• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Met die jas nog wel,' grinnikt hij, hij steekt het geld in zijn zak waarna hij een joint op steekt. 'Ik kan er ook niks aan doen dat ik het snel koud krijg,' grinnik ik onschuldig. We lopen richting het kraakpand en als de daar zijn duw ik de deur open en stap ik naar binnen. Het valt me op dat het drukker is als net en ik laat me op een matras vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik plof binnen ook op een matras, en gooi het geld in het midden. 'Pak maar als je wilt' mompel ik, en laat me achterover vallen.


    El Diablo.

    { Naja, wat maakt het ook uit. Maar mijn mening is dat het leuker is om ze echt arm te laten, behalve als ze echt doodgaan van de honger. Want dan kunnen ze ilegaal gaan dealen, of iets dergelijks. Maar anders zouden ze allemaal gewoon een goede maaltijd hebben.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dat was ook mijn bedoeling! Maar mensen lezen gewoon niet goed wat er staat: heel erg arm, alleen matrassen etc
    Oh en ga je nog reageren op emilio? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    [Dat was ook mijn bedoeling! Maar mensen lezen gewoon niet goed wat er staat: heel erg arm, alleen matrassen etc
    Oh en ga je nog reageren op emilio? :p]


    { Heb ik zeker weer eens overheen gelezn, ga hem gelijk zoeken & reageren! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alexandra Odinov

    Ik besluit terug te gaan naar 'the hood' de plek die mijn thuis is geworden, maar het voelt er niet vertrouwt, maar ergens anders kan ik niet heen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elise Olivia Blades
    Ik loop het huis binnen en zeg 'Hee' in het algemeen. Ik plof op en matras en mompel 'Koud hier'
    [Sorry dat ik zolaat reageer, was op een saai schooluitje --']


    That is a perfect copy of reality.

    Yarella

    Ik zucht diep. "Dan maar oud brood." Mompel ik terwijl ik een snee brood naar hem toewerp en er zelf ook een pak. "Zara, wil je ook?" Vraag ik aan het meisje wat stilletjes in het hoekje zat, ik kende haar niet zo goed maar ze leek me best aardig.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Demyan Lev Cherlin
    De huiskamer was behoorlijk druk aan het worden. Zelfs bleef ik in een hoekje van de kamer, achter de krakkemikkige deur, die nu dicht was. Het hielp niet, de koude wind blies nog gewoon door de kieren. Volgens mij werd ik nog ziek ook, mijn keel begon schor aan te voelen. Ik had ook alleen maar dit oude t-shirt om aan te doen en deze oude, dunne deken om over me heen te trekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Emilio Esteves
    Ik knabbel op het broodje. Ik had wel gegeten in het cafe maar ik heb alweer honger. Ik klop naast me op het matras "als je echt een duet wilt, ik kan wel wat regelen maar dan moeten we eerst op elkaar afgestemt zijn"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik plofte op een krap plekje op een versleten matras, en keek even de groep rond. We hadden veel financiële problemen, maar gelukkig konden de meesten het opzich wel met elkaar vinden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zara Hope

    "Zara, wil je ook?"
    Ik knik wat afwezig en glimlach naar Yarella.
    "Dank je," is het enige wat ik uit mijn mond pers.
    Mensen moeten zich niet met mij bemoeien daar word ik niet gezelliger van. Praten, kletsen vind ik prima maar zodra ze gaan zorgen.

    [Ik ben eten en rond een uur of 8 terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riley Winchester

    Ik zucht, iedereen was weer lekker asociaal en niemand zei meer gedag tegen ook maar iemand in deze ruimte. Ik vis twee snickers uit mijn zak. "Iemand anders nog eentje?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. Ja, ik heb vandag mijn geld aan chocola verspilt, een domme actie en nu was ik al misselijk ervan.


    Your make-up is terrible

    [Het boeit ook niemand dat Ty veel geld heeft gegooid in het midden.. Dat iedereen zo mag pakken..]


    El Diablo.

    Yarella

    Ik gooi ook een snee brood richting Zara en plof naast Emilio op het matras. "Jij bent hier de prof," Lach ik zacht. "Zeg maar wat we gaan doen dan.." Zeg ik lachend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.