• jeej, niet leuk.
    Ik ben gisteren de hele dag buiten geweest, en dat merk ik nu.
    Ik heb me er toch een parij hooikoorts! Niet normaal, ik loop te snotteren, niezen en heel de rattaplan.
    En het regent, en dat moet helpen. En ik heb er pilletjes voor.

    Dus; bij wie is het ook zo erg?


    Miep

    zaterdag 21 april

    Veel buien, weinig pollen
    Geldig vanaf 2012-04-21
    Vandaag hebben we wederom met buien te maken. Vanochtend is er vrij veel bewolking en trekken een aantal buien van zuid naar noord over het land. Vanmiddag ontstaan in het hele land buien, afgewisseld door zonnige perioden. De temperatuur stijgt naar een graad of 12. Daarbij staat een zwakke tot matige zuidelijke wind, die in de avond in kracht afneemt. Vooral Berken veroorzaken momenteel overlast, maar ook Beuken, enkele Essen en sommige grassoorten produceren pollen.
    Vandaag worden weinig pollen verwacht, vooral op plaatsen waar buien zijn gevallen is de lucht relatief schoon.


    dit stond op een site. klopt erg veel van *kuch*


    Miep

    Ik loop nu ondertussen al 2 maanden(jup) te snotteren, ik nies de hele tijd en mijn ogen jeuken. En mijn gezicht zit onder de rode plekken. Not fun. ):


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    McDonnell schreef:
    Ik loop nu ondertussen al 2 maanden(jup) te snotteren, ik nies de hele tijd en mijn ogen jeuken. En mijn gezicht zit onder de rode plekken. Not fun. ):


    rode vlekken?
    serieus?? wat erg!
    ik ben ook al zo'n anderhalve maand bezig.


    Miep

    Ik heb het vaak voor het eigenlijke seizoen en erna. En verder ben ik bijna het hele door verkouden (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb daar ook last van. Gelukkig viel het vandaag nog wel mee, maar gisteren zat ik de hele dag te snotteren en had ik last van m'n ogen enzo. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    We share the feelings. D: Ik nies de organen zowat uit mijn lijf.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:10 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb vandaag mijn medicijnen ervoor niet gebruikt, en ik heb een enorme loopneus en brandende keel :c me no gusta.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb dit jaar voor het eerst hooikoorts verschijnselen. Nou eigenlijk, alleen mijn ogen doen pijn. Maar dan wel ENORM pijn. Zelfs met pillen zit ik soms op school zonder dat ik fatsoenlijk het bord kan lezen. Dan zijn mijn ogen doorlopend aan het tranen en heel lichtgevoelig.


    You've cat to be kitten me right meow.

    FreshPrince schreef:
    Ik heb dit jaar voor het eerst hooikoorts verschijnselen. Nou eigenlijk, alleen mijn ogen doen pijn. Maar dan wel ENORM pijn. Zelfs met pillen zit ik soms op school zonder dat ik fatsoenlijk het bord kan lezen. Dan zijn mijn ogen doorlopend aan het tranen en heel lichtgevoelig.


    dat is zo irritant. het is een heel slecht hooikoorts jaar.
    ik moest laatst shuttle run doen, en de deur van de gymzaal stond open. het enige wat ik deed was niezen(krul)


    Miep