• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    Ik ga eerst even douchen, en daarna naar buiten. Ik loop door wat straten. Dan zie ik de jongens waarbij ik schuld heb. Ik wil me omdraaien, maar ze hebben me al gezien. 'En heb je het geld?' vraagt ereen. 'Nee' zeg ik. Ik zie ze boos worden.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik ben vamiddag er pas weer]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Na de heledag rond gehangen te hebben was het dan avond. Heb gegeten, soundcheck gedaan en nu is het dan echt zover. Door een kiertje kijk ik de zaal in. De dj is nog bezig. Geoffry is in een gesprek met een man, Yarella zit aan de bar. Zijn dat mijn ouders? Ik slik ik heb nog nooit voor zo veel mensen gezongen, wat als ik faal?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Een cola voor madame." Zegt de barman flirterig. "Bedankt." Mompel ik terwijl ik het geld op de bar ligt. Ik sta op en loop een tafeltje dicht bij het podium. Ik glimlach naar Emilio en ga zitten op een van de stoelen rond de tafel. Mijn glas cola zet ik neer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Na het teken haal ik een keer diep adem en stap het podium op. Het word gelijk stil. "Ik ga vandaag een paar nummers van prince royce zingen. Te beginnen met sabes que te quiero" zeg ik. De bad begint te spelen en ik wacht op het moment. "Sabes que te quiero...te quiero... Que por tie me veulo" zing ik. Na een paar regels gezongen te hebben begeven mensen zich naar de dansvloer en beginnen de bachata te dansen. Ik glimlach. "Haiaiaiai you already know your mine haiaiaiaa muchos fantasias" Geoffry knipoogt, steekt zijn duim op. "Het volgende nummer is rechazame" de band begint de muziek weer. "Tu enamoraste a mi, tu me hiceste sonreir sabiendo la situacion. En que los dos. Tenemos nuestro amor" Geoffry loopt naar Yarella en trekt haar mee de dansvloer op.n


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik schrik als Geoffry me meetrekt naar de dansvloer. Ik begin te lachen en dans dans net zoals alle andere. Het was niet verschrikkelijk moeilijk en ik was van nature al een best goede danser. Ik neurie zachtjes mee met de muziek en knipoog naar Emilio.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Y no se, por que esta novela termino a si" na de afgesproken 6 nummers bedank ik het publiek, neem het applaus in ontvangst door te buigen en ga van het podium. De dj neemt het gelijk weer over door andere bachata liedjes te draaien. "Goed gedaan goed gedaan, zag je het publiek! Ga lekker aan de bar zitten, relax neem een drankje. Dans een beetje en dan krijg je aan het eind van de avond je geld" zegt de baas. "Nogmaals goed gedaan" ik loop de zaal in, zie mijn ouders verderop staan en loop expres de andere kant op. "Doe maar iets sterks" zeg ik tegen de barman.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Goed gedaan man!" Zeg ik opgewonden tegen Emilio als ik naar hem toe loop. Ik glimlach even.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Dankje" ik glimlach terug. Als ik zie dat mijn ouders deze kant op komen giet ik het drankje ineenkeer achterover en negeer het brandende gevoel in mijn keel. "Kom dansen" ik pak haar hand en trek haar mee naar de dansvloer en begin de bachata te dansen. "Heb je het naar je zin?" Vraag ik om haar af te lijden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Voor de tweede keer kwam ik op de dansvloer. Ik knikte. "Het is hier echt super gezellig." zeg ik glimlachend. Mijn haar glansde in het licht terwijl we dansen. Er was gezellige muziek en bijna iedereen was op de dansvloer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Ik knik. Dat is altijd zo op bachata feesten. "Hey man ik ga. Moet morgen de studio in miami" zegt Geoffry als hij naast me opduikt. "Oke thanks voor alles man" zeg ik. "Geen probleem. Oh en trouwens" hij werpt een veel betekenende blik op Yarella voor hij mij met wiebelende wenkbrouwen aankijkt. "Je bent gay als je me huis niet gebruikt" hij grijnst breed en vertrekt. Mafkees..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [is het nu ineens alweer avond :s ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik verveelde me en overdag is er vaak niks te doen xD im sorry]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik verzin wel iets a.]
    Leya Felicia Azucena
    Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik en Ty wat eten hadden gehaald en het is inmiddels dan ook al avond. 'Ik verveel me,' zeur ik tegen Ty. 'Laten we iets gaan doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Wat wil je gaan doen, ik kan niet een pretpark uit mijn zak toveren' grinnik ik. Ik steek een sigaret op, en kijk haar aan.


    El Diablo.