• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Dat klinkt al een stuk beter." grijns ik. "Ik ga voor een omelet met bacon. En koffie natuurlijk." Ik wenk de serveerster, die heeft geluk met haar baan. Het is een vrouw van in de dertig, een beetje stevig en kauwgom kauwend. Asociaal maar hier kan je niets beters verwachten. "Een portie pannenkoeken en een fruitsalade voor mevrouw, voor mij een omelet met bacon en koffie." Ik kijk vragend naar Aurelie. "Wil je ook iets drinken?"


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Wil je ook iets drinken?'' vroeg Riley, en ik dacht even na. ''Ook een koffie voor mij.'' glimlachte ik naar de seveerster, die een kort knikje gaf nadat ze alles had genoteerd en wegliep. ''Dankjewel,'' zei ik zacht tegen Riley. ''Eh- Wat deed je er eigenlijk?'' vroeg ik hem, en sloeg mijn ogen neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Is wel het minste wat ik kan doen nadat ik je van je werk ontvoerd heb." glimlach ik, omdat ik weet dat ze nu inkomsten mis loopt. Maar ik kon haar daar gewoon niet laten, ze is iemand uit onze groep waar ik meer om geef dan de rest. "Eh- Wat deed je er eigenlijk?" vraagt ze. Mijn glimlach verdwijnt weer. "Nou, wat mannen meestal daar doen." mompel ik beschaamd. Ik kijk naar de tafel.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Ik wil mee!' grinnik ik. Ik zet de capuchon op, en kijk haar vanonder het bont aan.


    El Diablo.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Ja, maar waarom geef je daar je geld aan uit? Het is niet echt.. Goedkoop.'' mompelde ik, en keek naar Riley die mijn blik ontweek. De serveerster kwam en gaf ons onze voedsel, om vervolgens weer weg te lopen. Ik had mijn blik niet van Riley losgelaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik pak haar hand en trek haar mee. Ik loop snel. Het is buiten de ghetto maar niet heel ver van waar we waren. Ik open de deur en loop naar binnen. Eigenlijk ben ik meteen verbaast hoe prachtig het huis is. Maarja hij kan het ook betalen. "Ik wist wel dat je zou komen" Geoffry (prince royce) komt de trap af gelopen in een joggingsbroek. Hij grijnst. "Ooh...zal ik jullie even alleen laten?" Hij wiebelt met zijnn wenkbrouwen. "Goed bezig broertje mooi meisje" ik zucht diep en rol met mijnn ogen. "Nee je hoeft ons niet alleen te laten. Ik wou vragen of zij hier mocht douchen want thuis is het water koud..en ze gaat mee straks naar dat bachata feest in die club" zeg ik. "Tuurlijk mag dat trap op, en ja de enige deur die daar is" hij grinnikt "alle kamers zijn beneden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik glimlach vriendelijk naar de vrouw die ons eten op tafel zit en ik prik met mijn vork in mijn omelet. Even later zet ze de koffiekopjes neer en schenkt ze dampende koffie in. Hm, lekker warm, bedenk ik me. Ik ontwijk Aurelies blik niet meer en kijk haar aan. "Ja, het kost veel geld." beaam ik. "Maar ze zijn tenminste gewillig." Ik haal even mijn schouders op. "Ze kunnen het geld gebruiken."


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte even, terwijl ik wat van mijn pannekoeken at. ''Wat als ze naar me komen zoeken?'' bedacht ik me, en besefte later pas dat ik het hardop had gezegt. Als Zac me hier vond, kreeg ik problemen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Maak je niet druk." Ondertussen snij ik mijn omelet en neem ik een slok zwarte koffie. "Ik betaal wel als hij je vind hoor." Ik neem een hap van mijn omelet. "Hmmm lekker." zeg ik zacht en meer in mezelf dan tegen Aurelie. Ik neem nog een hap en slik het door.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik schrik even als Geoffry de trap af komt lopen, fucking Prince Royce! "Goed bezig broertje mooi meisje" Hoor ik hem zeggen. Ik bloos even. "I-ik ga even snel douchen dan." Zeg ik met een overslaande stem, dat had ik altijd als ik verlegen was. Ik rende de trap op en opende de deur. Ik werd echt overspoeld door luxe. Ik smeet mijn tas neer en deed de deur op slot.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Charine Roux

    Ik snoof. ''Betalen? Zac heeft geld genoeg.'' zei ik, en dacht aan die tientallen meisjes die hij in zijn bezit had. De helft van de opbrengst was voor hem, een regel wat hij zelf had verzonnen blijkbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Dan kom je niet in de problemen." glimlach ik naar haar. Ik geloof niet dat hij in zijn eentje zou komen zoeken, tegen hem ingaan zou niets goeds betekenen en tegen de tijd dat ik een kogel door zijn hoofd had en misschien nog een ander, zouden Aurelie en ik al doorzeeft zijn.


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    'Zo ben je eng,' grinnik ik. 'Zullen we maar gaan dan?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emilio Esteves
    Geoffry kijkt Yarella verbaast na. "Fan" antwoord ik droogjes als ik zijn blik ziet. Hij grinnikt. "Wil je wat drinken bro?" Ik loop achter hem aan naar de luxe keuken en geeft me een flesje cola aan. "Psst, zeg als je haar een keer hier mee naar toe wilt nemen om.... Als je dat niet daar wilt doen..het mag hoor. Over twee weken ben ik weer op toer" hij knipoogt. Ik rol weer met ogen en hij grijnst.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Ik weet het niet.'' zei ik zachtjes. Zac kreeg wat hij wilde, altijd. Ik besloot er maar niet over na te denken en ging weer verder aan mijn pannenkoeken, terwijl ik af en toe een nipje nam van mijn koffie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''