• Lieve Q-ers!

    Na de middelbare school wil ik conservatorium gaan doen en muziek is mijn leven! Nu doe ik mee aan iets, genaamd 'talent in de wijk'. Degene die wint krijgt een jaar lang professionele zangcoaching! Ik weet dat we niet constant even geweldig klinken en dat de geluidsman de echo te ver open liet staan maar alsnog zou het heel erg veel voor me betekenen als jullie op me zouden willen stemmen! Ga naar deze pagina en klik onder mn filmpje op vind ik leuk, log in met facebook en klik nogmaals op vind ik leuk om te stemmen!

    Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!

    -xXx-

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:59 ]

    Citizen schreef:
    Het gaat goed mensen*O*


    Idd!

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:50 ]

    Gedaan .


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rogue schreef:
    Gedaan .


    Dankjewel!

    *schopt topic omhoog*

    Als ik fb had, had ik je graag geholpen :].
    Je hebt een mooie stem, maar instrumentaal kan het nog wel een stuk strakker!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Als ik fb had, had ik je graag geholpen :].
    Je hebt een mooie stem, maar instrumentaal kan het nog wel een stuk strakker!


    Jaaa, mn band was niet geweldig he? :p We zijn nu hard aan het oefenen om alles voor het volgende optreden wel goed te krijgen

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:13 ]

    Hij doet het niet:(
    ik hoop dat je wint


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    MysticNights schreef:
    Hij doet het niet:(
    ik hoop dat je wint


    Jammer!

    Citizen schreef:
    Gedaan^^

    awrite schreef:
    (...)


    Dankje!

    jij bent het meisje dat zingt? die (of jij) kan goed zingen!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Had het al gedaan, vergeten te zeggen. (: Je zingt trouwens heel erg goed! Veel succes ermee, hopelijk win je!

    ButterflyElf schreef:
    jij bent het meisje dat zingt? die (of jij) kan goed zingen!


    Ja, ik ben degene die zingt!

    Jezabels schreef:
    Had het al gedaan, vergeten te zeggen. (: Je zingt trouwens heel erg goed! Veel succes ermee, hopelijk win je!


    Dankjewel!

    *schopt topic wederom omhoog*