• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    Avan
    Ik lach even spottend. "Ik steunde jòuw. Als ik steun nodig had zat ik meestal weggedoken in het bos of in de grot. Ik zit hier al langer dan de rest. Hoe kan je me dan in godsnaam al altìjd gesteund hebben?", zeg ik fronsend.

    (Ooit zei ik, toen Avan en Farelea samen zaten: Ik wil Avan met iemand koppelen...

    Dat was dus een hint. XD)


    help

    Chaim schreef:
    [What did I missed?]


    (De campusinwoners beginnen contact te zoeken met de studenten)


    help

    John || Campusbewoner

    'Een tijdje' Geef ik toe, vanaf hier kan ik het gesprek van de andere kant van het plein nog net volgen, ik hoorde een paar stemmen en ik kon Farelea en Avan onderschijden de andere stemmen waren totaal onbekend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke dus ik kan Liam gewoon een beetje doelloos rond laten lopen? ;3]

    Farelea

    Ik draai me om. "Wat maakt het nog uit Avan?" Zeg ik tussen mijn tranen door. "Rot toch op.." Zeg ik met een gebroken stem terwijl ik verder door het bos loop.


    { Ahem, hun liefdes verhaal: Yarella en Avan hadden een relatie blahblah. Yarella is een tijd weg geweest, naar haar mede zemeerminnen zegmaar, en toen kwamen de studenten waar door Avan depressie had ofzo en zich verstoptte. Blahblah, maar Yarella weet niet dat hij het heel erg moeilijk had toen. En nu hebben ze een fight :3 }

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:26 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Okay. XD Laat hem naar het studentenhuis gaan, Danny gaat er vroeg of laat ook wel heen gaan. )


    help

    {IK WIL EEN WEERWOLFEN ACTIE IK GA JHON VANDAAG LATEN VERANDEREN XD}

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    { IK HEB EEN GEWELDIG IDEE, Misschien kan John ook verliefd zijn op Farelea.. ( Twilight shit :3 )

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:23 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Yarella

    Ik draai me om. "Wat maakt het nog uit Avan?" Zeg ik tussen mijn tranen door. "Rot toch op.." Zeg ik met een gebroken stem terwijl ik verder door het bos loop.


    { Ahem, hun liefdes verhaal: Yarella en Avan hadden een relatie blahblah. Yarella is een tijd weg geweest, naar haar mede zemeerminnen zegmaar, en toen kwamen de studenten waar door Avan depressie had ofzo en zich verstoptte. Blahblah, maar Yarella weet niet dat hij het heel erg moeilijk had toen. En nu hebben ze een fight :3 }


    (Ahem... Sinds wanneer is het Yarella? XDD)


    help

    (ALSJEBLIEFT GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN TWLIGHT SHIT. Het mag wel Hunger Games shit zijn (: )


    help

    Sean Lawrence Howard || Student.

    "Een tijdje," Zegt hij. Ik zucht even en kijk naar het groepje mensen aan de andere kant van het plein. Blijkbaar hebben ze een discussie, want er wordt nogal luidt gepraat.
    "Hmm.. oké," Mompel ik. "Waar studeer je voor?" Vraag ik aan hem. "Trouwens, was het hier altijd al zo oud?"

    [Josephine is er ook nog.. S:]

    [wat kan Cole doen? Merk dat ik al much heb gemist... please wat kan ik doen, wat is er aan de hand, waar is iedereen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chaim schreef:
    [Oke dus ik kan Liam gewoon een beetje doelloos rond laten lopen? ;3]


    [Ik hoor net dat ik Josephine wel op je af kan sturen. Avan en Yarella zijn bezig, Danny gaat weg, dus is Josephine alleen..]

    GelaarsdeKat schreef:
    [wat kan Cole doen? Merk dat ik al much heb gemist... please wat kan ik doen, wat is er aan de hand, waar is iedereen?]


    [Cole staat nog bij Sean en bij Jhon die aan het praten zijn.]