er is niet één hoofdpersoon, want het gaat over alle kinderen. De ouders worden zijn Noah en Maddison Montgomery.

    Rollen.
    Zoon. 26 jaar.
    Finn Montgomery - Leite.
    Dochters. Tweeling - 24 jaar.
    Lucille en Ferlicia Montgomery - Brutus
    Dochter. 22 jaar.
    Dallas Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 20 Jaar.
    Jeffrey Montgomery - Everdeen.
    Zoon. 19 Jaar.
    Dochter. 17 Jaar.
    Zoons. Tweeling - 15 jaar.
    Connor en Carlo Montgomery - Harries
    Dochter. 14 Jaar.
    Sam Montgomery - Leite.
    Zoon. 13 Jaar.
    Dochter. 11 Jaar.
    Avery Montgomery - Everdeen.
    Dochter. 9 Jaar.

    Informatie.
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Hier mag je heel vrij in zijn, maar maak alsjeblieft niet iedereen perfect. De een is aardiger dan de ander.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving mag maar hoeft niet. Pak geen 20 jarige voor het uiterlijk van een dertienjarige ajb.
    Hobby's:
    Extra: Alles wat nog belangrijk is over jouw personage. Bijvoorbeeld: vrienden, relatie, etc.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Meerdere rollen per persoon is toegestaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    (...)

    De zoon van dertien. (:


    Ik ga er nu alvast mee beginnen =)


    Every human being has equal worth.

    Voornaam: Paul
    Volledige naam: Paul John James Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Paul is geboren op 22 februari 1999.
    Karakter: Paul is de brugpieper van de familie en hij wil er alles aan doen om het stereotype 'brugsmurf' tegen te gaan. Helaas faalt hij hier ontzettend in. Paul is ontzettend klunzig, onhandig en verlegen. Hij weet nooit wat hij moet reageren op spontante vragen, wat hij moet doen wanneer iemand hem beledigt of hoe hij zich moet gedragen onder vreemde mensen.
    Paul wordt gepest en hierdoor is zijn, toch al kleine egootje, nog kleiner geworden. Hij haat zichzelf. Soms wenst hij dat hij een heel ander iemand was. Hij kan dan zomaar in huilen uitbarsten. Ook is dan alles te veel voor hem. Als iemand hem op iets attendeert, dan kan hij helemaal doordraaien. Door het gepest is Paul al een aantal keer bijna in een depressie geraakt. Paul gaat naar een psycholoog, die met hem praat. Ook gaat Paul naar een zelfverdedigingscursus. Hij is dus best een probleemgeval. Toch zul je van Paul houden, wanneer je hem echt kent. Hij is een schat van een jongen, met een megagroot hart. Er zit helemaal niets kwaads in hem, hij heeft er alleen moeite mee om zichzelf te uiten. Zijn ouders denken dat hij een lichte vorm van autisme heeft.
    Uiterlijk:


    Ryan Lee
    Paul heeft het uiterlijk van een ariër. Blond haar, blauwe ogen en een witte huid. Heel typisch dus. Opvallend aan Paul zijn zijn grote tanden. Hij is best klein, hij is maar net 160 cm. Dit haat hij. Dat is ook een reden om hem te pesten.
    Hobby's: Paul is ontzettend goed in tekenen. Hij tekent zomaar iets prachtigs uit losse hand. Dit is een manier voor Paul om zijn frustraties er uit te tekenen.
    Ook is Paul goed in bowlen. Hij bowlde vroeger op hoog niveau. Hier is hij echter mee gestopt, toen hij ook daar mee gepest werd. Hij doet het nu niet meer, omdat het niet 'cool' genoeg is. Ook al vindt hij het wel nog steeds leuk.
    Extra: Paul heeft maar één vriend, Tom, waar hij alles aan verteld. Helaas woont die aan de andere kant van het land en ziet die Paul maar een paar keer per jaar. Op school heeft Paul geen vrienden. Daar is hij een buitenbeentje.
    Titel? -
    Mag ik je waarschuwen? Ja!


    Tell me about it, stud.

    INB schreef:
    (...)

    Ik ga er nu alvast mee beginnen =)


    Oh kut, ik zie nu pas dat jij hem wilt invullen en ik heb hem ook net ingevuld.
    Handig haha qq


    Tell me about it, stud.

    Volledige naam:Tyrone Matthew Gonzalez
    Leeftijd en geboortedatum:13, 24-07
    Karakter:Ty is een redelijk drukke jongen. Soms kan hij helemaal uit zijn dak gaan, iets té soms zelf. Dan word het bijvoorbeeld op eens stil, danst hij door, kijkt hij oom en word hij rood. Maar hij moet soms gewoon zijn energie eruit bewegen.
    Ty is ook erg sportief, hij basketbalt 3x in de week en hij loopt vaak 1x per dag te joggen door het park dicht bij hem in de buurt. Hij vind sporten ook erg leuk en doet dit dus erg graag. Ty kan enorm hard rennen, en met sprinten wint hij dan ook altijd.
    Ty is vaak een vrolijk persoon, en je kan goed met hem lachen. Hij is bijna altijd in voor een kletspraatje, en wilt dan ook graag met je kletsen als jij er ook zin in hebt. Als hij chagrijnig is kun je beter niet met hem kletsen, want dan kapt hij je af en maakt soms niet zo'n leuke opmerkingen, waardoor hij daarna ruzie krijgt. Als hij dan later thuis is heeft hij veel spijt van zijn gedrag, en belt je dan vaak op om sorry te zeggen.
    Ty kan ook enorm goed toneel spelen. Hij kan heel goed nep flauwvallen, of doen alsof hij huilt. Doordat hij zo goed toneel kan spelen, kan hij ook ontzettend goed liegen. Maar helaas faalt hij daar wel eens in, bijvoorbeeld door een eerdere smoes nog een keer bij zijn moeder te gebruiken, als deze bijvoorbeeld helemaal niet meer klopt. Dan word hij rood, en schaamt hij zich diep.
    Uiterlijk:


    The young Zayn Malik
    Ty heeft zwarte haren. Hij doet er veel gel in. Zijn oogkleur is bruin. Hij houd van stoere kleding, maar hij kan ook gewoon een blouse aantrekken. Hij is 1.55 lang. Hij houd van zijn bruine sneakers, en draagt deze bijna altijd.
    Hobby's:Ty houd erg veel van basketbal, en hij basketbalt dan ook 3x in de week, op maandag, woensdag en zaterdag. Hij vind dit erg leuk om te doen. Ook houd hij van Televisie kijken, en lui op de bank liggen.
    Extra: Zijn beste vriend is George, waarmee hij alles kan delen. Ze gaan vaak samen huiwerk maken, en wat leuke dingen doen. Ty vertrouwt George volledig, en hij praat overal over met George. Ty is vrijgezel.
    Titel?ik weet helaas niks, sorry =(
    Mag ik je waarschuwen?Ja, graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:17 ]


    Every human being has equal worth.

    Voornaam: Matthias, ook wel afgekort tot 'Matt', omdat Matthias gewoon veel te lang én te moeilijk om uit te spreken is voor sommige mensen.
    Volledige naam: Matthias George Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Matt is geboren op 12 september 1998 en is dus nu dertien jaar oud, de jongste man van het gezin.
    Karakter: Matt is niet de leukste jongen die je ooit hebt gezien. Misschien van uiterlijk wel, maar vanbinnen is hij heel anders dan je verwacht. Matt is namelijk iemand die meeloopt met degene wie hij een soort van adoreert, wat bij deze zijn broer Connor is, hoewel hij het nog een tikkeltje erger doet. Hoewel een tikkeltje...
          Matt heeft een veel te hoog zelfbeeld en vindt andere veel slechter dan hijzelf eigenlijk is. Hij trekt zich ook niks aan van wat anderen zeggen, alleen omdat hij zo trots op zichzelf is. Hoewel, Matt staat zelfs bekend als 'het broertje van' op school.
          De 'echte' Matt of hoe je het ook wil noemen, is heel anders. Matt is namelijk heel zorgzaam en neemt vaak je leiding over zijn kleine, 9-jarige zusje, of ze het wil of niet. Zelfstandig is Matt ook. Hij kan al veel, zoals koken, wassen en hij helpt dan ook vaak in het huishouden, omdat het vrij zwaar is met 13 kinderen in huis.
          Matt is eigenlijk iemand die zich in menigtes heel anders voordoet dan hij werkelijk is. Eigenlijk is Matt best bijgelovig, maar hij wil dat niet laten merken en laat er dan ook niks van weten. Hij verspilt zijn tijd met social media, uitgaan en af en toe wat schoolwerk.
          Matt is eigenlijk ook heel lief en heeft heel veel voor anderen over. Hij zou werkelijk alles doen voor zijn vrienden en zijn familie, ook al heeft hij niet door dat zijn vrienden hem eigenlijk gebruiken. Hij is heel naïef en zijn zus Sammie probeert hem daarvoor te beschermen, maar Matt is enorm eigenwijs en luistert totaal niet naar wat tegen hem gezegd wordt en steekt gewoon zijn neus hoog in de lucht.
    Uiterlijk:


    Jake T. Austin.
    Hobby's: Matt is enorm lui en heeft dus echt niks met actieve hobby's. Geef hem wat junkfood, een iPhone of een ander elektrisch apparaat en Matt is totaal tevreden. Matt is wel sociaal en hoewel hij toch elke dag zijn vrienden ziet, vindt hij het belangrijk om contact te blijven houden via social media of allerlei andere dingen.
    Hoe erg eitje Matt ook is, hij zit ook elke avond achter de televisie om Glee en Pretty Little Liars niet te missen, ook al zijn het enorme meidenseries. Ze zijn spannend en je aandacht blijft erbij zijn de woorden die hij zelf heeft gezegd.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:36 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Leite schreef:
    Haha bam! _O_

    ik hou van hem., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voornaam: Harley.
    Volledige naam: Harley Jessica Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Harley is zeventien jaar oud en jarig op 12 januari.
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Lea Michele.
    Hobby's:

    Ik maak hem een andere keer af, ik ben kapot moe en inspiratieloos. x

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:51 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Maddi
    Volledige naam: Madison Elle Delila Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Maddi is 9 jaar en verjaart op 9 mei.
    Karakter: Maddi is een vrij verlegen meisje die zich niet snel openstelt aan anderen. Ze is vrij stil en wilt het liefst op de achtergrond blijven. Maddi is een erg aardig en lief meisje, maar als ze iemand niet mag maakt ze dat snel duidelijk. Maddi is een vrij sportief meisje en absoluut niet lui. Verder probeert Maddi in iedereen iets goeds te zien, waardoor ze nogal naief kan zijn. Maddi is iemand die niet goed kan liegen, mensen hebben haar altijd meteen door. Ook is ze een enorme flapuit. Ze wilt graag geheimen bewaren, maar ze kan het niet voor zichzelf houden. Verder is ze net als een van haar oudere zussen, Lucy, een erge perfectionist. Ze zit op klassiek ballet, een sport waarbij iedere beweging perfect moet zijn. Verder heeft Maddi niet erg veel zelfvertrouwen, terwijl ze een prachtig meisje is.
    Uiterlijk:

    -Elle Fanning in 2009-
    Maddi heeft halflang, blond haar dat stijl om haar gezicht valt. Ze heeft blauwe ogen. Maddi is ongeveer 1,30 m en daarmee de kleinste van het gezin. Maddi houdt ervan om jurkjes te dragen, daarom houdt ze ook zo erg van de zomer.
    Hobby's: Maddi houdt van klassiek ballet en is daar ook al erg goed in. Ze is erg lenig, maar probeert telkens een stap verder te gaan wat soms blessures opleverd. Ze kon op zevenjarige leeftijd al op spitzen staan en ze heeft de grote droom om later ballerina te worden. Ook houdt Maddi ervan om muziek te luisteren. Niet naar klassieke muziek, maar naar popmuziek. Naast klassiek dansen kan Maddi ook allerlei andere soorten dans, maar klassiek is haar beste en favoriete soort dans.
    Extra: Maddi heeft niet veel vrienden. Kinderen vinden haar een aardig meisje, maar ze is erg rustig dus daardoor valt ze niet zo op. Maddi zelf zegt dat ze geen tijd heeft voor te veel vrienden. Ze besteed haar tijd veel liever aan dansen. Maddi is erg streng voor zichzelf. Ze moet iedere dag een half uur rekken en stretchen zodat ze alsmaar leniger word.
    Maddi doet het best goed op school. Ze haalt gemiddelde cijfers en dat vindt ze goed genoeg.


    Me so good.

    Thanks. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking