• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik vang haar op en zak iets door mijn knieën. "Je bent licht." glimlach ik en ik zet haar neer op haar voeten terwijl ik haar nog even vasthou, voor de zekerheid. Ik wil niet dat ze alsnog omvalt of iets dergelijks. "Kom, we gaan eten."


    Your make-up is terrible

    [Sorry internet op mijn mobiel begon ook te spacen]

    Emilio Esteves
    "Heey" zeg ik opgewekt als Yarella opeens heey zegt. "Allesgoed?". Glimlach ik. "Kwam net me neef tegen. Jammer dat je vanavond niet kan komen anders had je de beroemde prince royce kunnen ontmoeten hij komt vanavond" ik grijns even. €


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (hoeveel dagen zijn er voorbij sins antoine naar het kraakpand is gekomen?)


    welkome to my garden of fantasy

    Leya Felicia Azucena
    'Okee, je hebt gelijk,' geef ik lachend toe. 'Maar met je ego mag het wel iets minder,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurelie Cherine Roux

    ''Ik verdien niet genoeg om regelmatig te eten,'' glimlachte ik flauwtjes nadat hij me had neergezet. ''Kom, we gaan eten.'' stelde hij voor, en ik knikte. Zonder een woord te zeggen, aangezien ik me nogsteeds schaamde, liep ik naast hem; op zoek naar een plek waar we aan eten konden komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    In stilte lopen we naast elkaar. Ik heb geen idee hoe we de stilte kunnen verbreken op dit moment. Ik loop een groezelig eetcafé binnen. "Even iets veranderen aan het feit dat je te weinig eet." glimlach ik vaagjes. Ik ga aan een tafeltje zitten en bestudeer het menu. "Kies maar uit wat je wilt. Vandaag is het gratis voor jou."


    Your make-up is terrible

    [1 dag]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Zal wel' grinnik ik, en kijk even om me heen. 'Tis koud.' mompel ik, en doe mijn jas aan. Maar hou hem open.


    El Diablo.

    Yarella

    Ik glimlach even. "Al geregeld." Mompel ik zachtjes. Hij zou me vast een ongelooflijke slet vinden als hij wist wat ik deed om geld te verdienen. Als ik nou geld kon verdienen met het zingen, maar dat zal vast nooit gebeuren. "Ik kan wel mee vanavond." Zeg ik met een glimlach. "Maar eh, ik ga even thuis douchen. Er is vast geen warm water meet hé?" Zeg ik mompelend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Dankjewel.'' glimlachte ik. Normaal gesproken wou ik niet leven op andermans kosten, maar aangezien ik geen geld op zak had en honger had, maakte ik een uitzondering. Ik keek even op het menu. ''Doe mij maar een fruitsalade.'' glimlachte ik. Ik besloot een beetje goedkoop te blijven, én gezond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Een fruitsalade?" Ik kijk op van de kaart en kijk haar fronsend aan. "Doe niet zo raar, jij kan wel iets anders gebruiken." Ik laat mijn ogen over de kaart glijden. "Pannenkoeken bijvoorbeeld." stel ik voor. Het kinkt in ieder geval bijzonder goed in mijn oren. Alles eigenlijk wel. Mijn maag knort. "Of een omelet. Beide, als je het zelfs wilt."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Ooh oke, gezellig dat zou ik erg leuk vinden. Als je gelijk met mij meekomt dan kun je nog gratis naar binnen" zeg ik. Ik zwijg even. "Ik denk het wel" ik denk na. Over wat mijn neef net over zijn appartement zei. "Ik weet wel een plek waar je warm kan douchen. Maar dan moet je wel schone kleren hebben" ik glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Charine Roux

    Ik lachte even. ''Pannekoeken met een fruitsalade, dan.'' grijnsde ik, en keek hem even aan. ''Wat neem jij?'' vroeg ik hem, terwijl ik een beetje aan mijn shirtje frunnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    Ik laat mijn ogen nog even over zijn gespierde buik glijden en kijk dan weer naar zijn gezicht. 'Ik ga zo maar even iets te eten halen denk ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yarella

    Ik knik even. "Ik heb al bij me." Zeg ik terwijl ik naar mijn tas gebaar. Hier zat gewoon alles wat ik had. Een joggingbroek, twee hemdjes, een vestje, en een bh. De rest had ik aan. "Eh, zullen we maar gaan dan?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.