• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ik reageer morgen oke? Ik ben echt doodop, gister ook al laat ;s)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [is goed hoor (: Slaap lekker]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Squib schreef:
    Eliza
    'Ik kan ook wel koken,' zeg ik. 'Dat weet je toch. Ik heb het over Bonnie die dus niet in mijn keuken mag komen tenzij ze het espresso apparaat nodig heeft,' vul ik aan. 'De keuken is mijn heiligdom.'



    James

    "Dat weet ik toch" zei ik glimlachend. "Maar ik vraag me gewoon af waarom sommige het zo moeilijk vinden" voegde ik erna nog aantoe. "Net als bij ons dat als Rose koekjes bakt de brandweer voor ons neus staat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Password schreef:
    Jacky Deanna Roberts.

    Liam loopt weg en gaat achter een muurtje staan. Ik zie enkel zijn handen er even bovenuit komen. Al gauw komt hij achter het muurtje vandaan, in zijn zwembroek. Hij zet zijn zonnebril op en grijnst.
    "Dat ga ik je niet nadoen, geef mij maar een wc, waar ik me kan omkleden," Zegt ik tegen hem, buk even en begin in mijn koffer te zoeken naar m'n bikini.


    Liam.

    Ik knikte en ging op het muurtje zitten. De nog iet wat warme lucht kwam tegen mijn blote bovenlichaam. Ik wees naar de deur van de ingang. "Tweede deur links, Dames wc's" zei ik toen grijnsend. Ik ging op het muurtje staan en deed een salto zodat ik mooi op de grond terechtkwam. Het was een groot muurtje. Haha. Ik stond naast haar en keek naar wat ze aan het doen was.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 11:00 ]

    Jason
    Ik lach wanneer ik haar blik over mijn six-pack zie glijden. 'Bevalt het uitzicht?' Vraag ik lachend. 'Mooi zandkasteel hé?' Voeg ik toe.
    Ik gooi een klein hoopje zand naar haar toe maar dat komt vlak voor haar weer neer.

    Eliza
    'Dan moet je Rose dus geen koekjes laten bakken,' zeg ik lachend. 'Maar ik weet hoe het voelt, kom je thuis van het boodschappen doen, brandweer, wat blijkt, je huisgenoot heeft geprobeerd avondeten te maken.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Nee dat had ik ook gezegd en toen werd ze boos" zei ik lachend. "En wat erna gebeurd is nog steeds een raadsel ik weet alleen dat ineens de hele keuken wit was" zei ik. "En dan moet je je huisgenoot ook niet meer laten koken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Wit in verf wit?' Vraag ik geïnteresseerd. 'En dat laatste weet ik al, we hebben nu een heel goede en effectieve taakverdeling. Ik kook en Bonnie doet de was want daar ben ik dan weer niet goed in.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik knik. ''Zeker wel.'' lach ik, en ik keek toe hoe Jason een hoopje zand voor me neergooide.
    Ik grijnsde even, pakte wat zand, en gooide het tegen zijn buik. ''Oeps.'' mompelde ik, terwijl ik nogsteeds een grijns op mijn gezicht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Nee wit zoals in meel" zei ik serieus. "Jullie hebben tenminste een taakverdeling ik mag nu echt alles alleen doen want als Rose helpt komt er extra werk bij" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik grinnik en klop het hoopje zand van mijn broek. 'Was het de bedoeling dat ik dat voelde?' Vraag ik lachend. 'Dan moet je toch eve krachttraining gaan doen want dat werkt dan echt niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Eliza
    'Arme jij,' zeg ik. 'Stuur haar naar mijn oma voor een paar kooklessen, ik heb haar nummer trouwens niet want ik heb haar al drie jaar niet meer gesproken,' vul ik grinnikend toe.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    ''Nee hoor.'' grinnikte ik. ''En ik ben sterk!'' riep ik verontwaardigd, lachte even, en haalde mijn schouders op. ''Ik heb op kickboxen gezeten.'' mompelde ik en grijnsde even om vervolgens een beetje met het zand te spelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Ja arme ik" zei ik. "Maar je went eraan en als dat zou kunnen" zei ik erna weer lachend. "Maar dan staat daar straks ook de brandweer en moet ze alles schoonmaken en krijg ik de rekening van alle schade" zei ik

    [ ben over 15 minuten terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik lach. 'Oké dan,' zeg ik. 'En nu ik erover nadenk heb ik misschien toch wel iets gevoeld, en dat zeg ik echt niet alleen omdat ik zo probeer te verkomen dat ik word aangevallen door een kickboxster.'

    Eliza
    Ik knik. 'Dat is natuurlijk ook niet echt handig,' zeg ik lachend. 'Dan moet je behoorlijk wat geld uitgeven aan kooklessen voor je zusje. Beter idee: laat haar gewoon niet koken maar heel vaak meekijken, leert ze het vanzelf.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik schoot in de lach. ''Geloofwaardig, Jason.'' grinnikte ik, en duwde hem achterover in het zand terwijl ik zijn polsen boven zijn hoofd hield. Ik grijnsde even. ''Ik kan je wel pijn geven, maar dat wil ik niet.'' zei ik zacht, terwijl ik nogsteeds een grijns op mijn gezicht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''