• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Heb je de opname studio's al gezien?' Zeg ik glimlachend terwijl ik een hand door mijn haar haal, ik had toch niks te doen dus kon ik haar net zogoed de school laten zien als ze dat wouw.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Leg die boeken er maar in.' Ik knikte en deed wat ze zei. Wat moest ze wel niet denken? Ik had serieuze moodswings blijkbaar. Het zou me niet verbazen als mijn problemen met emoties onder één of andere mentale ziekte vielen, maar ik wilde het gewoon niet weten.
    Samen liepen we naar buiten, waar ik op een bankje neer plofte. Frisse lucht, ademhaling...
    'Dus, al veel vrienden gemaakt?' vraag ik rustig en met een glimlach. 'Ik weet zeker dat een knap modepopje zoals jij érg in trek is, of niet, lieverd?'
    Ah, daar was ik weer, dat klonk al beter. hou je gewoon zo bezig tot je thuis bent, Amen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Heb je de opname studio's al gezien?' vraagt Alex glimlachend.
    Ik schud mijn hoofd en glimlach naar Alex. 'Zou je die misschien willen laten zien?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jermaine

    Ik zucht even gefrustreerd. Er lag een berg met sjaals op de vloer en ik kroop dieper in de kast om die ene sjaal te zoeken. "Waar ben je?" Mompel ik zachtjes. Ik vloek binnensmonds.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hailey Robberts
    'ik weet niet' zei ze twijfelend. 'dan niet' zei ik terwijl ik met een zucht de telefoon opborg en het toiletpapier weer op zijn oude plek zette. Als ze niet wat uit haar schulp kroop zou het nog een saai jaar gaan worden.Misschien moest ik toch gaan proberen om wat meer vrienden te zoeken, dat helpt Elianne misschien ook als ze wat meer mensen ontmoet. 'kom dan gaan we weer terug' zei ik tegen haar terwijl ik nog even mijn haar perfectioneerde in de spiegel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    'Tuurlijk' Zeg ik glimlachend, terwijl ik met haar meeliep naar één van de opname studio's en hielt de deur voor haar open zodat ze naar binnen kon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Nadat Amen de boeken in mijn kluisje had gelegd, zijn we samen naar buiten gelopen. Mijn tas is al een stuk lichter. Amen laat zich op een bankje neerploffen. Ik geniet van de lekkere frisse lucht en de zonnestralen op mijn gezicht.
    Als ik later groot ben wil ik een ontwerpstudio buiten. En als dat niet kan desnoods een studio met véél ramen. Ik ben totaal geen persoon die binnen zit. Geef mij een schaar, een stuk stof en naald en draad en ik flans een shirt in elkaar. That's me.
    Ik zucht even en haal uit mijn tas m'n lunchpakketje, bestaande uit een wit broodje met aardbei, een bruin broodje met eiersalade. Gelukkig zorgt mijn moeder er altijd voor dat er voldoende fruit en gezonde spullen in huis zijn. Dat heb ik wel nodig, ik ben immers een vegetariër en volgens mij moeder mis dan alle belangrijke voedingsstoffen. Dat vind ik niet, want voor mij gaat het puur om het feit dat ik geen vlees eet.
    Ik word ruw uit mijn gedachten gesleurd door Amen.
    "Dus, al veel vrienden gemaakt?" Ik haal mijn schouders op en schuld even mijn hoofd. Ondertussen maak ik mijn plastic zakje open en neem een hap van 'n broodje.
    "Ik weet zeker dat een knap modepopje zoals jij érg in trek is, of niet, lieverd?" Vraagt hij.
    "Niet echt, ik heb nog niet de tijd gehad om met mensen te praten. In de lessen moeten we stil zijn.." Mompel ik.

    Elianne Ever Jhonson

    Waarschijnlijk was Hailey of boos of geiriteerd, ik hoopte geen van beiden maar ze was in ieder geval duidelijk geiriteerd, ik was dan ook best saai.. maar ik was het niet echt gewent om constand bij iemand te zijn. Ik knikte en liep samen met haar terug naar de kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Tuurlijk,' zegt Alex glimlachend.
    We lopen even rond en komen uiteindelijk aan bij een opnamestudio. Één van de vele vermoed ik. Ik glimlach naar Alex als hij de deur voor me open houd en loop naar binnen. Mijn vingers glijden over de knopen en ik kijk geïnteresseerd om me heen. Het is dan ook mijn eerste keer in een opnamestudio.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    In mijn kamer liet ik me op mijn bed vallen en keek weer op mijn mobiel. De hele weg naar onze kamer hadden we niets tegen elkaar gezegt. Ik hoopte dat mijn eerste les snel zou beginnen, ik was zo benieuwd naar de mensen die ook een zangopleiding hadden gekozen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael elyon
    'Niet echt, ik heb nog niet de tijd gehad om met mensen te praten. In de lessen moeten we stil zijn..'
    Gedachten verzetten, gedachten verzetten.. Ik glimlach en schuif wat dichter naar haar toe.
    'Inderdaad, anders kom je samen met mij in het straflokaal terecht,' grijns ik.
    'Hoewel ik dat nier erg zou vinden, het zou toch een rot manier zijn om het schooljaar te beginnen, lieverd...'
    Haar donkerblauwe ogen stonden eerst ver weg, maar het was niet moeilijk om haar aandacht te krijgen.
    Afwezig draai ik een lok van haar donkerbruine haar rond mijn vinger. Het was iets wilder dan Nana's.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Durf je iets te laten horen? Of liever niet?' Zeg ik grijnzend als ik zie hoe ze de kamer langsloopt en met haar vingers langs de knoppen gaat, het was al de tweede keer dat ik die vraag hat gesteld en de eerste keer had diegene gezecht dat ze het liever niet deed maar ik was nieuwshierig hoe de andere mensen songen.

    Elianne Ever Jhonson

    'Sorry' Zij ik toen we bij onze kamer aankwamen, het was het beste wat ik kon zeggen en ook iets wat ik zou moeten zeggen, ik wouw niet dat ze boos op me was, ook omdat ik haar gezelschap wel prettig vond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Hamilton
    Ik minderde vaart zodat Chayenne me kon inhalen. Een paar meter voor het zwembad begon ik harder te rennen en liet Chayenne achter me. Ik dook het water in zonder te stoppen en begon te juichen toen ik bovenkwam.
    "I win, you lose!" schreeuwde ik blij.
    Tja, ik hield nou eenmaal van winnen. Ik zwom naar de rand van het zwembad waar Chayenne nog steeds stond.
    "Kom Chay, spring het water in. Het is heerlijk."
    Ik hees me omhoog uit het water en ging achter Chay staan. Ik sloeg mijn armen om haar heen en tilde haar de lucht in. Ik telde tot drie en sprong toen samen met een gillende Chayenne het water in.

    Nevil Hamilton
    Ik begon verveeld propjes te maken en schoot die met een zelfgemaakte katapult naar het bord. Ik zat hier nu al een uur en ik begon me steeds hevoger te vervelen. Ik had al een tekening gemaakt, een poging gedaan om een boek te lezen en met propjes geschoten. De ramen in het straflokaal waren dicht getaped. Uit frustratie gaf ik een trap tegen een prullenbak. Doe viel om en de hele inhoud lag verspreid over de vloer. Ik kon er niet tegen om onrechtvaardig behandeld te worden. Ik sloeg met mijn vuist tegen de muur, waar ik meteen spijt van kreeg. Ik had het probleem dat ik veel woede en frustratie opkropte waardoor het er soms ineens allemaal tegelijk uitkwam. Celeste zei me altijd dat ze bang voor me was als ik zo'n uitbarsting kreeg. Ik hoopte dat ik snel gezelschap kreeg voordat ik doordraaide..


    Me so good.

    Leya Eden Barlow
    'Durf je iets te laten horen? Of liever niet?' grijnst Alex.
    Ik denk even na en knik. 'Jawel, maar ik weet niet echt hoe de apparatuur hier werkt,' geef ik toe. 'Maar ik kan je wel iets laten horen in het muzieklokaal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    'Het is niet erg.' zeg ik tegen haar. Ik was niet gewend dat iemand zo stil was, uit mijn oude vriendengroep was ik de rustige. Elianne zou me vast veel te druk vinden, eerlijk gezegt zat ik daar niet echt mee.

    Wie wilt hailey zo meeten?]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:30 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”