• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    [@Tolkien: Is het een idee om een plattegrond te maken? Misschien heb ik een andere manier van hoe ik het voor me zie dan iemand anders. (:]

    [Het plein is groot, dus Sean, Jhon en Cole staan aan de andere kant en Danny en Josephine aan de andere. Ze kunnen elkaar wel zien.]

    Jhon || Campusbewoner

    Ik neem de jongen in me op die zich voorsteld als Sean, en stel me zelf dan voor door verstaanbaar 'Jhon' Te andwoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [...]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik heb geen idee welke programma's er op Mac staan om dat te doen... XD Okay, dus er is een groot plein omringt met gebouwtjes. Van het plein weg lopen straatjes, die naar studentenhuizen leiden. Er staan geen studentenhuizen op het plein, alleen langst te straatjes. Ik ga proberen er een te tekenen en die via Facebook up te loaden om dan hem op q te zetten. XD Of anders, ik zie wel.)


    help

    { Misschien moet je even iedereen die nog niet gereageerd heeft een bericht sturen Tolkien, want we zijn maar met 5 mensjes ofzo.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Allrighty (: )


    help

    Password schreef:
    (...)

    Josephine Ambrose Cooper || Student.

    Op mijn prachtige zwart glimmende hakken loop ik over de straatstenen. Ik trek mijn grijze koffer op wieltjes achter me aan. Ik hoor een luide klap achter me en de poort is dichtgeslagen. Oké.. creepy..
    Ik kijk naar het gebouw voor me. Zo zag het er niet uit in de brochure! Oh, help! Waar ben ik nu weer belandt? Iet wat bang loop ik door naar het gebouw. De deur die ik open duw kraakt behoorlijk. Er staat niemand achter de balie en verder is er ook niemand te zien. Een rilling trekt over mijn rug als ik een spin zie lopen. Moet ik hier wel zijn? Op het plein bij het huis loopt een meisje. Ze heeft blond haar (Danny).
    "Hée," Groet ik. Mijn stem is niet overdreven luidt en ik hoop dat ze het wel gehoord heeft. Ik loop haar richting uit. "Ik ben Josephine, noem me maar Josje of Fien," Zeg ik tegen haar.


    Danny
    "Hallo", zeg ik iet wat opgelucht dat er nog iemand buiten is. "Ik ben Danny. Hoe gaat het met je?", zeg ik, terwijl ik mijn hand uitsteek.


    help

    [Ik wil wel een plattegrond maken met paint? Dat scheelt je een hoop tijd..]

    [Ik ga eten, eet smakelijk iedereen!]

    (Nee, laat mij maar, ik heb al een ideetje. xd)


    help

    Farelea

    Iedereen is al vertrokken richting het plein dus ik ging ook maar eens. In het donker zag ik weinig maar er stonden zeker wat mensen daar. Tijd om ze eens goed bang te maken. Ik kroop in de bosjes en pakte een steen. Zou het niet heel erg raar zijn als de steen gewoon voor hun voeten wordt gegooid? Ja, ik ging ze bang maken, todat ze verdwenen voor altijd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Sean Lawrence Howard || Student.

    Hij kijkt me aan en antwoord. "Jhon," Ik knik bij het horen van zijn naam. Ook bij hem is er iets anders, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
    "Ben je hier ook voor de universiteit?" Vraag ik aan hem, maar ook aan Cole.

    Josephine Ambrose Cooper || Student.

    "Hallo," Begroet ze me. Er zit een lichte opluchting in haar stem. Opnieuw komen er vragen boven borrelen. Waarom is zij opgelucht? "Ik ben Danny. Hoe gaat het met je?" Ze steekt haar hand uit. Ik neem 'm aan en schud haar hand. "Nou, redelijk.. Ik heb het gevoel dat ik verkeerd ben. Dit lijkt geen universiteit," Ratel ik. "Hoe is het met jou?"

    Danny
    "Zelfde hier", mompel ik. "En ik heb echt constant het gevoel dat er anderen zijn, die ons in de gaten houden ofzo..."


    help

    Farelea

    "En ik heb echt constant het gevoel dat er anderen zijn, die ons in de gaten houden ofzo..." Zeg een meisjes stem. Het perfecte moment, dacht ik. Ik gooide de steen, en hij kwam precies voor hun voeten met een denderende klap neer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.