• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik rilde even en sloeg mijn armen over elkaar heen. Ik bedacht me dat er vanavond een man was die.. Op me wachtte. Ik had écht geen geld, hooguit 5 of 10 euro.. Ik kon wel wat gebruiken, al vond ik het drie keer niks. Ik voelde me verschrikkelijk om zo met mijn lichaam om te gaan voor geld, maar soms kon het gewoon niet anders.

    [Ik ben zo weg, en terug in een paar uur :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik luister geïnteresseerd naar Demyan die op een oude, verrotte gitaar begon te spelen terwijl ik mijn snickers langzaam kauw en op blijf kauwen. Ik herken het deuntje niet, maar het klink leuk en het is beter dan de stilte en de mompelende mensen. Ik ben niet negatief ingesteld dus ik vat dit op als een beetje positieve energie in deze verdomde ruimte.

    [Sorry als woorden raar zijn of er spelfouten instaan, mijn handen doen vandaag niet hetzelfde op het toetsenbord als mijn hoofd wilt.]


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik knikte. "Super, laten we beginnen dan maar.", Zeg ik lachend terwijl ik mijn hand door mijn haar haal.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Demyan begint een deuntje te spelen. Ik schraap mijn keel een beetje. "Sleeping in, sunday morning, bodys intertwined. Playing fake. Were awake but we dont wanna rise, i saved a place on my chest, for you to rest your head on me. Ooh yeah, a part of me is a mess i must confess its time to come clean. I am addicted to your touch me amore. No other woman made me wanted this much. I can not resist the warmth of your lips. A single serving is never enough cause im addicted to your touch" zing ik

    [Je kunt de tekst zoeken: prince royce addicted @space]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    Ik zit ergens op een plek die ik niet ken. Ik zie de gene bij wie ik schuld heb, en ren gauw weg. Ik berg mijn spullen op, en ren naar het kraakpand.
    Onderweg blijf ik met men voet ergens haken, ik val op de grond. Ik kijk naar achter of ik de mensen nog zie, maar ik zie niemand. Met een gelukkig gevoel sta ik op, en loop naar het kraakpand.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler

    Ik gaap even, en kijk naar de anderen. 'Ik ga even slapen' mompel ik, en draai me om naar de muur. Na een paar minuten lig ik al te slapen.


    El Diablo.

    Demyan Lev Cherlin
    Tot mijn verbazing begint Emilio te zingen, perfect op het deuntje dat ik speel. Ik sla mijn ogen neer en speel door, lichtjes nerveus. Het is tenminste niet meer stil, maar echt kalm dword ik er neit door. ik ben niet echt goed in groepen. Zachtjes neuriede ik mee.
    Het zou nog jaren duren voordat ik genoeg geld had om hier weg te kunnen. ik voelde tranen achter mijn ogen branden, maar dwong ze terug.

    [@Nikki: Geeft niet, ik maak waarschijnlijk meer fouten. :W Ben meestal te lui om mijn posts na te kijken...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elise
    Onderweg steel ik 5 euro van een meisje. Het is niet veel maar toch. Dan ben ik bij het kraakpand. 'Heei iedereen' zeg ik als ik binnenloop.


    That is a perfect copy of reality.

    Riley Winchester

    Ik luister even naar Emilio die begint te zingen op het deuntje. "Hey." zeg ik tegen Elise als ze binnenkomt. "Honger?" Ik hou de snicker omhoog, ik wil dat ding echt niet meer opeten.


    Your make-up is terrible

    Elise
    'Moet je er ook niet zoveel kopen' zeg ik tegen Riley.


    That is a perfect copy of reality.

    Yarella

    Ik begin met zingen nadat Emilio gestopt is, dit lied kende ik echt helemaal uit mijn hoofd.
    My schedule is yours today
    I’m not in a rush
    you could be my little coffee bean
    and I will be the mug
    Let’s rent a movie tonight
    and snuggle up inside.

    Ik glimlach even.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik trek een grimas naar haar. "Wil je hem of niet?" vraag ik, iets botter. Ik weet heus wel dat ik mijn geld te snel uitgeef.

    [@Liz, ik heb meer dat ik twee verschillende woorden in één ga schrijven of woorden ga omdraaien. Heel vervelend.]


    Your make-up is terrible

    Elise
    'Nee dankje, ik haat snickers' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    "And when the credits arive, ill be by your side letting you know. I am addichted to your touch" ik laat mijn vinger over haar arm glijden en grijns "mi amor. No other woman made me want it this much. I cannot resist the warmth of your hips. A single serving is never enough couse i am addicted to your touch" ik knipoog.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    Zachtjes speel ik door, de stemmen van Emilio en Yarella in mijn achterhoofd. Gewoon doorspelen. Riley probeerde nog steeds zijn snickers kwijt te raken aan iemand.
    'Misschien meot je hem opbergen, voor later?' stel ik twijfelend voor in een zachte stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.