• Ik kan bij de buren op internet voor huiswerk enzo, dus vanmiddag ook :D ik had dus een idee maar wil wel weten of het iets is of niet voor k het aanmaak haha

    verhaallijn:
    De ghetto van New York... Waar drugs, prostituees,moorden en verkrachtingen de orde van de dag is. In een kraakpand in een van de straten wonen een groep vrienden (tussen 18 en 23). met elkaar moeten ze zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ieder is er op hun eigen manier in gekomenen moet met hun eigen talenten zich eruit zien te vechten. Daarnaast dragen ze allemaal een geheim (zwanger, verslaving dealer, etc) Zal de vriendschap sterk genoeg zijn om te overleven in deze stressvolle situatie?
    Het kraakpand is klein. Een kamer, waar alle matrasjes liggen waar ze slapen, een klein vies keukentje, en een kleine badkamer met douche en toilet. Er is geen electriciteit, maar wel kaarsen. er is wel stromend water, warm water ook maar dat is snel op.
    Let op!
    -Ghetto; er leven verschillende culturen, dus wees orgineel en maak niet alleen blanke mensen aan ;)
    -je bent heel arm, dus je hebt geen luxe kleding, telefoons etc. er is niet eens electriciteit in het huisje.
    - meisjes én jongens nodig. dus maak niet alleen meisjes aan


    Leuk/ niet leuk?
    doen/niet doen?
    wie wil dan de cover maken?
    naam?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 8:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik zou het doen


    welkome to my garden of fantasy

    Doen!
    Ik wil wel de cover maken? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mag :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okee, als je weet of je de RPG gaat doen of niet, en je hebt plaatjes moet je het maar laten weten (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    me leraar blijkt er niet te zijn lol, als ik weer thuis (bij de buren) ben dan maak ik de rollentopic aan denk ik :p ik heb eigg geen idee voor de plaatjes O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh okee, ja ik kijk wel als ik thuis ben en tijd heb ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [haha is goed :P hoelaat was dat ong?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    iemand een idee voor een naam als ie komt?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eh, ik ga rond 12:15 naar huis, en moet om 13:00 bij de tandarts zijn.. Dussss ik denk dat ik iets van 13:30 ofzo terug ben, misschien wat later


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    oke is goed.
    ik kan wss straks alweer naar huis. zijn 4 leerlinge van me klas en me leraar is er niet xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Doenn, wil je me plz waarschuwen als je het rollentopic hebt aangemaakt?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    is goed


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mij ook? (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    sure


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    er is een rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]