• ... want anders was daarstraks al dood geweest...
    Was namelijk net weer een megastortbui (die nu trouwens nog steeds bezig is) en ik moest net naar huis toe fietsen.... Bah, kutregen...
    Gelukkig dat ik nog een aantal worstenbroodjes in de diepvries heb liggen, want die zijn heerlijk als ze net uit de oven komen, als je net half bevroren uit de regen komt ^^

    Hebben jullie al regen gehad of zitten jullie nu, net als ik, in een stortbui?


    Deep inside, I've never felt alive

    Hier schijnt de zon...


    Your make-up is terrible

    Bij ons regent het de hele dag al, ook toen ik naar huis ging.
    We hebben zelfs even onweer gehad >.<


    That is a perfect copy of reality.

    Ik had dat laatst ook, toen ik van huiswerkbegleiding kwam en alles was net, ook al mijn schoolboeken enzo
    Dat is echt balern hé
    Ik ben nog amper buiten geweest omdat ik ziek ben, maar hier is het droog voor de verandering


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De zon schijnt hier maar af en toe komen er donkere wolken en dan vallen er wat spikkels, but that's it...


    Believe in yourself.

    Bij mij regende het wel, maar het was geen hoosbui. Er zat op een gegeven moment wel onweer bui, dat was wel minder.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hier regent het niet, maar de zon schijnt ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat ik toch maar eens op buienradar kijken. Ik heb straks tennisles.. :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yups, zat er net in. Heb gewacht tot het minder werd maar mijn broek weigerd hardnekkig om zich voor te doen als ''droog''. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Yups, zat er net in. Heb gewacht tot het minder werd maar mijn broek weigerd hardnekkig om zich voor te doen als ''droog''. (cat)

    Ik heb nu ook gewoon alvast mijn werktrui aangedaan plus trainingsbroek :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Ik heb nu ook gewoon alvast mijn werktrui aangedaan plus trainingsbroek :Y)


    Ik doe gewoon mijn bedrukte trui zo aan met een legging, hockeysokken en mijn condoommust [bovenbouwers riepen een tijdje terug: ''HEE KIJK DAT KIND LOOPT MET EEN COMDOOM ROND OP HAAR HOOFD!'' vandaar de term]. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hier regent & hagelt het ook de hele dag al.
    En het onweerde tussen 10 en 3 uur ook aan een stuk door.
    Heel het huis trilde, niet normaal!


    Tell me about it, stud.

    Onweer onder wiskunde. (cat)

    Ik wandelde naar huis in een onweer voor zo'n 10 minuten(no_chears)
    En ik had géén kap en géén paraplu...beeld je maar eens in


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hier regende het vanochtend heel erg. Ik de hele tijd uit het raam staren, wachtend tot de bui over zou gaan. Uiteindelijk ben ik rond 8.25 toch maar naar school gefietst. Doorweekt en te laat. WAAROM IK? D:


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Hier schijnt de zon...


    Morgen geen toetsen, bakje noodles erbij. The odds are currently in my favor.


    The odds are néver in our favor.