• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh fack, dat wist ik niet :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet erg hoor ;P Mijn dag komt wel.

    Topic 1 is vol. Wie maakt nieuwe aan?
    En trouwens, ik wil wel een mannelijke onderzoeker aanmaken, waar wij hebben Caroline en Matthew ook nog. Dus dan spelen we 2x tegen elkaar. Ik heb er verder geen problemen mee. (:

    Zal ik maar een onderzoeker voor Ayake aanmaken? Een vrouw en als dat niet mag dan maak ik er een jongen van??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ayake heeft al een onderzoekster [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Password schreef:
    Topic 1 is vol. Wie maakt nieuwe aan?
    En trouwens, ik wil wel een mannelijke onderzoeker aanmaken, waar wij hebben Caroline en Matthew ook nog. Dus dan spelen we 2x tegen elkaar. Ik heb er verder geen problemen mee. (:


    Ik ook niet (= Ik heb liever 2 keer dezelfde tegenspeelster, dan iemand die amper 2 zinnen schrijft ;P

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Ik ook niet (= Ik heb liever 2 keer dezelfde tegenspeelster, dan iemand die amper 2 zinnen schrijft ;P


    Oké. Dat heb ik ook! (:
    Ik zal een onderzoeker aanmaken. ;D

    Dankje (=

    Volledige naam; Finn Keano Harrison.
    Leeftijd; Achttien.
    Geslacht; Mannelijk
    Extra; Onderzoeker - Vanaf zijn zeventiende, dat is nu één jaar.
    Uiterlijk;

    Heeft Finn al een experiment? anders maak ik wel een vrouwelijk experiment aan :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jup, Demi.

    Is er dan niet nog iemand alleen??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is er nog plaats voor een mannelijke onderzoeker?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Als jij een mannelijk onderzoeker maakt kan ik toch nog mijn vrouwelijke experiment aanmaken xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel