• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    [@Escritura; Als je niet snapt waarom Cheryl niet reageert op het flirten van Amen moet je even haar persoonsbeschrijving leven. ;)]


    Ik heb het gelezen. :Y)
    Ik snap het ook wel, maar Amen niet. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik lachte even zacht om haar reactie, 'Het is inderdaad leuk,' zeg ik dan met een lach op mijn gezicht. 'Moet je hierna meteen nablijven dan? Ik dacht dat je eerst nog een les had,' zeg ik en kijk haar aan. 'Ach, ik zou je inderdaad heel graag gezelsschap willen houden, maar jammer genoeg heb ik weer les,' zeg ik met een gespeelde zielige blik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Amen zit niet als een normale vriend naast me, hij zit bijna tegen me aan. Amen praat niet als een vriend, hij flirt als een bezetene. Amen is geen normale vriend, hij is een mafkees. Zijn arm gaat langs die van mij.
    Zijn arm voelt verbazend warm aan.
    "Nou, ik hoop zeker dat ik je daarna nog zie, cherie," Zegt hij opnieuw, op diezelfde zachte toon. Ik knik alleen even. "En ik ben je die lunch nog schuldig," Ik kijk hem nu wel aan, met een grijns.
    "Wat wilde je daarmee zeggen?" Zeg ik mysterieus.
    De twijfel neemt langzaam aan toe. Ik weet dat ik biseksueel ben, maar bij Amen heb ik nog steeds geen gevoelens, hoewel hij toch behoorlijk zijn best doet om die op te wekken. Ben ik dan toch? Nee.. meestal heb ik wel.. Mijn gedachten lopen door elkaar heen en het verward me. Mijn gezichtsuitdrukking staat anders dan daarnet.

    RPG O5
    Pas in posten als deze vol is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik ben er weer, yeey.]


    Me so good.

    [wie wil hailey meeten?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Dat vraag ik dus ook met Liberty Xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Moet je hierna meteen nablijven dan? Ik dacht dat je eerst nog een les had,’ O ja fuck, natuurlijk. Ik moest eigenlijk bij de directrice (alwéér) komen om over mijn verleden te praten, maar dat is verplaatst naar morgen en anders zou ik nu eerstejaars moeten begeleiden, maar daar had ik geen zin in en mijn gitaarles was er ook voor afgezegd.
    ‘Ach, ik zou je inderdaad heel graag gezelschap willen houden, maar jammer genoeg heb ik weer les,’ zei hij met een gespeelde zielige blik. Ik stak mijn tong plagerig uit en zei, ‘Dan moet je ook niet komen opdagen, kan je ook lekker nablijven.’ Grinnikte ik. ‘Wat heb jij hierna dan?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brutus schreef:
    [ik ben er weer, yeey.]

    [Yay. Nana's tijd is bijna aangebroken, hahaha.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [waar is liberty nu dan?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    'Wat wilde je daarmee zeggen?' vraagt ze met een grijns. Maar de blik in haar ogen is verander. Ik leun terug en leg mijn hand over die van haar.
    'Wat is er?' Het lezen van emoties is meestal erg makkelijk voor me. Ze lijkt een ongemakkelijke gedachte te hebben.
    Het lijkt met alle dames die ik vandaag tegen kom zo te gaan. Of ik flirt met ze en probeer ze daarna te helpen, of... Nou ja, of Nana. Dat heeft geen uitleg nodig.
    Okay, je zit hier met een zeer schattig meisje, alleen, en jij denkt aan Nana. Goed Bezig Amen, zeer goed bezig.
    Was het omdat ik haar probeerde te helpen? Huh. Hoe ging dat nummer ook al weer?
    One more disaster I can add to my generous supply? No good deed goes unpunished. No act of charity goes unresented. No good deed goes unpunished. That's my new creed. My road of good intentions. Led where such roads always lead.. No good deed... Goes unpunished!
    De tekst galmde door mijn hoofd en onbewust neuriëde ik een paar dat de sppokachtige noten.
    Daarna richte ik mijn fel blauwe ogen weer op Cheryl. De pauze was bijna over en ik wilde een antwoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik even, 'Tja, hoe graag ik dat zou willen ik heb mijn saaie vakken nog niet gehad,' zeg ik dan weer zielig. 'Ik heb hierna sport als het goed was, Liberty ook, daarom vond ik het vreemd dat je meteen moest nablijven,' zeg ik dan. Ik ga rechtop zitten zodat ik haar beter kan zien, 'Volgende keer gaan we wel samen nablijven,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik zit op mijn telefoon, omdat ik eigenlijk huiswerk moet maken. Reageer dus laat.. ]

    [Hmm, Liberty heeft niet veel zin, ze moet zo naar sport en daarna nablijven dus ik kan nu niks bijzonders voor haar verzinnen, misschien kan je beter met iemand anders sorry XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [haha neejoh is goeed, ik wacht wel totdat iemand anders reageert. c:]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”