• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mombasa schreef:
    Jaah :9~ zeker wel! Wil je me er een beetje in leiden?


    Tuurlijk! (:
    Ik zal met Fabiënne naar Joshua's cel komen. Dan kan je daar op inspelen.

    Password schreef:
    (...)

    Tuurlijk! (:
    Ik zal met Fabiënne naar Joshua's cel komen. Dan kan je daar op inspelen.

    Dat lukt wel maar ik moet zo wel weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Dat lukt wel maar ik moet zo wel weg.


    Ik zelf moet straks de computer uitzetten, dus no problem.

    Herpderp ik maak een onderzoeker aan, Aragog wil wel een experiment aanmaken so yeah. Awesomeness.

    Volledige naam; Zachar Agranenko.
    Leeftijd; Tsja eh ik vind 20 voor een onderzoeker behoorlijk jong. I mean, ik ben 19 en ben pas aan m'n tweede jaar HBO bezig. Ik zet even 25 neer, maar ik ga nog effe aan de RPG starter vragen of dat mag. Zo niet, dan pas ik het aan :].
    Geslacht; Man.
    Extra; Ik ben vandaag extreem lui met mijn rolomschrijvingen. Zie Zachar als een kille man die zijn subjecten behandelt als erger dan mensonterend, onder het mom van 'alles voor de wetenschap'.
    Hij rookt een zodanige hoeveelheid dat zijn longen inmiddels verast moeten zijn.
    Uiterlijk;

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nice! Ik ga nu even mijn experiment invullen (:
    Een vrouwelijke, dat je het even weet ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okay, nice! 8D.
    Ben niet echt ervaren met een rol als onderzoeker ofzo, but I'll try my best.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volledige naam; Adéline Nina Roux, ze is frans.
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Vrouwelijk
    Extra; Adéline is een experiment, en is daar pas net. Ze weet niet wat ze er kan verwachten, en is dan ook erg voorzichtig met wat ze zegt en doet. Ze is naïef, en soms wat verlegen.
    Uiterlijk;



    Voor een rolomschrijving heb ik op dit moment niet genoeg inspiratie, en als ik het uitgebreider doe wordt het niks :'D.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aurelia schreef:
    Okay, nice! 8D.
    Ben niet echt ervaren met een rol als onderzoeker ofzo, but I'll try my best.

    Maakt niks uit hoor, ik speel ook niet vaak een verlegen meisje ofzo haha :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    is het al begonnen dan, zo te zien wel xD

    ik ben blond xD

    maar dan weet ik niet of ik hem nog aanmaak want ik heb nogal een slechte ervaring met instromen. Dat niemand je oppikt enzo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wait! Caroline is geen handige naam.. Ik heb een onderzoekster die zo heet.. S:

    [Oh, niet gezien! Ik pas het wel even aan (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJohnnyDepp schreef:
    is het al begonnen dan, zo te zien wel xD

    ik ben blond xD

    maar dan weet ik niet of ik hem nog aanmaak want ik heb nogal een slechte ervaring met instromen. Dat niemand je oppikt enzo.

    Ja, het is al begonnen :].
    Tsja eh.. misschien kan ik wat met Ayaki beginnen. Hij is op het moment niet opgesloten dus in staat om te converseren met andere personages die ook niet opgesloten zitten. Dus weet niet wat voor soort rol je wil?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik had een mannelijke onderzoeker, maar weet niet of het ook een vrouwelijke mag zijn??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kweenie helemaal zeker. In de beginpost stond meestal mannelijke onderzoekers, butyeah misschien kun je 't voor de zekerheid vragen aan Leave :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Goddamnit, is Demi nog altijd onderzoekerloos ...