• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.

LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

rollentopic

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Aurelie Cherine Roux

Ik keek hem dankbaar aan toen hij me opving, en haalde mijn schouders op. ''Net gerookt.'' antwoordde ik. Ik rookte zelf liever buiten, in tegendeel tot de rest; maar ik wou het pand niet nog erger vergassen. ''Waar kom je vandaan?'' vroeg ik hem, om de stilte te verbreken.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Helios schreef:
    [Moet je beter gaan lezen. Staat toch op een van de paginas]

(waar dan? en je had op zijn minst kunnen reageren toen ik het vroeg.

welkome to my garden of fantasy

Riley Winchester

"Roken is slecht voor je." Ik kan een grijns niet onderdrukken, ik rook zelf ook als ik geld ervoor heb. "Oh eh, gewoon een beetje in de buurt geweest." zeg ik als ik met mijn hoofd in de richting knik waar ik net uit kwam. "Wilde nog iets van mijn dag maken, maar er is niets te doen."

Your make-up is terrible

Emilio Esteves
    "Kun je het spreken?" Ik grijns even waardoor de kuiltjes weer zichtbaar worden. Ik steek mijn joint op. "Ik kan het je wel leren zingen maar het heeft niet zoveel zin als je het niet begrijpt" leg ik uit. "En bij bachata -de stijl die ik zing- is het om het gevoel, en dan kun je et beter verstaan" ik grinnik "maar ik wil het je wel leren hoor"

[Bachata is beetje et rnb van zuid amerika. En er is echt een hele mooie sexy dans op love it :D]

Aurelie Cherine Roux

''Ach, het kan geen kwaad.'' mompelde ik schouderophalend. ''Wilde nog iets van mijn dag maken, maar er is niets te doen.'' Ik knikte. ''Ik ken het, ik verveel me de hele dag al.'' grinnikte ik, en keek een beetje de buurt rond. Overal graffiti, ingeslagen ramen, en flikkerende lampen.

[Ik heb geen internet thuis, alleen op me mobiel, verder bij de buren of school. Dus excuse me als ik het niet zag of eroverheen las want op me tel zoals nu werkt niet echt ideaal mee.. ]

Yarella

"Ik kan wel een beetje spaans, en anders vraag ik het toch gewoon aan jou." Zeg ik lachend. "En gevoel, dat zit wel goed bij mij hoor. Ik heb heel veel gevoel." Zeg ik met een kleine grijns en ik bijt even op mijn lip. Ik gris de joint uit zijn hand en neem een hijs, daarna geef ik hem weer terug.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Tyler

Ik draai me even om, en zie een lange gespierde gast staan. Neh, niet bang voor. Ik pak mijn kaliber en schiet hem neer. 'Dat is wat er met jullie gebeurt als jullie geintjes uithalen' sis ik.

El Diablo.

(moet ik die rol nou weggooien of niet?)

welkome to my garden of fantasy

[Lijkt me wel logisch..]

El Diablo.

Riley Winchester

Ik kijk ook even om me heen en knik. Er loopt verder ook niemand over straat, dat zou je eigenlijk ook niet willen. Op de één of andere manier lijkt het in deze wijk sowieso donkerder dan ergens anders. "Ga je mee naar binnen?" vraag ik glimlachend.

Your make-up is terrible

Leya Felicia Azucena
    Ik schrik op als Ty de jongen ineens neerschiet. Iets wat ik nooit zou kunnen doen. 'Dat is wat er met jullie gebeurt als jullie geintjes uithalen' sist hij dan tegen de andere jongens. Ze kunnen en halen met trillende handen hun portomonee uit hun zakken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ja]
    Emilio Esteves
    Ik kijk even verbaast op als ze de joint uit mijn handen grist. Ik schiet in de lach waardoor de kuiltjes duidelijk zichtbaar worden. "Je kan het ook gewoon vragen" ik neem zelf ook een heis als ze hem terug geeft. "Ja je kan et vragen. Ik vertaal het wel haha"

Aurelie Cherine Roux

Ik knikte, maakte een instemmend geluidje, en opende de krakende deur. Een walm van jointjes drongen mijn neus binnen, maar negeerde het. Ik groette de mensen die al binnen zaten, en deed de deur dicht toen Riley ook naar binnen was gelopen.

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:22 ]

Zara Hope

Ik haal mijn geld uit mijn broekzak en begin het te tellen. $10, $30, $50, $100, $150, $200, $260. $260,-. In principe geen slechte vangst maar voor wat ik heb gedaan is het veel te weinig. Mijn hobby is het niet, klusjes opknappen voor andere. En al helemaal geen smerige klusjes. Nee, deze man was nog onschuldig ook. Je kon het zien in zijn ogen maar ja, ik deed waar ik voor betaald werd. Zijn gegil galmt nog steeds door mijn hoofd. Ik zal de stem niet snel meer kwijt raken. Vlug stop ik de helft van mijn geld in mijn bh. De rest kan me gestolen worden - letterlijk - maar dit deel gaat naar Oekraïne waar het thuis hoort.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."