• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Jawel alleen...' zegt Sven. Hij kijkt ergens heen. Ik volg zijn blik en zie Liam van een muurtje afspringen. Ik kijk Sven weer aan en zie dat hij bescheiden glimlacht. 'Maareh, ik ga droge kleren halen. Ga je mee?' vraagt hij. Ik knik en loop dan richting het "hotel". 'Sven, er is niks tussen mij en Liam hoor, tenminste niet echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    "Er valt ook niet veel te doen aangezien bijna iedereen weg is" zegt ze dan lachend. "Maar ook omdat mijn ideeën me in de steek laten vandaag" Vervolgt ze. "Tja, dat kan je wel eens hebben hé" Zeg ik en glimlach even. "Morgen moeten we wel echt beginnen met de choreografie" Zeg ik dan en glimlach nog steeds.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik lachte. ''Dat heb je al vertelt.'' grijnsde ik, terwijl ik een touwjte van zijn vest pakte en er mee speelde. ''Zo gemeen ben ik niet, no worries.'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [moet gaan.]


    Remember to be ridiculous.

    [Nooooooooh :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Ze knikt even en loopt dan samen met mij richting het gebouw wat ook wel 'hotel' word genoemd.
    "Sven, er is niks tussen mij en Liam hoor, tenminste niet echt," Zegt Ashleigh dan. "Oke, dan" Zeg ik en lach even naar haar, waarna ik de trap oploop.

    [Zullen we zo de dag een beetje afronden?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Oke, dan,' zegt Sven en hij lacht even. Ik loop achter hem aan de trap op en gaap zachtjes. 'Ik denk eerlijk gezegd dat ik zo maar ga slapen. Anders wordt het morgen helemaal niks met het dansen,'

    [ik vind het best (;]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Summer

    "Tja, dat kan je wel eens hebben hé" Zegt ze en glimlach even. "Morgen moeten we wel echt beginnen met de choreografie" Zegt ze dan en glimlacht nog steeds. "Dat is wel handig maar dan moeten we wel weten waar de rest is" zei ik lachend

    James

    "Het verbaasd me ergens ook wel" zei ik.
    "En het is ook logisch dat ze later is" vervolg ik mijn verhaal.
    Ik dacht even na "Ik weet niet hoe maar mijn inspiratie is ook weer terug"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sven.

    "Ik denk eerlijk gezegd dat ik zo maar ga slapen. Anders wordt het morgen helemaal niks met het dansen," Zegt Ashleigh als we boven zijn gekomen. Ik knik even. "Dat lijkt me ook wel een goed idee. Dan is het nog maar de vraag of ik kan slapen" Zeg ik en lach even. "Maar dan zie ik je morgen" Zeg ik en glimlach even naar haar, waarna ik richting de jongens slaapzaal loop.

    Rossella.

    "Dat is wel handig, maar dan moeten we wel weten waar de rest is" Zegt ze dan lachend. "Ach, zo ver kunnen ze niet zijn. We zouden ze morgen wakker kunnen maken" Zeg ik en grijns even licht. Ik kan soms ook nog wel eens ondeugend zijn hoor. Niet alleen de jongens hier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik liep het water weer uit en ging terug naar het plein. "Ik ga maar slapen denk ik" zei ik tegen mezelf. Ik nam de koffers van Jacky mee naar binnen en liep eerst naar de badkamer om een handdoek te nemen. Ik droogde mezelf wat af en liep toen naar de meisjesslaapzaal. Ik zocht een bed waar nog niets lag en legde haar koffers erop. Mijn zwembroek was al goed opgedroogd. Ik haalde mijn schouders op, spreidde de handoek open, op een ander bed en ging erin liggen. Te lui om naar mijn bed tegaan.

    Summer

    "Ach, zo ver kunnen ze niet zijn. We zouden ze morgen wakker kunnen maken" Zegt ze en grijns even licht
    "Zeker net als Eliza die James vanmorgen wakker maakt door een glas water over zijn bed heen leeg te gooien" zei ik

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Zeker net als Eliza die James vanmorgen wakker maakt door een glas water over zijn bed heen leeg te gooien" Zegt ze dan. Ik knik even grijnzend. "Maar dan moeten wij wel eerder wakker zijn dan hun anders heeft het geen zin" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat is de laatste post van de gene die iets tegen Jacky heeft gezegd? Btw, hoe laat is het? ;D]

    Ashleigh
    Ik zeg Sven gedag en loop dan naar de meisjeszaal. Als ik de zaal in loop frons ik even. Wat doet Liam in vredes naam in mijn bed? Ik loop naar hem toe en prik hem in zijn zij. 'Liam, wat doe je hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Summer

    "Maar dan moeten wij wel eerder wakker zijn dan hun anders heeft het geen zin" Zegt ze en lach even.
    "Ik hoop dat er bedden genoeg zijn dan en eerder wakker zijn dan hun dat is niet heel moeilijk want ik slaap niet heel veel " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer