• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    (Nah... XD Ben niet zo voor manga-achtig iets. Of anime. Ik teken liever gewoon dingen of mensen na. XD)


    help

    [ik heb gister wel een tekening gemaakt van twee mensjes bij het water ik stuur je de foto later wel even :Y)]


    Don't be like the rest of them, darling

    [nee echt. I don't like 1D but i love JD. Vaag maar ja. We zijn het topic niet aan het volspammen ofzo :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [whut? Wij een topic volspammen? Wij nooit :Y)]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 7:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik wil niet arrogant overkomen maar in school hangen veel tekeningen van mij :) Ik teken echt alle stijlen :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Cool ^^ Mij kan het ook niks schelen wat ik teken maar ik teken (Logisch) alleen dingen die ik leuk vind.. Zoals Hp enzo.. of gewoon leuke plaatjes}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nog even tussendoor: NAILL IS MINE !]

    (Gaan we nog verder rp'en? xd)


    help

    Tolkien schreef:
    (Gaan we nog verder rp'en? xd)


    { Me wants :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dat lijkt me wel handig.. XD]

    ( Even voor mensen die hier aan mee willen doen, heb net zelf een rpg geopend. :3, en nu verderr! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    GelaarsdeKat schreef:
    Cole Highway
    'Ja.' zeg ik rustig. Ik loop langzaam en mijn stem gaat daar in mee. 'Wees niet bang, ik weet ook niet hoe het komt.' zeg ik rustig. Nonchalant stop ik mijn hand in mijn broekzak. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik dan aan Sean terwijl ik hem bekijk.


    Sean Lawrence Howard || Student.

    "Ja," Zegt hij rustig, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. "Wees niet bang," Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan.
    "Ik ben niet bang," Zeg ik vastberaden.
    "Waar kom je vandaan?" Vraagt hij en kijkt me aan.
    "San Diego, ik woon aan de kust," Vertel ik hem, laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Er is iets anders aan hem, maar kan mijn vinger er niet op leggen..

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:26 ]

    TheRumIsGone schreef:
    Jhon

    Aan de rand van het bos zie ik Cole staan, hij lijkt te kijken naar het studentenhuis, bijna geluidloos ga ik naast hem staan en zie dat er ook een student voor het raam staat.

    {Dat word wat.. Mijn werewolf man is wel super sterk he? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkien schreef:
    Danny.
    Ik besluit om het gewoon allemaal van me af te schuiven en besluit het terrein te verkennen. Ook al hangt er een vreemde duisternis over de campus, het is een stralende dag en het is warm. Ik doe mijn lange blonde haar in een paardenstaart en pak een paar Hilfigers uit mijn koffer. Ik ga zuchtend naar buiten en probeer niet aan de vreemde stem van daarnet te denken.


    Josephine Ambrose Cooper || Student.

    Op mijn prachtige zwart glimmende hakken loop ik over de straatstenen. Ik trek mijn grijze koffer op wieltjes achter me aan. Ik hoor een luide klap achter me en de poort is dichtgeslagen. Oké.. creepy..
    Ik kijk naar het gebouw voor me. Zo zag het er niet uit in de brochure! Oh, help! Waar ben ik nu weer belandt? Iet wat bang loop ik door naar het gebouw. De deur die ik open duw kraakt behoorlijk. Er staat niemand achter de balie en verder is er ook niemand te zien. Een rilling trekt over mijn rug als ik een spin zie lopen. Moet ik hier wel zijn? Op het plein bij het huis loopt een meisje. Ze heeft blond haar (Danny).
    "Hée," Groet ik. Mijn stem is niet overdreven luidt en ik hoop dat ze het wel gehoord heeft. Ik loop haar richting uit. "Ik ben Josephine, noem me maar Josje of Fien," Zeg ik tegen haar.

    Sean Lawrence Howard || Student.

    Plots verschijnt er een andere jongen naast Cole.
    "Hey," Groet ik hem. Hij ziet er sterker uit en is dat waarschijnlijk ook. Toch is er in mijn gezicht geen enkel beetje angst te zien. Dit is dan wel raar, ik ben en blijf een jongen en géén watje. "Sean," Stel ik me voor en laat mijn armen zakken. Eentje stop ik in mijn broekzak.