• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Wat wil je gaan doen, ik kan niet een pretpark uit mijn zak toveren,' grinnikt Ty waarna hij een sigaret opsteekt. Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik veel. Uitgaan of zoiets. Alles is beter dan hier zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Ik vind het best' mompel ik. Ik druk mijn sigaret uit, en spring op. Ik loop naar de badkamer, waar ik mijn haar in model begin te brengen.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Ik vind het best,' mompelt Ty. Hij drukt zijn sigaret uit waarna hij naar de badkamer loopt. Ik rommel even tussen mijn spullen en trek een zwart jurkje aan dat tot halverwege mijn bovenbenen komt. Daarna loop ik naar de badkamer. Ik lach even als ik zie dat Ty bezig is met zijn haar. 'Je bent soms net een meisje,' grinnik ik en ik doe wat mascara op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Wat? Mijn haar is heilig!' zeg ik beledigd. Ik spray even wat haarlak in haar haar, en ga daarna weer verder met mijn eigen haar.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Wat? Mijn haar is heilig!' zegt Ty beledigd. Hij sprayet wat haarlak in mijn haar waarna hij verder gaat met zijn eigen. 'Ik maakte maar een grapje Ty,' grinnik ik. Ik doe nog even wat eyeliner op waarna ik hem aankijk. 'Klaar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Nee' mompel ik, en doe nog wat gel in. Daarna vis ik snel een witte blouse uit een la. Ik doe hem snel aan, en kijk Leya aan. 'Nu wel' grijns ik.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Nee,' mompelt Ty waarna hij nog wat gel in zijn haar doet. Vervolgens trekt hij een witte blouse aan. 'Nu wel,' grijnst hij. 'Laten we gaan dan,' glimlach ik. 'Voorkeuren voor een club?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Niet echt' mompel ik, 'jij wel dan?' vraag ik.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Niet echt, jij wel dan?' mompelt Ty. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik ook niet echt,' antwoord ik. 'Maar als we even lopen vinden we vast wel een leuke club.' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Kan' grinnik ik, en sluit het kraakpand achter me. 'De leukste zijn in het rijke gebied, dat weet ik wel' mompel ik.


    El Diablo.

    Leye Felicia Azucena
    'Kan,' grinnikt Ty. 'De leukste zijn in het rijke gebied, dat weet ik wel,' mompelt hij dan. Ik knik instemmend. Dat is waar. 'Zullen we daar dan maar heen gaan?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Denk het' grinnik ik, en loop richting het rijke gebied. Tegelijk steek ik een sigaret op. Veel mensen zeggen dat ik teveel rook, maarja.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Denk het,' grinnikt Ty. We lopen richting het rijke gedeelte en Ty steekt een sigaret op. 'Neem je nu alweer een sigaret?' zucht ik. Als ik een club zie, die er wel leuk uitziet haal ik de sigaret uit Ty's mond, gooi die op de grond en trek hem daarna mee de club in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Dus?' mompel ik, en in de club steek ik er weer een op. 'Het is kalmerend' grinnik ik.


    El Diablo.

    [Iemand nog hier? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]