• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'maakt niks uit' zeg ik grijnzend, 'Jep' andwoorde ik toen ze vroeg of ik Alex hete, zelf bleef ik de hele dag al mensen tegenkomen dus ik was eraan gewent, ook als mijn zusjes tegen me aanvielen of botsten, al waren die een heel stuk kleiner.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Ik wilde even al deze spullen in mijn kluisje leggen en daarna even buiten pauze houden,' antwoorde ze. ik knik even. Ik kan me eigenlijk maar moeilijk concentreren op haar woorden.
    'Uhm, vind je het goed als ik je gezeldschap hou, schatje?' vraag ik. het komt er niet zo flirterig uit als ik gewild had, meer onzeker.

    [ik moet eten, sorry, terug voer 20 minuten]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    { Back, iemand nog wat gezegd tegen Jermaine? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    'ze komen uit de wc?' opper ik grijnzend terwijl ik rondkijk, ja dat was het meest logisch, als ik ooit een Sene zou moeten schrijven met een mummie in een wc zou die zoizo uit de wcpot komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    Ik zat midden in het lokaal met allerlei rotzooi om me heen, mijn blote benen voelde de koude vloer en boos sloeg ik een paar keer met mijn handen op de grond. Alsof dit überhaupt zou helpen, maar voor mij voelde dat wel zo op het moment.
    Nana, verman jezelf, je moet naar de directrice weet je nog wel?
    Vermoeid stond ik op en veegde ruw de tranen en de sporen van mijn gezicht weg, waarna ik me omdraaide en naar de deur liep, echter stond ik hiervoor een moment stil en deed mijn ogen dicht. Muur opbouwen, mensen wegduwen, geen mensen inlaten. Check, check… check. Helaas tot Amen was hij hier één van geweest.
    Ik knikte als teken dat ik het kon, dat ik de muur weer opgebouwd had en de emotieloze blik gleed mijn ogen weer in als een sluwe slang. Mijn hakken klakte tegen de vloer toen ik naar de directrice liep en ik richtte mijn donkere ogen recht voor me, zodat ze wisten dat ze mij niet konden raken. Maar vanbinnen voelde ik me nog meer gebroken dan dat ik wilde, of dat door Amen kwam wist ik niet zeker, maar hij was de enige die mij wilde helpen… en die nog steeds zijn aanbod liet staan.
    Hierna een uur nablijven overleven met Amen… en Liberty.
    ‘Ja? Kom binnen.’ Klonk er, de stem van de directrice, nadat ik op de deur had geklopt. Ik stapte binnen en deed de deur dicht, waarna ik naar de stoel liep en me hierin liet zakken. De gedachte dat Amen eerder naast me zat, kwam in mijn gedachtes en als dat zo door zou gaan, zou ik zeker gek worden, dus besteedde ik er verder geen aandacht aan.
    ‘Wat is er nu weer?’ De vrouw keek me met een bepaalde blik aan die ik niet kon doorgronden. ‘Wat er is? Was je nu alweer te laat gekomen? Heb je het gesprek van vanmiddag niet begrepen, Nana?’ Oh, fucking hel, deze bullshit weer.
    ‘Mag ik alsjeblieft gaan? Ik heb hier geen zin in.’
    ‘Nee, dat mag je niet.’ Antwoordde ze direct, alsof ze al wist dat ik dit zou zeggen. ‘En wat is dat met Meneer Aaron Pierce? Waarom had je hem bedreigd?’
    Wait – what? ‘Ik heb hem niet bedreigd?’ Het klonk meer als een vraag en ze keek me verward, maar nog steeds met die bepaalde blik, aan. ‘Meneer Pierce heeft bij me gemeld dat jij hem een blauw oog wilde slaan.’ Dat wil ik ook, maar dat zeg ik haar niet. Dan mag ik straks de hele namiddag in dat straflokaal zitten en daar heb ik geen zin in.
    ‘Dat slaat nergens op.’ Kwam er dus maar uit, maar de vrouw schudde haar hoofd en vouwde haar lange, slanke vingers in elkaar. ‘Voor morgen heb jij je excuses aangeboden –’
    ‘Are you kidding me?’
    ‘Je hebt morgen je excuses aangeboden, punt uit. Je mag gaan, Mevrouw Rose.’ Houd op met dat ge-“mevrouw” en “meneer”. Ik word er gek van. En met dat stond ik op en stormde de deur uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Maakt niet uit,' zegt hij grijnzend. 'Yep,' antwoord hij.
    'Ik kan niet echt lopen en sms'en tegelijkertijd,' zeg ik met een klein lachje waarna ik mijn mobiel van de grond raap, die door de botsing was gevallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander

    'hmm.. En ik maar denken dat meisjes zoveel tegelijk kunnen'
    zeg ik grijnzend terwijl ik mijn Shirt rechttrek en haar aankijk.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'je hebt echt een te grote fantasie, maar mijn idee was: we worden zelf mummies!' zeg ik lachend terwijl ik naar de toiletten huppel. Ik pak een wc-rol en gooi die naar haar toe. 'hier vangen' Daarna pak ik nog een wc-rol en loop naar haar toe. 'nou, is dit idee goed of is het goed?' zeg ik grijnzend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Amen knikt later dan normaal. Ergens baart het me zorgen, maar ik snap hem wel. Ik ben hier nieuw, hij kent me nog maar net een klein dagje. Logisch dat hij zijn problemen niet wilt delen.
    "Uhm, vind je het goed als ik je gezelschap hou, schatje?" Vraagt hij.
    "Als jij je daar dan ook beter door voel, vind ik het goed," Flap ik eruit. Direct sla ik mijn hand voor mijn mond. Vanbinnen vloek ik. Oh, help.. Waarom ben ik zo'n vreselijke flapuit?
    Laat ik hem nu alsjeblieft niet gekwetst hebben.. alsjeblieft. In mijn hoofd doe ik een schietgebedje. Ik wil geen ruzie met hem, hij is tot nu toe de enigste die ik hier vertrouw én ken. Hoewel, Grace en Nana ken ik ook.

    [ Ik had iets gemist, nog wat gebeurd? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    'Hmm.. En ik maar denken dat meisjes zoveel tegelijk kunnen,' grijnst hij terwijl hij zijn shirt recht trekt.
    'Ik kan heus wel veel dingen tegelijk hoor,' protesteer ik. 'Alleen niet lopen en sms'en tegelijk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne Ever Jhonson

    'En jij bent veel te vrolijk' Zeg ik grijnzend, 'En wat wil je dan doen? leerlingen bang maken?' Vraag ik twijfelend, ik voelde er niet zoveel voor om ingewikkeld te worden in wc papier


    Don't be like the rest of them, darling

    Space schreef:
    { Back, iemand nog wat gezegd tegen Jermaine? }


    Nuh, aangezien Chay en Chris nog steeds beneden zitten XD


    El Diablo.

    Hailey Robberts
    'ik ben altijd vrolijk! Je zult nog wat beleven hoor!' zeg ik net zo vrolijk als daarvoor. 'jij weer met je fantasie, tuurlijk niet, niemand schrikt van een neppe mummie, we gaan foto's maken!' zeg ik als ze vraagt of we leerlingen bang gaan maken. Ik vroeg me af of ze ooit vriendinnen had gehad, dan doe je dit soort gekke dingen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    'Oh, op die manier' Zeg ik grijnzend, 'Was je ergens naar op weg?' vraag bij gebrek aan een betere vraag en omdat ik niet weet wat te zeggen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling