• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon

    Als jij je daar dan ook beter door voel, vind ik het goed.' ik stond stil voor de kluisjes. Het was dus zo duidelijk. De boeken balanceer ik op een arm, mijn vrije hand haal ik door mijn haar haalde. ik voelde de tranen weer in mijn ogen branden. Ik moest verdome niet zo gekwetst zijn door een meisje dat ik pas vanaf vandaag kende! Nana betekende niets voor me. Ik ken haar nauwelijks.

    'Sorry,' verontschuldig ik me. 'Ik dacht dat ik het goed verborgen hield, maar...' Het feit dat Cheryl er door zag zei veel. Niet veel mensen deden dat: Of ik was echt slecht bezig. Hannah had meteen door al mijn leugens kunnen zien...
    Niet aan Hannah denken, niet nu Nana je al zo... Zo emotioneel opgefokt had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Thank uu, dus kan ik naar iemand toe gaan met Taylor of Liberty? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik had iets gemist, nog wat gebeurd? ]

    [Liberty moet ook nablijven omdat zij, en Nana en Amen, uit de klas zijn gelopen van muziek geschiedenis. ^^ De directrice riep dat om in mijn vorige post, volgens mij.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik had iets gemist, nog wat gebeurd? ]


    [Liberty moet straks nablijven, het is omgeroepen, samen emt Amen en Nana ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Oh, op die manier' Zegt hij grijnzend, 'Was je ergens naar op weg?' vraagt hij.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, niet echt eigenlijk,' zeg ik, 'ik was gewoon wat aan het rondlopen,'

    [@Amparo, Liberty of Taylor kan wel naar Leya en Alex?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ry schreef:
    (...)

    Nuh, aangezien Chay en Chris nog steeds beneden zitten XD


    { Ik laat Jermaine wel even met zijn sjaaltjes spelen dan :Y)}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    Ik ben opgelucht als ze zegt dat we foto's gaan maken, al waren de mummies uit de film's vast veel mooier, die bewerk je zo op de computer en klaar is kees.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand kan ook naar Nana gaan. :Y) Ze is net klaar bij de directrice en gaat naar het grasveld.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    Ik zag dat ze opgelucht was, maar ik had natuurlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag. 'ja of nee?' vraag ik terwijl ik mijn mobiel alvast tevoorschijn haal en wat wc-papier van de rol wikkel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Thanks ^^ Ik stuur Taylor wel op Nana af denk ik. ]

    Liberty April Ramirez

    Ik schrok op uit de omroep. Ik zuchtte, lekker dan. Nablijven met Amen én Nana. Ik veegde de tranen ruw weg uit mijn gezicht en stond op. Ik wankelde eventjes maar stond toen weer recht. Ik raapte de muziek stukken op en propte die in mijn map en borg die weer snel op in mijn tas. Ik dacht dat ik al was afgekoeld, op adem was gekomen en weer een beetje rustig was. Ik liep het lokaal uit en in mijn eerste stappen kreeg ik weer tranen in mijn ogen. Ik wist niet wat me bezielde maar mijn gedachte bleven steeds hangen bij het gene wat me het meeste raakte. De tranen hield ik zo goed mogelijk binnen en wezenloos liep ik door de gangen. Ik liep naar mijn kluisje toe en pakte mijn boeken. Wat had ik ook alweer? Ik wist het niet en propte er maar wat in. Ik moest toch al nablijven. Met een gebroken blik in mijn ogen liep ik verder. Iedereen kon iets verkeerds zeggen en de bom zou ontploffen.
    Ik haatte mezelf hierom. Altijd als ik dit had kreeg ik een woede uitbarsting of zo iets dergelijks. Kom op Liberty, doe even normaal. Dit is nog nooit eerder zo erg voor gekomen. Kom op.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik stond bij mijn kluisje en pakte mijn boeken eruit. Ik zuchtte, 'Liberty wat heb je nou weer gedaan,' mompel ik geirriteerd. Ik zucht en pak mijn rugzak waarna ik naar buiten liep. Even frisse lucht halen. Ik zuchtte opgelucht toen ik de frisse lucht in en uit ademde.
    Rustig liep ik richting het grasveld, even rust van de rest.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je kan ook gewoon naar Chay en Chris hoor..]


    El Diablo.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Sorry. Ik dacht dat ik het goed verborgen hield, maar..." Hij stopt met praten en maakt zijn zin niet af.
    "Je hoeft je niet te verontschuldigen," Begin ik, maar weet niet precies meer hoe ik wil vervolgen. "Uh," Stamel ik. "Jij kan er niks aan doen," Vervolg ik dan. Misschien niet de beste woorden, maar ik moet iets zeggen. Ach, laat ook maar. Als ik het nu verpest heb, kan ik mezelf echt wel voor m'n kop slaan.
    Ik loop naar mijn kluisje en open 'm met de sleutel. Rustig begin ik te zoeken in mijn tas naar de boeken die ik niet meer nodig heb. Die boeken leg ik in mijn kluis. Twee boeken blijven er over; Nederlands. Die les heb ik zometeen. Ondertussen is Amen er bij komen staan.
    "Leg die boeken er maar in," Mompel ik tegen hem.

    Ry schreef:
    [Je kan ook gewoon naar Chay en Chris hoor..]


    { Is goed, haha :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    Zuchtend liep ik naar het grasveld om even de frisse lucht in te ademen. Toen ik buiten was in het zwembad, was Dwayne de enige die me een beetje liet lachen. Ik vroeg me af waar hij nu was, want misschien kon hij het weer doen?
    Eenmaal ik bij het grasveld aangekomen was, gooide ik mijn armen in de lucht en keek ik naar de helderblauwe lucht, waarna ik zo vaak rondjes draaide dat ik er duizelig van werd en in het gras neerviel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik weet niet..' Zeg ik terwijl ik twijfelend naar de wc rol kijk, ik voelde er niet erg veel voor om ingewikkeld te worden in wc papier, vooal niet omdat er elk moment iemand binnen kon komen en omdat die foto's overal konden belanden.


    Don't be like the rest of them, darling