• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    'Inderdaad,' zucht ik. 'Ik hoop het maar want anders kan dit een heel saaie week worden. Heb jij Jacky eigenlijk al gezien? Ze had gesms't dat ze later zou zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik haalde mijn lippen uit zijn nek en keek hem even aan. Ik knikte uiteindelijk, stond op, en trok hem via zijn handen omhoog. ''Ik ben wel sterk.'' grijnsde ik, terwijl ik zijn hand vastpakte om richting het 'hotel' te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Dat valt ook wel mee" zei ik.
    "Trouwens we moeten ook die choreografie verzinnen. En nee die heb ik nog niet gezien maar dat is ergens ook wel logisch" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik laat me door haar meevoeren naar het gebouw. Ik weiger het een hotel te noemen omdat het dat simpelweg niet is. 'Dat merk ik,' zeg ik. 'Zo licht ben ik namelijk niet.'
    We lopen de trap op en ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'De meidenslaapzaal of die van de jongens?'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik haalde mijn schouders op, liep een willekeurige kant op en uiteindelijk belandden we in de jongensslaapzaal. ''Waar lig je eigenlijk?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, toen ik naar de rommelige bedden keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    'Natuurlijk is het logisch dat ze later is,' zeg ik. 'Haar oom is net overleden, niet meer als logisch dat ze laat komt, het verbaasd me sowieso dt ze alweer zo snel komt, ze is dol op hem.'
    Ik begreep familiebanden nooit goed en de laatste drie jaar heb ik besloten dat ik geen echte familie heb. Mijn crew en Bonnie zijn mijn familie. Mijn oma en mijn onbekende ouders niet.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Hmmm," Zegt ze dan nadenkend. "Je armen kunnen er wel mee door ja," Grinnikt ze dan plagerig en steekt haar tong even uit. "Nee, echt. Je armen liggen best wel lekker," Zegt ze daarna. "Dankje, denk ik" Zeg ik en lach even. "Maar, eh. Ik denk dat ik je nu beter neer kan zetten" Zeg ik, als ik Liam even zie kijken, maar hij wendt zijn blik al snel weer af. Ik wacht niet op antwoord, maar zet haar voorzichtig weer met beide benen op de grond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Hier,' zeg ik en ik laat ons op mijn bed vallen. 'Het allergeweldigste bed op deze slaapzaal want ik slaap er, als James en Eliza elkaar niet af zitten te lebberen op dat bed,' zeg ik terwijl ik naar James bed wijs.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik lachte even, en plofte naast hem neer. ''Gelukkig heb ik er geen last van, in de meisjesslaapzaal.'' zei ik, en grijnsde even. Ik ging op mijn zij liggen zodat ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    'Dankje, denk ik,' lacht Sven. 'Maar, eh. Ik denk dat ik je nu beter neer kan zetten,' zegt hij dan.
    'Ach, kunnen je armpjes me niet meer houden?' vraag ik lachend waarna ik hem in zijn zij prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik besloot om maar alvast naar het strand te gaan. Ze zou me wel vinden, denk ik dan. Ik lachte zachtjes en sprong van het muurtje. Op een rustig tempo liep ik richting het strand en legde mijn iPod ergens op de stenen. Op een veilige plaats natuurlijk. Ik ging naar de rotsen die wat hoger waren dan het water, nam een aanloopje en dook het water in. Het koude, zoute water kwam in aanraking met mijn lichaam. Ik kwam boven water en keek naar de donkere zee die enkel werd verlicht door de maan en sterren.

    Sven.

    "Ach, kunnen je armpjes me niet meer houden?" Vraagt ze dan lachend, waarna ze me in mijn zij prikt. "Jawel alleen.." Zeg ik en werp even een blik op Liam, waarna ik weer naar Ashleigh kijk en even bescheiden glimlach. "Maareh, ik ga droge kleren halen" Zeg ik, "Ga je mee?" Vraag ik dan aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat was de laatste post van Summer?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik lach. 'Dan wens ik je vannacht succes,' zeg ik. 'James heeft een nieuwe slaapplek nodig want toen hij niet geloofde dat hj wakker was heeft Elize een glas water over hem en het bed heen gegooid.'


    Remember to be ridiculous.

    LikeAWeasley schreef:
    Summer

    "Wat leuk, dan doen we dus hetzelfde" Zegt ze en lach even.
    "Er valt ook niet veel te doen aangezien bijna iedereen weg is" zei ik lachend. "Maar ook omdat mijn ideeën me in de steek laten vandaag"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer