• madeupyou schreef op 17 april 2012 - 17:38:

    (geen titel)

    Je mag beginnen met je gedichtenwedstrijd.

    Of te wel, ik mag beginnen met mijn gedichtenwedstrijd (:
    Het is simpel:
    Je maakt een gedicht over de opdracht/onderwerp die ik heb gegeven en worden daarop beoordeeld. Uiteindelijk zal er iemand winnen en die krijgt van mij reclame op mijn profiel.

    Belangrijk (regels, etc.):
    - Maximaal 20 deelnemers, minimaal 10, ik begin bij 10 deelnemers.
    - Er zullen in totaal drie juryleden zijn; ik, Invited en nog iemand anders. Geef je daarvoor op via een pb.
    - Niet inleveren betekent disqualificatie.
    - Uitstel mag, maar dat is maximaal drie dagen en dat moet de dag voor de inleverdatum worden gemeld/aangevraagd.
    - Gedicht in het Engels of Nederlands.
    - Geen plagiaat.
    - Be creative
    - Have fun
    - Wees vriendelijk tegen anderen
    - Elke ronde duurt 1 week.
    - Er valt niemand af!

    Schrijf jullie in zou ik zeggen (: INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELIJK

    Jury:
    - DoctorReid
    - Voldielike
    - Ten

    Deelnemers:
    - Yoda
    Opdracht 1: 9,2
    Opdracht 2: 8,1
    Opdracht 3: 9,6
    Eindcijfer: 9,1
    Positie: 1
    - Myrnaaaaa
    Opdracht 1: 6,0
    Opdracht 2: 6,8
    Opdracht 3: 5,7
    Eindcijfer: 6,1
    Positie: 2
    - Lizazonnetje
    Opdracht 1: 4,1
    Opdracht 2: 5,0
    Opdracht 3: 6,6
    Eindcijfer: 5,6
    Positie: 3

    De story

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb toch tijd gevonden

    Sorry als hij slecht is, het is echt snel geschreven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Guide me northward.
    Ik heb me voornamelijk gericht op mythologie en landschap trouwens =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wanneer krijgen we trouwens een uitslag + nieuwe opdracht? Komen een paar drukke weken aan, dus moet dingen gaan plannen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Wanneer krijgen we trouwens een uitslag + nieuwe opdracht? Komen een paar drukke weken aan, dus moet dingen gaan plannen.

    De nieuwe opdracht wordt ook tevens de laatste opdracht, want er hebben maar 4/5 mensen ingeleverd. Ik ga vandaag of morgen alle inzendingen weer in een hoofdstuk zetten, zodat de jury kan gaan beoordelen en dan zet ik ook vandaag of morgen de finale-opdracht erop. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    maar 4?
    wow..


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Myrnaaaaa schreef:
    maar 4?
    wow..

    5 zijn het er. Niallvember, jij, lizazonnetje, Yoda en Burlington.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat bedoel ik.. (A)
    Oke, ik kan gewoon niet tellen :$


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Mijn beoordelingen komen er vanavond of mrogenochtend aan!
    sorry dat ik niets van me heb laten horen, ik had het nogal druk.

    (Ook even tussendoor; als deze wedstrijd nog loopt rond 21 juni, ga ik weg vallen, want ik weet niet hoe snel ik vanaf dan kan boordelingen i.v.m. persoonlijke zaken.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als iemand me trouwens naar de inzending van Niallvember kan wijzen, zou dat fijn zijn. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Mijn beoordelingen komen er vanavond of mrogenochtend aan!
    sorry dat ik niets van me heb laten horen, ik had het nogal druk.

    (Ook even tussendoor; als deze wedstrijd nog loopt rond 21 juni, ga ik weg vallen, want ik weet niet hoe snel ik vanaf dan kan boordelingen i.v.m. persoonlijke zaken.)

    Dan loopt die niet meer hoor (: (dat was niet de planning tenminste)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Opdracht 3 komt nu online

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:
    Als iemand me trouwens naar de inzending van Niallvember kan wijzen, zou dat fijn zijn. (cat)

    Die heeft niet ingeleverd, ik weet dus ook niet waarom dat nog daar staat :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Beoordelingen DrayMalfoy en Escritura staan online.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga me hier uitschrijven, een gedicht schrijven gaat me echt niet lukken, laat staan als het over iets positiefs moet gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Ik ga me hier uitschrijven, een gedicht schrijven gaat me echt niet lukken, laat staan als het over iets positiefs moet gaan.

    Oké, ik zal je er tussenuit halen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis