• Lieve Q-ers!

    Na de middelbare school wil ik conservatorium gaan doen en muziek is mijn leven! Nu doe ik mee aan iets, genaamd 'talent in de wijk'. Degene die wint krijgt een jaar lang professionele zangcoaching! Ik weet dat we niet constant even geweldig klinken en dat de geluidsman de echo te ver open liet staan maar alsnog zou het heel erg veel voor me betekenen als jullie op me zouden willen stemmen! Ga naar deze pagina en klik onder mn filmpje op vind ik leuk, log in met facebook en klik nogmaals op vind ik leuk om te stemmen!

    Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!

    -xXx-

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:59 ]

    Scandal schreef:
    Gestemd. =)

    Dankje!

    *schopt topic omhoog*

    Heb je per se facebook nodig om te stemmen, want dat heb ik niet :Y) ??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Alste. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dance4ever schreef:
    Heb je per se facebook nodig om te stemmen, want dat heb ik niet :Y) ??


    Si, je hebt facebook nodig..

    IfOnly schreef:
    *schopt topic omhoog*

    Gedaan (nerd)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    90sGrunge schreef:
    Gedaan (nerd)


    Dankjewel!

    *schopt topic wederom omhoog*

    Je hoeft hem niet meer omhoog te schoppen, hoor. Ik zet 'm wel in de spotlight
    En ik stem natuurlijk wel even ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Da's zo lief dat je in de spotlight wordt gezet :)
    Natuurlijk ga ik stemmen :)
    Heel veel succes nog!


    And I hope.. we'll meet again..

    Gestemd, leuk! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En 45 (:

    Blijven stemmeeeeen! Je hebt echt een geweldige stem!


    help

    Hihi, idd, super mooie stem! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    gestemd...mijn pa vond het nix en vroeg kan die klereherrie uit maar ik heb hem helemaal geluisterd en het is super... ik wou dat ik zo kon zingen :$

    dan kan ik op de fiets met de radio meezingen zonder dat mensen met vreemd aankijkenxD


    "What's the fun of making sence?"