• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Brutus, care to meet Nana later again? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Inderdaad, anders kom je samen met mij in het straflokaal terecht," Grijnst hij. Amen is en blijft een mafkees. Waar haalt hij iedere keer die wel gemikte flirts vandaan? Het zal wel aangeboren zijn.
    Ik wil mijn mond opentrekken, maar hij is me voor.
    "Hoewel ik dat nier erg zou vinden, het zou toch een rot manier zijn om het schooljaar te beginnen, lieverd..." Ik giechel even. Iedere keer als hij een opmerking maak, krijg ik het gevoel dat hij het meent, maar dat kan ik niet geloven. Je kan níet zo flirterig tegen iemand doen en het menen. Dit is gewoon eng.
    Ik neem opnieuw een hapje van mijn brood. Het is lekker, helaas een beetje klef en warm, maar beter dan kantine voedsel, tenminste, het voedsel op mijn oude school. Dat waren gewoon babyprakjes.
    Mijn verwilderde krullende bruine haren hangen over mijn schouder. Ik voel dat er iemand frunnikt aan mijn haar en kan het niet laten om er een opmerking over te maken.
    "Zou je ook zo lang haar willen hebben?" Grinnik ik.

    Alexander

    'ook goed' Zeg ik glimlachend en loop samen met haar naar het muziek lokaal dat niet ver weg was, 'Weetje wel liedje?' Vraag ik haar, als het een liedje was wat ik kon spelen kon ik ook nog een keer piano spelen of een ander instrument.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    Ik wist niet meer wat ik wouw zeggen en haalde een hand door mijn haar, 'Ik zie je zo weer, oke?' Vroeg ik haar, ik zou even door de school lopen ofzo, mischien dat zij ook op die manier iemand had waar ze echt mee kon praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    '"Zou je ook zo lang haar willen hebben?'
    'Echt niet, zie je niet hoe sexy deze haarstijl me staat?' grijnsde ik, waarna ik een hand door mijn blonde, verwarde haren haalde.
    Cheryl nam nog een hap van haar broodje, een kleine glimlach op haar roze lippen. mijn andere hand hield zich nog bezig met de lok van haar haren.
    'Dus welke lessen heb je straks, schatje?' vraag ik vervolgens, mijn stem zacht.
    Zelf zou ik het absoluut niet weten. het was och nog maar één uur voor mij, dat wist ik wel, daarna mocht ik nablijven met Nana. Niet aan denken.
    Afwezig drukte ik een kus op Cheryl's wang, die warm aanvoelde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Ook goed,' glimlacht Alex. We lopen naar het muziek lokaal en ik prent de route goed in mijn hoofd.
    'Weet je welk liedje?' vraagt hij. Ik knik en loop naar de piano toe waar ik achter ga zitten. 'The A team van Ed Sheeran,' glimlach ik. Ik zet mijn vingers op de toetsen en begin te zingen en spelen.

    [ik ben trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Talisman, isgoed! Wie wilt Nana dan meeten; Chris of Nevil?]


    Me so good.

    Alexander

    Ik loop zelf ook na een tijdje naar de piano, en twijfel of ik mee ga singen of niet, ik besloot het niet te doen en luisterde naar hoe ze song, ze had een mooie stem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brutus schreef:
    [@Talisman, isgoed! Wie wilt Nana dan meeten; Chris of Nevil?]

    [Nevil, als ik haar straks dan al naar het straflokaal laat lopen, aangezien IHeartMusicc niet reageerd. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Nevil, als ik haar straks dan al naar het straflokaal laat lopen, aangezien IHeartMusicc niet reageerd. :'D]

    Oké. Nevil zit daar toch waarschijnlijk nog héel lang.

    Ik ben even weg!]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:56 ]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Oké. Nevil zit daar toch waarschijnlijk nog héel lang.

    Ik ben even weg!]

    ik schrijf zo een post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Sorry moest koken, gemist gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Echt niet, zie je niet hoe sexy deze haarstijl me staat?" Grijnst hij en woelt door zijn blonde, warrige haren. "Je kan zo door als model," Grijns ik terug.
    "Dus welke lessen heb je straks, schatje?" Het volume van zijn stem verlaagt.
    "Nederlands en daarna ga ik nog even bij mijn mentor langs, omdat ik een vraag heb," Zeg ik tegen hem.
    Ik schrik even op als hij een kusje op mijn wang drukt. Wacht even.. Wat gebeurt hier? Mijn gedachten lopen allemaal door elkaar. Ik snap niks meer van Amen. Hij lijkt zo.. Nee, ik kan niet geloven dat hij verliefd op me is. En anders, ik zie hem als een vriend. Niet meer, niet minder.
    Het ene broodje is op en de ander stop ik terug in mijn tas. Mijn honger is al gestild, dan ga ik niet meer eten. Als ik mijn carrière als model wil door laten gaan, moet ik er echt op gaan letten wat ik allemaal in mijn mond stop.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Sorry moest koken, gemist gemist? ]

    Nana Shizuko Rose
    Zuchtend liep ik naar het grasveld om even de frisse lucht in te ademen. Toen ik buiten was in het zwembad, was Dwayne de enige die me een beetje liet lachen. Ik vroeg me af waar hij nu was, want misschien kon hij het weer doen?
    Eenmaal ik bij het grasveld aangekomen was, gooide ik mijn armen in de lucht en keek ik naar de helderblauwe lucht, waarna ik zo vaak rondjes draaide dat ik er duizelig van werd en in het gras neerviel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Waar kan ik Liberty nog op af sturen ;dd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.