• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Líeve schat, ik heb allang een post geplaatst, zie hieronder:

    Nana Shizuko Rose
    ‘Fijn gevoel zeker, even vrij zijn,’ Ik doe mijn hand voor mijn ogen, aangezien de zon anders me stoort, en ik zie een jongen naast me op het gras zitten.
    Vrij zijn? Nou, op dit moment voelde ik me alles behalve vrij.
    ‘Ja, super,’ Zei ik, al klonk het erg sarcastisch, dus besloot ik er snel wat achteraan te verzinnen. ‘Ik moet zo nablijven, dus zo vrij ben ik niet.’ Het lukte me ook nog om een wat gemakkelijkere stem op te zetten. You go, Nana!]


    Oh godd ik ben blind o-o

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Hmm, nablijven,' zeg ik dan. 'Wacht, samen met mijn zusje zeker,' en ik grinnik even. Goed voor elkaar gekregen Lib. Ik kijk haar aan, 'Wat heb je gedaan?' vroeg ik toen uiteindelijk. 'Dat je moet nablijven,' vervolgd ik dan erachter aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    Ik gilde kort, en voelde toen het water. Ik proestte wat water uit, en kijk Chris nep-boos aan. 'Gemeen' zei ik, en sloeg mijn armen over elkaar. Ik ging op de rand van het zwembad zitten, en deed mijn haar los.


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hmm, nablijven… Wacht, samen met mijn zusje zeker?’
    Ik keek hem vaag aan toen hij dit zei, ‘Weet ik veel wie jou zusje is?’ Ik wist het toch ook niet, of had ik haar al ontmoet? ‘Wie is je zusje?’ vroeg ik toen wat aardiger.
    ‘Wat heb je gedaan? Dat je moet nablijven.’
    Zal ik hem de waarheid zeggen? Ik ken hem niet, maar ach ja, anders moest ik toch weer van alles bij verzinnen. Ik deed mijn ogen dicht tegen de zon en legde mijn handen boven me neer. ‘Te laat komen, vernielen van klaseigendom en daarna de klas weer uitrennen.’ Verder kreeg hij echt niets te weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Sorry ik bedoelde Liberty,' zei ik toen, 'Ik ben Taylor Ramirez haar tweelingbroer,' zei ik even en ging ook liggen, 'Hmm, je doet het goed,' zeg ik dan simpel. 'Ach. Je doet het vast met een reden,' zei ik en sloot even mijn ogen. 'Of niet,' en keek haar met één oog dichtgeknepen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Sorry, ik bedoelde Liberty. Ik ben Taylor Ramirez, haar tweelingbroer.’ Zei hij en ik knikte als bevestiging dat ik het begrepen had. Ook al had ik mijn ogen dicht, ik voelde dat hij ook ging liggen en deed mijn ogen toen weer open.
    ‘Hmm, je doet het goed,’ zegt hij simpel. Weet ik, ik duw mensen ook nog weg als bijbaantje. Goed doe ik het, hé? ‘Ach. Je doet het vast met een reden, of niet dan?’ vroeg hij, terwijl hij mij met één oog dichtgeknepen aankeek.
    ‘Nee, ik doe het omdat ik het leuk vindt.’ Zei ik met een sarcastische toon eraan verworven, echter klonk het zo serieus verder, alsof ik het echt meende – wat niet zo was. Ik kuchte. ‘Ja, ik doe het met een reden.’ Zei ik er toen maar achteraan. Ik had nu geen zin in al dat gezeur en gedoe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik rol even met mijn ogen en reageer er niet op. 'Ik wens je succes bij het nablijven,' zeg ik dan eerlijk. Ik sluit mijn ogen weer. Als ik die reden mocht weten zou ze het me vertellen anders niet. Tot zo ver zijn het niet mijn zaken.
    De zon scheen fel en het was aangenaam weer. 'Dus, wat brengt jou hier naar deze school?' vroeg ik uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ik wens je succes bij het nablijven.’ Hij sloot zijn ogen weer, maar begon daarna weer te praten. ‘Dus, wat brengt jou hier naar deze school?’
    Ik zuchtte diep, ik wilde niets over mezelf vertellen. Waarom stellen iedereen van die stomme vragen? ‘Oké, luister, ik wil niet dat je het verkeerd opneemt,’ begon ik dus maar, ‘maar ik praat niet zo graag over mezelf, ik luister liever.’ Eindig ik, waarna ik hem aankijk met één oog open.
    Hij mocht het opvatten zoals hij zelf wou, ik wilde gewoon niet over mezelf praten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    Amen Raphael Elyon
    Ze kijkt alleen verbaasd, ze bloost niet eens. Am i losing my touch? Menig ander meisje had ik al lang kunnen laten blozen. Mijn arm streelt 'per ongeluk' langs die van haar als ik me even uitrek.
    'Nederlands en daarna ga ik nog even bij mijn mentor langs, omdat ik een vraag heb.' Ik trek een wenkbrauw op en glimlach naar haar.
    'Nou, ik hoop zeker dat ik je daarna nog zie, cherie,' zeg ik zachtjes. Ik vroeg me af waar die kleur op haar huid vandaan kwam. Misschien kwam ze uit Europa ofzo.
    Na me even te concentreren wist ik dat ik hierna een sportles had. Wat zwemmen betekende. mooi, ik kon wel wat afleiding gebruiken, aangezien Cheryl onmogelijk te versieren leek. Om het te testen schoof ik mijn hand over die van haar.
    'En ik ben je die lunch nog schuldig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik draaide me naar haar toe. 'Dat kan ik best begrijpen,' zeg ik kalmpjes en stop dan met vragen. Ik keek even op mijn horloge, mijn volgende les had ik samen met Liberty. Gewoon simpel sporten. Weet ik veel wat we gaan doen, dat zie ik daar wel. Ik zucht even, 'Wat doe je voor opleiding?' vraag ik dan nieuwsgierig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    Hij zegt dat hij het begrijpt, wat me een beetje kalmeerde, maar begint dan toch met de volgende vraag. Wat had hij niet begrepen van "ik praat niet zo graag over mezelf"? dacht ik geïrriteerd, maar in plaats van een groot conflict ervan te maken sloot ik mijn ogen. Het was voor een minuutje even stil, voordat ik mijn mond weer opendeed, "Zang, jij?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Was ff eten, ben er weer!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Script schrijven en ehh regie' zeg ik dan rustig en kijk op de klok. 'Volgens mij begint de volgende les zo dus ik moet zo gaan,' zeg ik maar blijf toch nog even liggen, 'Wat heb jij hierna?' vraag ik dan aan haar. Misschien hadden we het zelfde en kon ze me even wegwijs maken, alhoewel ik niet zeker weet als ze dat wel wil.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Escritura; Als je niet snapt waarom Cheryl niet reageert op het flirten van Amen moet je even haar persoonsbeschrijving leven. ;)]

    Nana Shizuko Rose
    'Scrip schrijven en regie? Gaaf!' Antwoordde ik, iets enthousiaster dan dat ik wilde. 'Wat heb jij hierna?' Ik grinnikte, alsof die ene kleine opmerking me wat beter had gemaakt.
    'Did you forget? Ik heb straks leuk nablijven in het straflokaal, je mag me gezelschap houden, maar ik denk niet dat het zo leuk is. Nablijven dan, hé.' Ik keek hem met gekrulde lippen aan en één oog dichtgeknepen, aangezien de zon nog erg fel was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.